Το συλλεκτικό εξώφυλλο του περιοδικού με τη Μαντόνα

Το 2000 κυκλοφορεί στην Ελλάδα το πρώτο περιοδικό σε σχήμα pocket. Και το όνομα αυτού; Cosmopolitan. Από εκείνο το πρώτο τεύχος πέρασαν 15 χρόνια, πέρασαν χιλιάδες στιγμές και λεπτά και οι απανταχού γυναίκες ερωτεύτηκαν διαβάζοντας τις σελίδες του, διάλεξαν με καρδιοχτύπι το «μικρό, μαύρο φόρεμα» για εκείνο το πάρτι, χώρισαν, έκλαψαν, έπεσαν στα πατώματα για να ερωτευτούν ξανά πιο δυνατά και γιόρτασαν μαζί του την πρώτη τους προαγωγή. Ηξεραν ότι το Cosmopolitan θα είναι πάντα πιστό γιατί και εκείνες του επαναλάμβαναν ότι κάθε μήνα θα είναι στο Cosmo τους.

Και επειδή το Cosmopolitan ξέρει να γιορτάζει, για τα 15 του χρόνια ετοίμασε ένα χορταστικό, συλλεκτικό τεύχος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα περίπτερα. Μόλις το κρατήσετε στα χέρια σας ανατρέξτε στη σελίδα 66 και μάθετε όλες τις πληροφορίες για να πάρετε μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό με έπαθλο ένα αυτοκίνητο Seat Mii 3D 1.0 60HP Style. Και όρεξη να έχετε γιατί στις σελίδες του θα βρείτε πολλούς ακόμη διαγωνισμούς για πάνω από 100 δώρα (αξεσουάρ, καλλυντικά, παπούτσια κ.ά.). Σημειωτέον ότι έξι αγαπημένοι διάσημοι σχεδιαστές εύχονται στο Cosmo «Χρόνια Πολλά» και χαρίζουν μια μοναδική δημιουργία τους έπειτα από κλήρωση. Στο συλλεκτικό εξώφυλλο τώρα –ποια άλλη; –η Μαντόνα εύχεται παραχωρώντας μια μοναδική συνέντευξη, ενώ στο δεύτερο διπλό εξώφυλλο που ξεδιπλώνεται πρωταγωνιστούν οι ίδιες οι αναγνώστριες του Cosmopolitan. Ακόμη οι σπουδαστές του Fashion Workshop by Vicky Κaya εμπνέονται και κοσμούν τις σελίδες δημιουργώντας δύο συμβολικά έργα (τέχνης), ενώ στο τεύχος θα βρούμε συνεντεύξεις με αγαπημένα πρόσωπα όπως η Νάντια Κοντογεώργη, κείμενα από cosmo veterans, αλλά και στιγμιότυπα από το πάρτι του Cosmopolitan για τα 15α γενέθλιά του στο 48 Urban Garden.
«Αν το Cosmopolitan δεν ήταν brand στις ζωές χιλιάδων γυναικών αλλά άνθρωπος, θα ήταν πάντα εκεί, από τις πιο χαρούμενες μέχρι τις πιο ουσιαστικές και σημαντικές στιγμές τους, όχι για να κρίνει και να αξιολογήσει, αλλά για να σεβαστεί και να τις ακολουθήσει στις επιλογές και αποφάσεις τους, επαγγελματικές, φιλικές, ερωτικές, και να μιλήσει μαζί τους για όλα τα θέματα και βέβαια και για το σεξ με τον πιο υγιή και ελεύθερο τρόπο. Ναι, το Cosmopolitan είναι ένα love brand» σημειώνει η διευθύντρια του περιοδικού Λυδία Παπαϊωάννου, συνοψίζοντας την τηλεοπτική καμπάνια του Cosmo για τα 15 χρόνια κυκλοφορίας του που μπορείτε να δείτε και στο YouTube. Μείνετε συντονισμένοι!

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ