Lexus ΝΧ 300h

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από 44.700 ευρώ για τη δικίνητη έκδοση και από 46.700 για την τετρακίνητη, το πρώτο μεσαίου μεγέθους SUV της Lexus διακρίνεται αρχικά για τη φουτουριστική σχεδίασή του και δευτερευόντως για την αξιοποίηση της υβριδικής τεχνολογίας. Η τελευταία συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2.494 κ.εκ. και δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 197 ίππων επιτυγχάνοντας θεωρητική μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που κυμαίνονται από 117 έως 123 γραμμ./χλμ.

Η διαχείριση της ισχύος μέσω κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της φίρμας για τα αυτόματα συστήματα μετάδοσης, ενώ τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σού επιτρέπουν να αναζητήσεις τις επιδόσεις με ένα μοντέλο που ταυτόχρονα διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά και εξαιρετική
ποιότητα κύλισης.

Στον προσεγμένο θάλαμο επιβατών που βρίθει στοιχείων πολυτέλειας ο χώρος για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων είναι ικανοποιητικός σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου (μήκος 4,63 μέτρα), ενώ τα 555 λίτρα του διαιρούμενου χώρου αποσκευών και η έγχρωμη οθόνη επτά ιντσών που ελέγχεται από touchpad αποτελούν δύο βασικά χαρακτηριστικά του NX 300h στη μάχη με τον πολυεθνικό ανταγωνισμό του.

Skoda Fabia

Οι αλλαγές στο προφίλ του super mini της Skoda με τη γερμανική τεχνολογία είναι κάτι περισσότερο από εμφανείς. Περισσότερο συναίσθημα, μεγαλύτερο πλάτος, αιχμηρή σχεδίαση και νεανικότερος προσανατολισμός συνθέτουν μια ισχυρή παρουσία που μπορεί να συνεχίσει μια παράδοση εκατομμυρίων πωλήσεων.

Λόγω εξοπλισμού και τεχνολογίας μπορεί πλέον να διεκδικήσει την προσοχή του νεανικότερου κοινού, επενδύοντας σε συστήματα όπως το Mirror Link που εξασφαλίζει την προβολή των λειτουργιών του smartphone στην έγχρωμη οθόνη της κεντρικής κονσόλας αλλά και στο Front Assist που αναγνωρίζει το ενδεχόμενο σύγκρουσης και ενεργοποιεί τα φρένα για να την αποτρέψει.

Ταυτόχρονα το ενισχυμένο πλαίσιο, το νέο σύστημα διεύθυνσης και οι νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων διαφοροποιούν την εικόνα της νέας Fabia στον δρόμο, ικανοποιώντας τους επιβάτες της με την αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης που διαθέτει.

Με κινητήρα βενζίνης 1.2 TSI απόδοσης 90 και 110 ίππων και πετρελαίου 1.4 TDI ισχύος 90 και 105 ίππων, σε συνδυασμό με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η νέα Fabia θα βρίσκεται στους ελληνικούς δρόμους από τον Ιανουάριο σε τιμές που δεν θα διαφοροποιούνται σημαντικά από αυτές που ισχύουν σήμερα.

Volvo V60 Cross Country

Η παράδοση της σουηδικής φίρμας στη δημιουργία εκδόσεων με περιπετειώδη χαρακτήρα βασισμένων σε μοντέλα παραγωγής σχεδόν επέβαλλε την εμφάνιση μιας ακόμη Cross Country έκδοσης έπειτα από εκείνης του V40.
Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 6,5 εκατοστά, τα πλευρικά προστατευτικά, οι προεκτάσεις των φτερών, οι ποδιές εμπρός και πίσω και οι σχεδιασμένες ειδικά για το V60 Cross Country ζάντες των 18 και 19 ιντσών αναδεικνύουν τις off-road προοπτικές του, ενώ τον τόνο στο εσωτερικό του δίνουν τα σπορ καθίσματα με επένδυση μαύρου δέρματος και καφέ ραφές.

Η έναρξη των πωλήσεων του μοντέλου το πρώτο εξάμηνο του 2015 θα συνδυαστεί με το λανσάρισμα δύο δίχρωμων εσωτερικών επενδύσεων. Στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της σειράς Drive-Ε, αποκλειστικά στα 2.000 κ.εκ., που εξοπλίζουν ήδη τα μοντέλα της σειράς 60 και διακρίνονται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις ακόμη πιο χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Στα πλεονεκτήματα του V60 Cross Country συγκαταλέγεται επίσης η πρόθεση της Volvo να το διαθέτει όχι μόνο σε τετρακίνητες αλλά και σε δικίνητες εκδόσεις, σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την παρουσία της μάρκας στην crossover κατηγορία αλλά και παρέχοντας περισσότερες επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές του.

Audi A6

Η ριζική ανανέωση του A6 επαναφέρει το πολυτελές γερμανικό μοντέλο στο προσκήνιο χάρη σε νέους κινητήρες, καινούργια συστήματα μετάδοσης και μια σειρά σημαντικές βελτιώσεις που καθιστούν τις εκδόσεις Sedan και Avant πιο αποδοτικές και περισσότερο ισχυρές από ποτέ. Παράλληλα η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ελαφρών υλικών αλλάζει τις ισορροπίες βάρους στην κατηγορία, καθώς η βασική έκδοση 1.8 TFSI ζυγίζει πλέον 1.535 κιλά.

Με τρεις βενζινοκινητήρες TFSI απόδοσης 190-333 ίππων και πέντε πετρελαιοκινητήρες TDI ισχύος 150-326 ίππων, η γκάμα των μηχανικών συνόλων του A6 δεν είναι απλώς πληρέστερη από ποτέ αλλά εναρμονίζεται και με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 6.

Η ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση συνδυάζεται με κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων tiptronic, ενώ στις υπόλοιπες χρησιμοποιούνται είτε το ολοκαίνουργιο μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε το αυτόματο S-tronic επτά σχέσεων.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, στην οποία το νέο A6 θα διατίθεται από τον ερχόμενο Φεβρουάριο, έχουν η έκδοση 1.8 TFSI των 190 ίππων, η 2.0 TFSI των 252 ίππων και η 2.0 TDI ultra των 150 ίππων με κατανάλωση 4,2 λίτρα πετρελαίου/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 109 γραμμ./χλμ.

Nissan Qashqai DIG-T 163

Η επιτυχημένη πορεία του Qashqai στη διεθνή και στην ελληνική αγορά οφείλεται μεταξύ άλλων και στο επιτυχημένο downsizing που επιχείρησε η Nissan στην κατηγορία των crossover.

Με αυτή τη φιλοσοφία η ιαπωνική φίρμα επεκτείνει την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του Qashqai τοποθετώντας στην κορυφή από πλευράς ισχύος τον βενζινοκινητήρα 1.6 DIG-T απόδοσης 163 ίππων.

Πληρώντας ήδη τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6, το τετρακύλινδρο turbo μοτέρ αποδίδει το σύνολο της ισχύος του στις 5.600 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm στις 2.000-4.000 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop.
Η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση απαιτεί 9,1 δευτερόλεπτα, στοιχείο που καθιστά τη συγκεκριμένη έκδοση πιο γρήγορη από κάθε άλλη στην γκάμα του μοντέλου, ενώ η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα.

Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις του στους τομείς της οικονομίας καυσίμου, με μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 134-138 γραμμ./χλμ., ανάλογα με τις διαστάσεις των τροχών του.

Το νέο Qashqai DIG-T 163 θα διατίθεται με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

VW Passat

Η έλευση του γερμανικού μοντέλου στην ελληνική αγορά ανακατεύει την τράπουλα στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων, καθώς η σχεδίαση, το εύρος της γκάμας των κινητήρων του και τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού αλλάζουν το επίπεδο του Passat, το οποίο στην όγδοη γενιά του είναι εντελώς νέο.
Ελαφρύτερο ως και κατά 85 κιλά λόγω της πλατφόρμας στην οποία βασίζεται, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις προσφέροντας περισσότερους χώρους και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος – Limo και Variant – και διαθέτει πληρέστερο εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα.

Σε αυτόν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και δύο συστήματα που δεν υπάρχουν σε κανένα άλλο αυτοκίνητο παγκοσμίως: το σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης «Traffic Jam Assist» και το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος ρυμουλκούμενου «Trailer Assist», ενώ στον τομέα των μηχανικών συνόλων κυριαρχούν οι βενζινοκίνητες TSI και οι πετρελαιοκίνητες TDI επιλογές.

Στην πρώτη περίπτωση η έκδοση 1.4 TSI των 125 ίππων κοστίζει από 20.440 ευρώ με το όφελος απόσυρσης, ενώ η έκδοση 1.4 TSI των 150 ίππων με σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων (ACT) διατίθεται από 23.940 ευρώ.
Οι επιλογές στην γκάμα των πετρελαιοκινητήρων αφορούν μηχανικά σύνολα 1,6 λίτρων απόδοσης 120 ίππων από 23.170 ευρώ και 2,0 λίτρων ισχύος 150 ίππων από 27.800 ευρώ, που συνδυάζονται με μηχανικά και DSG κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Την κορυφαία στιγμή του νέου Passat εκφράζει η τετρακίνητη, δίλιτρη έκδοση TDI των 240 ίππων με κιβώτιο DSG επτά ταχυτήτων που διατίθεται προς 42.900 ευρώ.

Jeep Renegade

Κατασκευασμένο στο Melfi της Ιταλίας λόγω της κοινής επιχειρηματικής πορείας των Fiat και Chrysler, το Renegade διατηρεί στο ακέραιο την off-road αύρα του, χαρακτηριστικό που αντικατοπτρίζεται άμεσα στην εξωτερική του εμφάνιση, η οποία παραλλάσσεται χάρη σε προαιρετικές διχρωμίες και διαφορετικούς προφυλακτήρες για καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.

Οι συμπαγείς διαστάσεις του το καθιστούν «εργαλείο» στην εκτός δρόμου κίνηση και αναπάντεχα ευέλικτο σε αστικές συνθήκες, ενώ η δυνατότητα επιλογής μεταξύ δικίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων αυξάνει τη δυναμική του πέρα από το συνειδητοποιημένο κοινό της Jeep.

Ανάλογα με την έκδοση κινητήρα / ισχύος, οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων ποικίλλουν, από μηχανικά πέντε και έξι σχέσεων ως κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων και αυτόματο εννέα σχέσεων – το πρώτο του είδους του στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Στην γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνονται τα μοτέρ 1.6 E-TorQ των 110 ίππων και 1.4 MultiAir2 Turbo των 140 ίππων, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς αλλά και το 1.4 MultiAir2 των 170 ίππων με τετρακίνηση.

Στις εκδόσεις diesel οι δικίνητες επιλογές συνδυάζονται με τον κινητήρα 1.6 MJTD των 120 ίππων και οι τετρακίνητες με τον δίλιτρο MJTD των 170 ίππων που στην έκδοση Trailhawk υιοθετεί το κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης της αμερικανικής φίρμας.

Η τιμή εκκίνησης για την έκδοση των 110 ίππων στη χώρα μας προσδιορίζεται στα 19.370 ευρώ.

Citroën C4 Cactus

Αποτέλεσμα της δημιουργικής ματιάς των ανθρώπων της γαλλικής φίρμας, το C4 Cactus υιοθετεί εντελώς ασυνήθιστες λύσεις και αυτό το κάνει απροσδόκητα διαφορετικό από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

Λύσεις όπως τα Airbumps – οι ειδικές πλαστικές επιφάνειες με θυλάκους αέρα για προστασία από τις μικροσυγκρούσεις – στις δύο πλευρές του αμαξώματος ή η τεχνολογία Airbag in Roof – ο τοποθετημένος στην οροφή αερόσακος για τον συνοδηγό –, η οθόνη αφής 7 ιντσών από την οποία ελέγχονται οι συνηθισμένες λειτουργίες υποκαθιστώντας όλα τα χειριστήρια και οι άνετες θέσεις σε στυλ καναπέ για οδηγό και συνοδηγό, αποτυπώνουν τη διαφορετικότητα του Cactus.

Ζητούμενο για τους γάλλους μηχανικούς αποτέλεσε το χαμηλό βάρος για την επίτευξη μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου – από 3,4 λίτρα/100 χλμ. για την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 BlueHDi των 100 ίππων με 87 γραμμ./χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα – και η βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας μέσω του συστήματος που ελέγχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με μόλις τρία κουμπιά.

Πέρα από τις επιλογές των αυτοματοποιημένων μηχανικών κιβωτίων πέντε και έξι ταχυτήτων και τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των 90 και 100 ίππων, το C4 Cactus διατίθεται και με κινητήρα βενζίνης 1.2 Pure Tech, απόδοσης 82 ίππων, που εκλύει λιγότερα από 100 γραμμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα, άρα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Τιμή εκκίνησης για τις εκδόσεις του C4 Cactus στην Ελλάδα τα 13.940 ευρώ, με το όφελος απόσυρσης.

Opel Corsa

Στο νέο περιτύλιγµα με το διάσημο όνομα συμπυκνώνεται όλη η εμπειρία της Opel στα supermini αλλά και οι επιρροές από τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. Κάτι από Adam μπροστά, περισσότερο από Astra πίσω, το Corsa πέμπτης γενιάς δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για την καταγωγή του, φροντίζοντας να δημιουργήσει ένα σύγχρονο περιβάλλον διαβίωσης στον δρόμο, χάρη στις τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που αξιοποιεί.

Οι αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης συνδυάζονται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης 70, 90 και 115 ίππων όπου κυριαρχεί ο νέος τρικύλινδρος turbo του 1,0 λίτρου με σύστημα άμεσου ψεκασμού, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας 1.3 CDTi ecoFLEX των 95 ίππων είναι ο «καθαρότερος» όλων, εκλύοντας μόλις 85 γραμμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα αλλά και ο πιο οικονομικός, με κατανάλωση καυσίμου 3,2 λίτρα/100 χλμ.

Κίνηση ματ για τα δεδομένα της κατηγορίας αποτελεί η πληρότητα των εξοπλιστικών του στοιχείων, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται μια έγχρωμη οθόνη επτά ιντσών, ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αλλά και το Opel Eye που υποστηρίζει τη λειτουργία μιας σειράς συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.

Η τιμή πώλησης του νέου Corsa που διατίθεται είτε ως τρίθυρο είτε ως πεντάθυρο στην Ελλάδα ξεκινά από τα 10.906 ευρώ.

Mercedes-Benz B-Class

Η στιγµή της αλήθειας βρίσκει τη δεύτερη γενιά της B-Class αναβαθμισμένη σε όλα τα επίπεδα, κυρίως μάλιστα σε αυτά που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά.

Παράλληλα με τις αλλαγές στη γρίλια και στα φώτα ημέρας τύπου LED, οι νέες επενδύσεις στον θάλαμο επιβατών, το φρεσκάρισμα του πίνακα οργάνων και η νέα οθόνη 8 ιντσών αποτελούν κοινό τόπο για όλα τα πακέτα εξοπλισμού.
Πέρα από την AMG Line που τονίζει τη σπορτίφ υπόσταση του γερμανικού MPV, η Mercedes-Benz ρίχνει στη μάχη του ανταγωνισμού την ηλεκτρική έκδοση της B-Class με πραγματική αυτονομία που προσεγγίζει τα 200 χλμ., την έκδοση φυσικού αερίου των 156 ίππων με κόστος χρήσης περίπου 4 ευρώ/100 χλμ. και βέβαια τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των 90 και 109 ίππων, με τιμή εκκίνησης από 26.870 ευρώ.

Χαμηλότερη είναι η τιμή των εκδόσεων βενζίνης 1,6 και 2,0 λίτρων απόδοσης 122-211 ίππων, από 26.070 ευρώ, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει και τετρακίνηση στις B 220 4MATIC των 184 ίππων και B 250 4MATIC των 211 ίππων. Τέλος, ανεξαρτήτως κόστους, το σύστημα Collision Prevention Assist δίνει το «παρών», αποτρέποντας την εμπλοκή του αυτοκινήτου σε πιθανή σύγκρουση.

Ford Mondeo

Αν και η λίστα παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει, το νέο Mondeo θα κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους από τον Ιανουάριο σηματοδοτώντας την επιστροφή της Ford στην οικογενειακή κατηγορία με ιδιαίτερες αξιώσεις.

Πέρα από την τριπλή επιλογή αμαξώματος – τετράθυρο, πεντάθυρο και SW –, υπάρχει ευρεία γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει από τον turbo τρικύλινδρο EcoBoost βενζίνης των 999 κ.εκ., απόδοσης 125 ίππων, ως και υβριδική έκδοση, η οποία, παρά τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα, εκλύει 99 γραμμ. CO2/χλμ.

Το νέο Mondeo θα διατίθεται επίσης με τον 1.6 diesel ισχύος 115 ίππων, που διαμορφώνει την τιμή της πεντάθυρης έκδοσης Trend στα 23.635 ευρώ με το όφελος απόσυρσης, τον 1.5 EcoBoost βενζίνης ισχύος 160 και 180 ίππων, τον 1.5 diesel αλλά και τον 2.0 TDCi των 180 και 210 ίππων.

Σε συνδυασμό με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων αλλά και μια τετρακίνητη έκδοση, το νέο Mondeo διαθέτει ενσωματωμένους αερόσακους στις πίσω ζώνες ασφαλείας, τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα ενεργητικής ασφάλειας για την αποτροπή ατυχημάτων χάρη στην αναγνώριση πεζών και κινητών εμποδίων, την – αυτόματη – παράλληλη και κάθετη στάθμευση και το σύστημα Ford SYNC 2 με τη λειτουργική οθόνη αφής των 8 ιντσών που καθιστά τον έλεγχο όλων των λειτουργιών εξαιρετικά απλή υπόθεση αν αποφεύγετε τις φωνητικές εντολές.

Renault Twingo

Αναµφίβολα περισσότερο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από το μοντέλο που διαδέχεται και με το απείρως πρακτικότερο πεντάθυρο αμάξωμα για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο Twingo επενδύει στα τεχνολογικά του στοιχεία για να κάνει τη διαφορά.

Η επιλογή των μηχανικών της γαλλικής φίρμας να μεταφέρουν κινητήρα και κίνηση στον πίσω άξονα αποτελεί πρωτοτυπία που δημιουργεί οφέλη σε επίπεδο πρακτικότητας αλλά και τη συναισθηματική σύνδεση με την κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.

Αξιοποιώντας τους νέους τρικύλινδρους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6, με Stop&Start, που αποδίδουν 70 και 90 ίππους με κυβισμό 1,0 και 0,9 του λίτρου αντίστοιχα, το νέο Twingo απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα και την κατανάλωση καυσίμου.

Ο νεανικός χαρακτήρας του ενισχύεται επίσης από το σύστημα πολυμέσων Renault R-Link με οθόνη αφής 7 ιντσών μέσω της οποίας πραγματοποιείται η διαχείριση μιας σειράς εφαρμογών αλλά και η πρόσβαση στις λειτουργίες ενός smartphone. Σε ό,τι αφορά, τέλος, τον τρόπο κίνησής του στην πόλη, αυτό το Twingo διαθέτει τον μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία του με 8,6 μέτρα, τιμή που κάνει τη διαφορά ανάμεσα στα πεντάθυρα μοντέλα πόλης.

Seat León X-PERIENCE

Διευρύνοντας την γκάμα του León, η Seat προσθέτει σε αυτήν ένα νέο μοντέλο με μόνιμη τετρακίνηση και off-road εξοπλισμό που στοχεύει στην ικανοποίηση όσων αναζητούν μια allroad λύση στη μικρομεσαία κατηγορία.

Το León X-PERIENCE με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση τύπου Haldex πέμπτης γενιάς, που αξιοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη με υδραυλική ενεργοποίηση, έχει αυξημένη κατά 2,7 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και θα διατίθεται με μηχανικά σύνολα πετρελαίου TDI 1,6 λίτρων απόδοσης 110 ίππων και 2,0 λίτρων ισχύος 150 ίππων και βενζίνης TSI 1,8 λίτρων απόδοσης 180 ίππων, που συνδυάζονται κατά περίπτωση με μηχανικό ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

Παράλληλα στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που βασίζεται στο αμάξωμα του León ST και προσφέρει χώρο αποσκευών 587 λίτρων, περιλαμβάνονται συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (EDS), το XDS για καλύτερη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στις στροφές, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC και φρένα με σύστημα αποφυγής πολλαπλής σύγκρουσης.

*Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014