«Σταματήστε με εάν έχετε ξαναδεί αυτό που θα σας δείξω.»

«Η καινοτομία διαχωρίζει αυτόν που ηγείται και αυτόν που ακολουθεί.»

«Είναι πολύ δύσκολο να σχεδιάσεις προϊόντα με βάση τα αποτελέσματα των focus groups. Πολλές φορές ο κόσμος δεν ξέρει τι θέλει μέχρι να του το δείξεις.»

«Η καινοτομία δεν σχετίζεται με τα χρήματα που ξοδεύεις σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D). Όταν η Apple συνέλαβε την ιδέα για τον Mac, η IBM ξόδευε τουλάχιστον εκατό φορές περισσότερα πάνω στο R&D. Δεν έχει να κάνει με τα χρήματα. Εχει να κάνει με τους ανθρώπους που έχεις, πώς καθοδηγείσαι, και κατά πόσο «το’χεις».»

«Ποντάρουμε στο όραμά μας και προτιμούμε να κάνουμε αυτό από το να αντιγράφουμε τους άλλους. Αφήστε κάποιες άλλες εταιρείες να το κάνουν αυτό. Για εμάς, ο στόχος είναι πάντα το επόμενο όνειρο.»

«Πολλές εταιρείες επέλεξαν να συρρικνωθούν και ίσως αυτή να είναι η ενδεδειγμένη λύση για αυτούς. Εμείς επιλέξαμε ένα διαφορετικό δρόμο. Πιστεύαμε ότι εάν συνεχίζαμε να φέρνουμε υπέροχα προϊόντα μπροστά στους καταναλωτές, εκείνοι θα συνέχιζαν να ανοίγουν τα πορτοφόλια τους».

«Ντιζάιν δεν είναι μόνο το πώς φαίνεται κάτι και πώς το αισθάνεσαι. Ντιζάιν είναι ο τρόπος που λειτουργεί.»

«Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό που διαχωρίζει, τουλάχιστον κατά το ήμισυ, τους επιτυχημένους επιχειρηματίες από τους αποτυχημένους, είναι η επιμονή».

«Το μόνο πρόβλημα με τη Microsoft είναι ότι δεν έχουν γούστο. Δεν έχουν καθόλου γούστο. Δεν έχουν αυθεντικές ιδέες και δεν φέρνουν κάτι καινούργιο στην αισθητική μας».

«Το να είμαι ο πλουσιότερος άνθρωπος στο νεκροταφείο δεν έχει για μένα κανένα νόημα. Το να ξαπλώνω το βράδυ λέγοντας «κάναμε κάτι υπέροχο», αυτό είναι που έχει σημασία για μένα».