1.Βρες την ισορροπία ανάμεσα στο χρόνο που ακούς τον συνομιλητή σου και στο χρόνο που τοποθετείσαι η ίδια

2. Να αναγνωρίζεις τα σημεία στα οποία ο συνομιλητής σου έχει δίκιο. Αυτό θα τον κάνει και τον ίδιο πιο ευγενικό και δεκτικό.

 

3. Να ψυχολογείς τον συνομιλητή σου. Αν το βλέπεις να δυσανασχετεί και να εκνευρίζεται  ή άλλάξε θέμα συζήτησης ή προσπάθησε με ευγένεια να τον ηρεμήσεις και έπειτα συνέχισε  την κουβέντα. Το να πηγαίνουν τα πράγματα στα άκρα δεν βοηθάει κανέναν.

 

4.Πρόσεχε τις λέξεις που χρησιμοποιείς γιατί μπορεί να θίξεις τον συνομιλητή σου και έτσι όλη η κουβέντα θα τιναχθεί στον αέρα.

 

5.Φρόντισε ακόμη και η στάση του σώματος σου και οι κινήσεις των χεριών σου να μην μαρτυρούν ένταση και επιθετικότητα καθώς άμεσα δημιουργείς εκνευρισμό και στον άνθρωπο που έχεις απέναντι σου.     

6. Σημασία έχει ακόμη και το βλέμμα σου. Αν την ώρα που σου μιλάει κάποιος εσύ κοιτάς αδιάφορα στη αντίθετη μεριά τότε μόνο ένταση δημιουργείς και επιθετικότητα στον συνομιλητή σου.      

 

 

7. Μπορεί να ακούγεται λίγο περίεργο και περιοριστικό αλλά καμιά φορά η πιο έξυπνη απόφαση είναι να μην μπεις σε βαθιές, υπεραναλυτικές κουβέντες με ανθρώπους που δεν έχετε στενή σχέση και ξέρεις ότι δεν θα μπορέσεις να επικοινωνήσεις ουσιαστικά (και ίσως δεν χρειάζεται), όπως ένας συνάδελφος, ο αγαπημένος σου μανάβης, ένας γνωστός γνωστού.