από metereologos.gr
Σάββατο 26 Μαΐου 2018
 
 

«Το ελληνικό πορνό έχει μέλλον»

Ο μεγαλύτερος επιχειρηματίας του ευρωπαϊκού πορνό, ο Γκρέγκορι Ντορσέλ, οργάνωσε Εβδομάδα Ελληνικού Πορνό, μεταξύ 10 και 17 Ιουνίου, και εξηγεί στο ΒΗmagazino πώς η χώρα μας μπορεί να μετατραπεί σε υπερδύναμη του ευρωπαϊκού ερωτικού κινηματογράφου
«Το ελληνικό πορνό έχει μέλλον»
Ο Γκρέγορι Ντορσέλ θαυμάζει τη Τζούλια Αλεξανδράτου, εκφράζει την αλληλεγγύη του στην Ελλάδα και πιστεύει ότι η χώρα μπορεί να κάνει θαύματα στην παραγωγή ταινιών πορνό.
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Πώς είχατε την ιδέα να οργανώσετε την Εβδομάδα Ελληνικού Πορνό;
«Εμείς και η Ελλάδα, δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή έχουμε την ίδια φιλοσοφία, έχουμε παραπλήσιες κουλτούρες. Γι’ αυτό τον Μαρκ Ντορσέλ τον εκτιμούν πολύ στην Ελλάδα. Εκτός αυτού, ο έλληνας διανομέας μας, Δημήτρης Σειρηνάκης, είναι ένας πολύ καλός φίλος που μου εξήγησε την κρίση που ζει η χώρα σας, από την οποία δεν ξέφυγε και η εταιρεία του, όπως και όλες οι ελληνικές εταιρείες. Αυθόρμητα πρότεινα στον Δημήτρη να τον βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, προβάλλοντας τα ελληνικά προϊόντα και διανέμοντάς τα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

 

Οταν συζήτησα την ιδέα με την ομάδα μου, όλοι είπαν: “Δεν είναι ο Δημήτρης που θα βοηθήσουμε, είναι η Ελλάδα”. Ετσι, λανσάραμε μια επιχείρηση που ήταν, έστω και για το πορνό, μια κίνηση αλληλεγγύης μεταξύ χωρών, η οποία, την ίδια στιγμή, μας έκανε να γελάσουμε. Στην πολιτική, που υπάρχουν πολύ πιο σοβαροί άνθρωποι από εμάς, δυσκολεύονται ακόμη να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον».

 

Μπορούμε να σώσουμε την Ελλάδα βλέποντας ελληνικό πορνό;
«Ελπίζω, διότι αν μπορούμε να σας στείλουμε κάποια δισεκατομμύρια ευρώ για τις ταινίες που αγοράστηκαν από εσάς, θα ήσασταν πολύ ευχαριστημένοι (σ.σ.: γελάει)».

 

Θα μπορούσατε να μας περιγράψετε με παραδείγματα τη συνεισφορά σας στη γέννηση του ελληνικού πορνό; «Στη δεκαετία του ’70 υπήρχε ελληνικό πορνό. Εχετε λοιπόν μια ιστορία, δεν είναι κάτι καινούργιο. Εξαφανίστηκε. Σήμερα, ο διανομέας μας, ο Δημήτρης, εμπιστεύτηκε τον Μαρκ Ντορσέλ. Εμείς κάναμε ταινίες στη Σαντορίνη και στη Μύκονο σε συμπαραγωγή με τη Sirina και μια μέρα του είπαμε: “Θα έπρεπε να κάνεις παραγωγές στην Ελλάδα”, γιατί στο πορνό μετράει πάντα το εγχώριο προϊόν. Στο παραδοσιακό σινεμά αγαπάμε τα αμερικανικά blockbuster, ενώ στο πορνό δεν πιάνουν καθόλου. Γιατί το πορνό είναι φαντασίωση. Και αυτό που δεν σας μοιάζει δεν σας κάνει να φαντασιώνεστε. Η Sirina τα κατάλαβε όλα αυτά και αφού έκανε συμπαραγωγές με εμάς λάνσαρε τις δικές της παραγωγές με πολλή επιτυχία. Η πρώτη παραγωγή που έκανε η Sirina ήταν με τις δικές μας τεχνικές ομάδες και ένα μεγάλο μέρος των ηθοποιών μας».

 

Ποια είναι η αγαπημένη σας σταρ του ελληνικού πορνό;
«Δεν με εντυπωσιάζουν τόσο οι επαγγελματίες όσο μια γυναίκα όπως η Τζούλια Αλεξανδράτου. Το αξίζει αυτό, επειδή είναι πολύ όμορφη και επιπλέον πολύ φυσική, γιατί δεν είναι το επάγγελμά της να κάνει τέτοιου είδους ταινίες. Και έχω την εντύπωση ότι και οι Ελληνες την προτιμούν. Αυτό αποδεικνύει ότι έχουν πολύ καλό γούστο, επειδή είναι πανέμορφη. Επιπλέον, έκανε πολλούς ανθρώπους χαρούμενους».

 

Πώς νιώσατε όταν είδατε τις διαδηλώσεις αλληλεγγύης στους Ελληνες στο Παρίσι όπως και σε άλλα μέρη του κόσμου;
«Στη Γαλλία είχαμε μια συγκεκριμένη αντίληψη της δικαιοσύνης και από τη Γαλλική Επανάσταση οι Γάλλοι είχαν πάντα την παράδοση να πολεμούν για μια μορφή δικαιοσύνης. Μερικές φορές παραείμαστε ιδεαλιστές, αλλά αυτή η κίνηση ανταποκρίνεται στις αξίες της Γαλλίας. Κλείνοντας, εύχομαι καλή τύχη και κουράγιο στους Ελληνες και ελπίζω ότι το γαλλικό πορνό θα συνεισφέρει σε αυτό όσο περισσότερο γίνεται».

 

Θα μπορούσατε να μας περιγράψετε πώς ξεκίνησε ο Μαρκ Ντορσέλ την εταιρεία του;
«Η εταιρεία Marc Dorcel γεννήθηκε το 1979. Πιο πριν ο πατέρας μου είχε δραστηριοποιηθεί από το 1968 στις εκδόσεις, στο βιβλίο, με κείμενα κλασικά, ερωτικά. Ξεκίνησε πουλώντας πέντε με έξι βιβλία την ημέρα, μέχρι που συνάντησε τον ελβετό δημοσιογράφο Πιετρ Μπάουερ που του έδωσε – πολύ φθηνά – τα δικαιώματα ενός ερωτικού βιβλίου με τον τίτλο “Ursula”, το οποίο έγινε μπεστ σέλερ μέσα σε τρεις μήνες. Το 1979 ανακάλυψε τη διαδικασία του βίντεο, γνωρίζοντας δύο τεχνικούς βίντεο που δούλευαν δίπλα στην εταιρεία του. Αυτή η νέα μεθοδολογία τού να μαγνητοσκοπούν πρώτα και να τα βλέπουν στην τηλεόραση μετά ήταν επαναστατική. Ετσι, η γέννηση της εταιρείας ταυτίστηκε με αυτή του βίντεο».

 

Σε ποια φάση της ιστορίας του βρίσκεται τώρα το συγκρότημά σας;
«Σήμερα το συγκρότημα παρουσιάζει έναν κύκλο εργασιών γύρω στα 5 εκατομμύρια ευρώ, 10% ρυθμό ανάπτυξης ανά χρόνο και με παρουσία σε όλα τα media, με δικό του κανάλι, το Dorcel TV, το οποίο είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω της Nova, και Video on Demand στην On Telecoms και στην Hellas online. Είμαστε πάντα πολύ προχωρημένοι σε επίπεδο τεχνολογίας κι αυτό επειδή το συγκρότημα βασίστηκε πολλές φορές στην καινοτομία».

 

Τώρα μπορούμε να πούμε ότι είστε ο «νονός» του ευρωπαϊκού πορνό;
«Μπορούμε να το πούμε. Τα τελευταία πέντε με επτά χρόνια το πορνό άλλαξε και οι παραγωγοί όλου του κόσμου αποφάσισαν να κάνουν ταινίες μικρού budget. Αποκαλούνται είτε “Gonzo” είτε ερασιτεχνικές ταινίες. Σου λένε: “Γιατί να κάνουμε μεγάλες ταινίες ενώ μπορούμε να κάνουμε μικρές και να τις διανέμουμε όπως τις μεγάλες;”. Ετσι είπαν: “Αντί να κάνουμε μια ταινία 100.000 ευρώ, μπορούμε να κάνουμε πέντε ταινίες των 5.000 ευρώ”. Εμείς, αντί να ακολουθήσουμε αυτή την τάση, πήγαμε στην αντίθετη κατεύθυνση. Διπλασιάσαμε τις επενδύσεις και στραφήκαμε προς μια όλο και πιο αυξανόμενη ποιότητα. Ενσαρκώσαμε αυτό που ονομάστηκε “pornochic”, που είναι η πολυτέλεια, η κομψότητα, η παρουσία μιας δυνατής ιστορίας, κάτι που σήμερα κανένας από τους ανταγωνιστές μας δεν δύναται να παράγει».

 

Πότε αναλάβατε τη διεύθυνση της επιχείρησης και ποια ήταν η φράση με την οποία ο πατέρας σας σηματοδότησε το πέρασμα της επιχείρησης σε εσάς;
«Εχω αναλάβει τη διοίκηση εδώ και δέκα χρόνια, ενώ αρχικά δεν είχε προβλεφθεί να εμπλακώ. Ο πατέρας μου χρειαζόταν κάποιον ο οποίος θα μπορούσε να εκτελέσει μια αποστολή τριών μηνών στο εξωτερικό. Ημουν στο τέλος των σπουδών μου και τελικά έμεινα παραπάνω από τρεις μήνες. Αυτό που με κράτησε ήταν το γεγονός ότι οι δραστηριότητες που είχα αναλάβει ήταν καινούργιες στην επιχείρηση. Ετσι, δεν μπλέχτηκα ποτέ στα πόδια του πατέρα μου. Αλλά μια μέρα οι δραστηριότητες που ανέλαβα έγιναν πιο σημαντικές από τις ιστορικές δραστηριότητες. Η ανακατάταξη, λοιπόν, στο εσωτερικό της εταιρείας, που οδήγησε στο να διευθύνεται από εμένα, ήρθε φυσιολογικά».


Συνεντεύξεις περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.