Pollfish

Mια ολοκληρωμένη λύση για τις εταιρείες που διεξάγουν έρευνες αγοράς, ειδικά σχεδιασμένη για να «ψαρεύει» ποιοτικές απαντήσεις.

Από αριστερά: Ζήσης Μπέλλας, Θανάσης Κατσάδας, Γιάννης Παπαδάκης, Αντρέας Βούρκος, Ευάγγελος Λινάρδος, Γιάννης Ζαούδης.
Τα βασικά πλεονεκτήματα είναι τρία: γρήγορη συλλογή δεδομένων, μικρό κόστος και εύκολη πρόσβαση σε ξένες αγορές από τον καθένα. To Pollfish είναι μια online πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών αγοράς, η οποία λύνει τα χέρια στις εταιρείες που πραγματοποιούν αντίστοιχες έρευνες και διευκολύνει εν γένει οποιονδήποτε αναζητεί απαντήσεις. Η διαδικασία είναι απλή. Ο ενδιαφερόμενος επισκέπτεται το www.pollfish.com, φτιάχνει το ερωτηματολόγιο και παίρνει απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο. «Δεδομένου ότι οι mobile συνδεδεμένες συσκευές αυτή τη στιγμή αγγίζουν τα 2 δισεκατομμύρια με προοπτική το 2019 να φθάσουν τα 5,6 δισεκατομμύρια παγκοσμίως, καθίσταται σαφές ότι και η έρευνα αγοράς με παραδοσιακά μέσα πρέπει να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση» λέει ο Ζήσης Μπέλλας, ένας εκ των ιδρυτών του Pollfish.

Η «χρυσή» ιδέα ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια για να φτάσει σήμερα να «βασιλεύει» σε 50 εκατομμύρια συσκευές και να κερδίζει με το σπαθί της τις πιο ποιοτικές απαντήσεις. Εχει βρει, μάλιστα, τον τρόπο να μην κουράζει τον χρήστη, ενώ του προσφέρει και ανταλλάγματα αν εκείνος μοιραστεί τις απόψεις του – από δώρα μέχρι πρόσβαση σε περιεχόμενο άλλης εφαρμογής. Το δυνατό χαρτί της πλατφόρμας; Μπορούν να την αξιοποιήσουν άνθρωποι σε όλον τον κόσμο. Ισως για αυτόν τον λόγο να υπάρχει ήδη ανταπόκριση και από εταιρείες της Αμερικής που είναι πιο εξοικειωμένες με την τεχνολογία και «είναι πιο εύκολο για εκείνες να υιοθετήσουν καινοτόμες πρακτικές στην έρευνα αγοράς». Επάξια λοιπόν η Εθνική Τράπεζα ανέδειξε την ομάδα στην πρώτη θέση του Διαγωνισμού «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία».​

TruckBird




Μια ηλεκτρονική αγορά φέρνει σε επαφή αποστολείς εμπορευματικών φορτίων με μεταφορικές εταιρείες και αναδεικνύει τις καλύτερες δυνατές επιλογές.​

Από αριστερά: Γιάννης-Μαρίνος Παπαγεωργίου, Δημήτρης Ανδριανόπουλος.
H διαδικασία που προτείνει το TruckBird είναι απλή – αν δώσει κανείς τη δέουσα προσοχή. Μια επιχείρηση που θέλει να αποστείλει αγαθά καταχωρίζει ηλεκτρονικά τα στοιχεία του φορτίου στην πλατφόρμα και αυτόματα ειδοποιούνται οι μεταφορικές εταιρείες. Στη συνέχεια καταγράφονται οι προσφορές και επιλέγεται ο μεταφορέας με βάση την προσφερόμενη τιμή και τον βαθμό αξιολόγησής του – έπειτα από κάθε μεταφορά φορτίου οι ειδικοί προχωρούν σε αξιολόγηση και έτσι οι καλύτεροι ξεχωρίζουν. Συγκεκριμένα, το TruckΒird είναι μια ηλεκτρονική αγορά που φέρνει σε επαφή αποστολείς εμπορευματικών φορτίων με μεταφορικές εταιρείες. «Λειτουργεί κανονικά εδώ και λίγους μήνες και έχουμε καταφέρει να προσθέσουμε αξία στις εμπορικές εταιρείες, καθώς έχουν μεταφερθεί μέσω της πλατφόρμας 80 τόνοι φορτίων σε 7 διαφορετικές χώρες» εξηγεί ο Γιάννης-Μαρίνος Παπαγεωργίου, CEO & Co-Founder της εταιρείας.

Η υπόλοιπη «νεαρή» ομάδα (Δημήτρης Ανδριανόπουλος, Σπύρος Μανδέκης, Βασίλης Πάλλας, Γεώργιος Τερμεντζόγλου, Ανδρέας Μαστοράκος) δείχνει να είναι γεμάτη όρεξη για δημιουργία, αλλά και πανέτοιμη για καλοπροαίρετη κριτική. «Ο κύριος λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να δηλώσουμε συμμετοχή στον Διαγωνισμό “i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία” της Εθνικής Τράπεζας είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από αυτόν και η στήριξή τους – από την κριτική ως την οργανωτική επιτροπή. Ηταν πολύ σημαντικό για εμάς να δούμε τι πιστεύουν άνθρωποι με τεράστια εμπειρία στον επιχειρηματικό, καθώς και στον ακαδημαϊκό τομέα σχετικά με το εγχείρημά μας και είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε να διακριθούμε».

100mentors




Οι 100mentors απαντούν στα πιο κρίσιμα ερωτήματα που θέτει ένας νέος για το μέλλον και φέρνουν το Χάρβαρντ ένα βήμα πιο κοντά.

Από αριστερά: Νάσος Αναγνωστόπουλος, Παναγιώτα Ντελή, Γιώργος Νικολετάκης.
Περισσότεροι από 200 μέντορες, υποψήφιοι από 25 χώρες και χρήστες από άλλες 60. Η 100mentors απευθύνεται σε υποψήφιους φοιτητές, σπουδαστές και εργαζομένους που θέλουν να αποκτήσουν τον έλεγχο στον σχεδιασμό του επαγγελματικού και ακαδημαϊκού τους πλάνου και να πάρουν αποφάσεις συνομιλώντας με τον πλέον κατάλληλο συνεργάτη. Ο ενδιαφερόμενος κάνει εγγραφή στην εφαρμογή, δίνει ορισμένα στοιχεία και η 100mentors τον κατευθύνει ώστε να μιλήσει με ανθρώπους από τα πανεπιστήμια και τις εταιρείες-στόχους του. Εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως το Χάρβαρντ και εταιρείες όπως η Google πλέον δεν μοιάζουν με άπιαστο όνειρο.

«Το δυνατό σημείο της εταιρείας είναι οι μέντορές της. Δεν μπορείς να βρεις εύκολα στη ζωή σου αυτούς που με τα ίδια εφόδια έχουν πετύχει αυτό που εσύ ονειρεύεσαι» λέει ο Γιώργος Νικολετάκης, ιδρυτής της εφαρμογής, που από τις αρχές του νέου χρόνου ευελπιστεί ότι θα μετρά περισσότερους από 1.000 μέντορες, οι οποίοι θα καλύπτουν ένα τεράστιο εύρος ειδικοτήτων σε διαφορετικούς τομείς. Μάλιστα, η ομάδα που συμπληρώνεται ιδανικά από τους Παναγιώτα Ντελή, Νάσο Αναγνωστόπουλο, Μίλτο Ζεϊμπέκη, Τίμο Τοκουζμπαλίδη, Κάθριν Σρίβερ, Βίλλυ Κλαδά, Θοδωρή Μεσσίνη, Αλεξ Ποκατίλο και τον Γιάννη Σερμετζιάδη προσθέτει: «Η Εθνική Τράπεζα πραγματοποίησε μια οργανωμένη διαδικασία στην οποία μπορέσαμε να εξετάσουμε πολλαπλά το proof of concept της ιδέας μας και να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο το προϊόν μας». Περιμένουμε λοιπόν την εξέλιξη αυτής της ιδέας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.


isMOOD




Επιστρατεύει το Facebook, το Twitter και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, αναλύει τα δεδομένα και κάνει ποιοτική έρευνα αγοράς.

Από αριστερά: Χρήστος Κουνάβης, Αννα Κασιμάτη, Διονύσης Σωτηρόπουλος.
Αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις πληροφορίες που κυκλοφορούν στα κοινωνικά δίκτυα και αυτή από μόνη της είναι μια ιδιαίτερα έξυπνη κίνηση για την εποχή. Από τον Δεκέμβριο του 2013 η isMOOD συλλέγει και αναλύει τα δεδομένα που προέρχονται από το Facebook, το Twitter και γενικότερα από το Διαδίκτυο (blogs, portals). Πραγματοποιεί ποιοτική έρευνα, «πιάνει» τον παλμό της κοινωνίας και παρέχει τις υπηρεσίες της στις ενδιαφερόμενες εταιρείες, δίνοντάς τους τελικά τη δυνατότητα να αφουγκραστούν και να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Μάλιστα, η εταιρεία έχει αναπτύξει καινοτόμους αλγορίθμους επεξεργασίας δεδομένων, οι οποίοι εντοπίζουν σε πραγματικό χρόνο τις μεταβολές της αγοράς. Φαίνεται πως η isMOOD ξέρει τι κάνει, αφού έχει ήδη δεχτεί αρκετές αξιόλογες προτάσεις από την εγχώρια – και όχι μόνο – αγορά.

«Συνεχίζουμε τη σκληρή δουλειά, καθώς βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή. Στα άμεσα πλάνα μας είναι το λανσάρισμα της online πλατφόρμας και η επέκταση των υπηρεσιών μας σε χώρες του εξωτερικού» λέει με ενθουσιασμό ο 23χρονος Χρήστος Κουνάβης που μαζί με την Αννα Κασιμάτη και τον Διονύση Σωτηρόπουλο κατάφεραν να κερδίσουν το 4ο βραβείο στον Διαγωνισμό «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία». «Το βραβείο της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί για εμάς επιβράβευση και επιβεβαίωση πως βαδίζουμε στον σωστό δρόμο. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμόςαποτελεί σημαντική πρωτοβουλία για κάθε εκκολαπτόμενο startupper. Επίσης θεωρούμε πολύτιμη τη δυνατότητα υποστήριξης από τα πανεπιστήμια και το κράτος» καταλήγει ο ίδιος, εκφράζοντας για μια ακόμη φορά την τάση της εποχής.




Incrediblue




Η πλατφόρμα απευθύνεται στους λάτρεις του θαλάσσιου τουρισμού και διαψεύδει εκείνους που εξακολουθούν να πιστεύουν πως οι διακοπές με σκάφος είναι προνόμιο των λίγων.

Από αριστερά: Γιώργος Γάτος ,Θοδωρής Ορφανίδης, Αντώνης Φιοράκης.
Στόχος της πλατφόρμας είναι να γίνει η Νο 1 επιλογή για εκείνους που ονειρεύονται τις ιδανικές διακοπές με σκάφος. Η Incrediblue ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια όταν ο Αντώνης Φιοράκης φιλοξένησε στην Ελλάδα κάποιους φίλους του από το εξωτερικό, οι οποίοι απογοητεύτηκαν όταν το σκάφος που τελικά συνάντησαν στη μαρίνα δεν θύμιζε σε τίποτε αυτό που νόμιζαν ότι είχαν νοικιάσει για τις διακοπές τους. Με τη βοήθεια του Θοδωρή Ορφανίδη και του Γιώργου Γάτου, η εφαρμογή εξελίχθηκε. O ενδιαφερόμενος βρίσκει πληθώρα επιλογών στο Διαδίκτυο – η Incrediblue φιλοξενεί περισσότερα από 3.000 σκάφη –, ενώ μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τους ιδιοκτήτες των σκαφών που τον ενδιαφέρουν, να δει πραγματικές φωτογραφίες και να διαβάσει σχόλια προηγούμενων ενοικιαστών.

Οι κάτοχοι διπλώματος διαλέγουν το σκάφος που επιθυμούν, ενώ όσοι δεν έχουν δίπλωμα αναζητούν καπετάνιο ή «κλείνουν» κατευθείαν ένα από τα προσφερόμενα σκάφη με πλήρωμα. «Οι περισσότεροι από εμάς πιστεύαμε πως τα σκάφη είναι μόνο για λίγους. Αν θέλεις να αγοράσεις σκάφος, φυσικά είναι ένα ακριβό χόμπι. Οταν όμως επιλέγεις ένα σκάφος για τις διακοπές σου, αυτό μπορεί να αποδειχθεί ακόμη και φθηνότερη επιλογή από το ξενοδοχείο» εξηγεί ο Αντώνης Φιοράκης. Η ομάδα μάλιστα είναι περήφανη για το βραβείο που κέρδισε στον Διαγωνισμό «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία», αλλά και για έναν ακόμη λόγο. Σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα προσφέρει πλέον σε όλους τους κατόχους πιστωτικών καρτών της Εθνικής αποκλειστική έκπτωση 6% για ενοικιάσεις σκαφών μέσω της πλατφόρμας incrediblue.com.





Organery Intelligent Composting




Ο «έξυπνος» κάδος πραγματοποιεί μια εξελιγμένη και ελεγχόμενη διαδικασία κομποστοποίησηςκαι παράλληλα μειώνει τον όγκο των οργανικών απορριμμάτων.

Από αριστερά: Ιπποκράτης Παπαδημητράκος, Γιάννης Μουργής.
Το Organery είναι ένα σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης ανακυκλώσιμων οργανικών στερεών απορριμμάτων και τηγανελαίων ή, πιο απλά, ένας «έξυπνος» κάδος κομποστοποίησης. Η ιδέα προέκυψε από τη βόλτα του Γιάννη Μουργή και του Ιπποκράτη Παπαδημητράκου στους δρόμους της Καλαμάτας, κατά την οποία αμφότεροι παρατήρησαν τις στοίβες των απορριμμάτων. Επειτα από μια μικρή έρευνα, διαπίστωσαν ότι ο μεγαλύτερος όγκος αφορούσε οργανικά απορρίμματα και μάλιστα σε ποσοστό άνω του 45%. Δεν έχασαν χρόνο. Αποφάσισαν να κάνουν ό,τι καλύτερο για να βελτιώσουν τη διαδικασία της κομποστοποίησης, να μειώσουν τον όγκο των οργανικών απορριμμάτων μετατρέποντάς τα σε κομπόστ και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την τεχνολογία.
Μέσα από την εφαρμογή που δημιούργησαν ο πολίτης μπορεί να εντοπίσει τον κοντινότερο «έξυπνο» κάδο, να τον χρησιμοποιήσει και τελικά να ανταμειφθεί – εφόσον ο κάδος «διαπιστώσει» ότι τα απορρίμματα είναι πράγματι όλα οργανικά. «Στόχος μας είναι ο πολίτης να έχει μείωση έως και 20% στα δημοτικά τέλη από την ορθή χρήση του κάδου. Τα σκουπίδια στην Ελλάδα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που αναζητά πιεστικά λύση. Ωστόσο πολύ σημαντική είναι και η ενεργειακή τους απόδοση, ενώ διόλου ευκαταφρόνητη δεν πρέπει να θεωρείται και η χρηματική αξία που προκύπτει από τη διαχείρισή τους» λέει ο Γιάννης Μουργής και συνεχίζει: «Το χρηματικό έπαθλο από τον διαγωνισμό της Εθνικής Τράπεζας μάς βοήθησε στην υλοποίηση του πρωτότυπου κάδου τηγανελαίου και οργανικών απορριμμάτων».

Αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας σε ηλεκτρικά οχήματα πόλης




Μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, διατηρώντας παράλληλα τις επιδόσεις και την ασφάλεια του οχήματος σε υψηλά επίπεδα.

Από αριστερά: Παναγιώτης Κακοσίμος,Θανάσης Σαρηγιαννίδης.
Το 2020 η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών/υβριδικών αυτοκινήτων αναμένεται να αγγίξει τα 2,5 εκατομμύρια πωλήσεις ετησίως. Η ραγδαία αυτή αύξηση στον στόλο των «εναλλακτικών» οχημάτων του πλανήτη καθιστά αναγκαία την κάλυψη των ενεργειακών τους αναγκών από άλλες πηγές. Κάποιοι είναι αρκετά έξυπνοι – και ικανοί – ώστε να καταπιάνονται με το συγκεκριμένο εγχείρημα από τώρα, ενώ έχουν και την τύχη να το κάνουν σε μια χώρα που χαίρει αυξημένης ηλιοφάνειας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η πρότασή τους αφορά την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας και την κάλυψη μέρους των αναγκών σε κινητική ενέργεια μέσω της χρήσης φωτοβολταϊκών πλαισίων που τοποθετούνται στην οροφή των οχημάτων. Το όφελος; Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων και αερίων του θερμοκηπίου, χωρίς όμως να επηρεάζονται οι επιδόσεις και η ασφάλεια του οχήματος.

«Μία ακόμη καινοτομία της πρότασης είναι η χρήση εξελιγμένου αλγόριθμου που αξιοποιεί την ηλιακή ενέργεια ακόμη και σε αστικό περιβάλλον, όπου υπάρχουν εμπόδια κυρίως λόγω μειωμένης ηλιοφάνειας και συχνών σκιών» σπεύδουν να συμπληρώσουν ο Θανάσης Σαρηγιαννίδης, ο Παναγιώτης Κακοσίμος, ο Μίνως Μπενιακάρ και ο Χαράλαμπος Πάτσιος. Μάλιστα, η ομάδα που βραβεύτηκε από την Εθνική Τράπεζα έχει ήδη τοποθετήσει το συγκεκριμένο σύστημα σε ένα πρότυπο μονοθέσιο. «Ενα τυπικό πάνελ, τοποθετημένο κατά τον προτεινόμενο τρόπο σε ένα τυπικό όχημα, μπορεί να παρέχει ποσοστό έως και 30% της απαιτούμενης ενέργειας και συνεπώς εξοικονομείται το αντίστοιχο ποσοστό καυσίμου. Αυτό συνεπάγεται και την ανάλογη μείωση των εκπομπών ρύπων, σε σχέση με οποιοδήποτε όχημα που καταναλώνει συμβατικά καύσιμα» καταλήγουν, σε μια προσπάθεια να μιλήσουν με απλά λόγια για σύνθετα – και πραγματικά αξιοθαύμαστα – τεχνολογικά επιτεύγματα. ​

Speetty




Η διαδικτυακή πλατφόρμα επιτρέπει στον χρήστη να «περνά» το κατώφλι του σπιτιού που επιθυμεί να νοικιάσει και να ξεναγείταιστους χώρους του σαν να βρίσκεται πραγματικά εκεί.

Κωνσταντίνος Νιχωρίτης
Οποιος έχει επιχειρήσει να βρει το κατάλληλο σπίτι μέσω Διαδικτύου έχει αντιμετωπίσει ένα σοβαρό πρόβλημα. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που συνοδεύουν τις αγγελίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Η Speetty (www.speetty.com) – είναι προφανές από πού πήρε το όνομά της – είναι μία από τις εφαρμογές τρισδιάστατης εικονικής περιήγησης 360° της εταιρείας Panoramic’s. Συνιστά μια διαδικτυακή πλατφόρμα αναζήτησης ακινήτων, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να «περπατήσει» σε κάποιο ακίνητο και να περιηγηθεί στους χώρους του προτού ακόμη το επισκεφτεί. Ο Κωνσταντίνος Νιχωρίτης, φωτογράφος, web designer και ιδρυτής της Panoramic’s, έπειτα από τη δική του περιπέτεια, θέλησε να διευκολύνει τους υποψήφιους αγοραστές-ενοικιαστές να φιλτράρουν σωστά τις επιλογές τους.

«Φανταστείτε κάποιον που, ενώ βρίσκεται στον δρόμο, σκανάρει με το κινητό του τηλέφωνο ένα ενοικιαστήριο και βλέπει απευθείας το εσωτερικό του ακινήτου όπως ακριβώς είναι, χωρίς να χρειαστεί να κανονίσει κάποιο ραντεβού για επίδειξη» αναφέρει με υπερηφάνεια για το χρήσιμο πρότζεκτ της ομάδας του, που έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα σε ποσοστό 75%. Οσο για τον διαγωνισμό; «Συμμετείχαμε στον διαγωνισμό “i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία” γιατί θέλαμε οι ειδικοί του χώρου να μας βοηθήσουν, ώστε η ιδέα να εξελιχθεί και να πάει ένα βήμα παραπέρα» εξηγεί ο Κωνσταντίνος Νιχωρίτης, σε ένα διάλειμμα από τη δική του 3G πραγματικότητα.​

mHealth




Η πλατφόρμα συγκεντρώνει τις απαραίτητες λειτουργίες για τη φαρμακευτική συμμόρφωση των ασθενών μέσα σε ένα εύχρηστο και λειτουργικό περιβάλλον.

Γιώργος Μαζαράκης
Ενας ασθενής πάσχει από υπέρταση και έχει στα χέρια του τη συνταγή με τα φάρμακα αλλά και μια λίστα με τη διατροφή που πρέπει να ακολουθεί. Ο ίδιος, όμως, δύσκολα συνειδητοποιεί τον όρο «χρόνια πάθηση», δηλαδή ότι πρέπει να ακολουθεί τις συγκεκριμένες οδηγίες για μεγάλο διάστημα της ζωής του, και στην πορεία ενδεχομένως να αμελεί τις σημαντικές κατευθύνσεις.

Η Ολοκληρωμένη Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Συμμόρφωσης Ασθενών με χρόνιες θεραπείες που έχει αναπτύξει η PCC Hellas δίνει τη λύση σε ένα πολύπλοκο πρόβλημα της φαρμακευτικής συμμόρφωσης των ασθενών. «Η mHealth ενημερώνει τον ασθενή για το πότε και το πώς πρέπει να λαμβάνει την αγωγή του, του υπενθυμίζει τις εξετάσεις του, την άσκηση και τους κανόνες διατροφής και γενικότερα τον βοηθάει ώστε να προσαρμοστεί στον νέο τρόπο ζωής. Παράλληλα, ενημερώνεται και ο θεράπων ιατρός για τις “επιδόσεις” του ασθενή του και βλέπει τη συνολική εικόνα στην οθόνη του υπολογιστή, με αποτέλεσμα να γνωρίζει αν η αγωγή που πρότεινε είναι αποτελεσματική και αν αυτό οφείλεται στη συμμόρφωση του ασθενή» εξηγεί ο Γιώργος Μαζαράκης, ο οποίος κρύβεται πίσω από την ιδέα. Ο ίδιος, μάλιστα, πιστεύει ότι το βραβείο από την Εθνική Τράπεζα θα βοηθήσει την mHealth ιδιαίτερα στον τομέα της επικοινωνίας, καθώς «είναι σημαντικό για τις μικρές και νέες επιχειρήσεις να έχουν τη δυνατότητα προβολής τόσο στην εμπορική και επιστημονική κοινότητα όσο και στο ευρύ κοινό».

PvLive




Η διαδικτυακή πύλη παρακολουθεί από μακριά τη λειτουργία των φωτοβολταϊκών πάρκων και είναι προσβάσιμη ακόμη και από το smartphone του χρήστη.

Γιώργος Τσολάκος
Το όνομά του προκύπτει από τον συνδυασμό των λέξεων photovoltaics και live (ζωντανά) και δεν αφήνει περιθώρια παρανόησης. Το PvLive είναι ένα εύχρηστο εργαλείο εξ αποστάσεως παρακολούθησης της λειτουργίας των φωτοβολταϊκών πάρκων, το οποίο είναι προσβάσιμο από οποιονδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή smartphone και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να «επιβλέπουν» τα πάρκα τους άμεσα και εύκολα, ακόμη και αν δεν έχουν τις εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις. Ο Γιώργος Τσολάκος εντόπισε την ανάγκη για έγκαιρη διάγνωση των βλαβών στον συγκεκριμένο τομέα και αποφάσισε να βοηθήσει τους ενδιαφερομένους να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.

Πλέον ο ιδιοκτήτης μπορεί με ένα κλικ να επιβεβαιώσει ότι όλα λειτουργούν «ρολόι» στο πάρκο του, ενώ σε περίπτωση βλάβης ενημερώνεται αυτόματα και δεν χάνει χρόνο. Επίσης, εκτός από τη βασική πρόσβαση PvLive μέσω της οποίας οι χρήστες παρακολουθούν τη λειτουργία των πάρκων τους, υπάρχει και η δυνατότητα ολοκληρωμένης παρακολούθησης από την ίδια την εταιρεία. «Το PvLive δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να έχει τον έλεγχο, χωρίς να είναι “ειδικός”. Ο πελάτης επιβλέπει και κατανοεί μόνος του τη λειτουργία του πάρκου του, ενώ παρέχεται και τεχνική υποστήριξη για την αποκατάσταση πιθανών βλαβών» εξηγεί ο Γιώργος Τσολάκος, ο οποίος αυτή την περίοδο εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης των υπηρεσιών της εταιρείας και σε γειτονικές χώρες, όπως η Βουλγαρία και η Τουρκία, μέσω του δικτύου της Krannich Solar. Φαίνεται ότι το βραβείο από την Εθνική Τράπεζα ήταν μια καθοριστικής σημασίας αρχή και σημαντική ώθηση για τη συνέχεια.

Φέρε τηνιδέα σουστο φως
Ο 5ος Διαγωνισμός«i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία» βρίσκεται σε εξέλιξη.
Δήλωσε τώρα συμμετοχή!
Θεματικές ενότητες
«Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα»
«Περιβάλλον & Τεχνολογία»
«Πολιτισμός & Τεχνολογία»
Επαθλα
4 Χρηματικά έπαθλα ύψους 20.000, 10.000, 6.000 και 4.000 ευρώ αντιστοίχωςλαμβάνουν οι 4 καλύτερες ιδέες .
4 Βραβείο αξίας 1.500 ευρώ κερδίζει καθέναςαπό τους 6 επόμενους νικητές .
4 Από ένα tablet προσφέρεται στους 10 νικητές που ακολουθούν.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Πραγματοποιείται από στελέχη της Εθνικής Τράπεζας σε συνεργασία με καθηγητές 7 πανεπιστημίων της χώρας.
Συμμετοχές
Που;
Στο site της Εθνικής Τράπεζας www.nbg.gr/ibank/innovation
Πότε;
Υποβολή προτάσεων μέχρι τις 8/10 στις 15.00.
Γιατί;
Μέσα από τον Διαγωνισμό πολλοί νέοι που κατέθεσαν την ιδέα τους τη μετέτρεψαν σε ώριμα επιχειρηματικά σχέδια και επιτυχημένες εταιρείες.
Εκτός από τον διαγωνισμό, η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε πρόσφατα το πρόγραμμα «NBG Business Seeds». Με αρχικό προϋπολογισμό 15 εκατ. ευρώ και συνεργασίες με φορείς όπως το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η Endeavor Greece, το πρόγραμμα στηρίζει – μέσω εκπαίδευσης, mentoring, δανεισμού και συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο – την καινοτόμο επιχειρηματικότητα δυναμικών και εξωστρεφών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

*Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014