Συνδέοντας τα ρούχα με την διάθεση μας, η United Colors of Benetton δημιούργησε το Clothes for Humans, μία ολοκαίνουρια δημιουργική πλατφόρμα με αφετηρία το φετινό καλοκαίρι. Mία παγκόσμια καμπάνια, ένα νέο website αλλά και μια σειρά in-store πρωτοβουλιών αποτελούν τις τρεις πτυχές του Clothes for Human. Φυσικά, το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο από εντυπωσιακό αφού η United Colors of Benetton είναι ένα brand που μας έχει συνηθίσει στις πρωτότυπες, εκκεντρικές και πολλές φορές αξέχαστες προσεγγίσεις της στη διαφημιστική προβολή και όχι μόνο.

Αυτή τη φορά μας δείχνει πως τα ρούχα λειτουργούν υποστηρικτικά, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να απολαμβάνουν στο μέγιστο τις εμπειρίες τους. Dress Up: κομψότητα στη δουλειά και στις ειδικές περιστάσεις. Dress Down: χαλαρό στυλ για όλες τις στιγμές της μέρας. Dress to Move: λειτουργικά ρούχα για έναν αθλητικό τρόπο ζωής. Αυτές είναι οι τρεις σειρές που μαζί με άλλες νέες συλλογές θα υποστηριχθούν από μία παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία με επίκεντρο διαφορετικούς, αυθεντικούς και εκφραστικούς ανθρώπους.

Παράλληλα, το αγαπημένο μας ιταλικό brand εγκαινιάζει και το νέο της website benetton.com, μέσα από το οποίο θα μας μυήσει στον κόσμο του. Επίσης, ένα ανανεωμένο online shop θα επιτρέπει στους καταναλωτές να ψωνίζουν εύκολα και γρήγορα.

Τη νέα αυτή δημιουργική δραστηριότητα ολοκληρώνει το magalog, μια εκδοτική ενέργεια που συνεχίζει την μακρά παράδοση της εταιρείας σε avant-gard προϊόντα, και την οποία οι πελάτες της Benetton θα μπορούν να το προμηθευτούν στα καταστήματα της. Στην έκδοση αυτή ανάμεσα στις φωτογραφίες από τις συλλογές της Benetton θα παρεμβάλλονται αληθινές ιστορίες για το τι φορούν οι άνθρωποι στην καθημερινή τους ζωή σε όλα τα μέρη του κόσμου. Από το πώς γεννήθηκε η πρώτη σχολική ποδιά, μέχρι το πώς φορούν οι γυναίκες την μαντίλα στο Ιράν αλλά και το γιατί τα αγοράκια φορούν γαλάζιο και τα κοριτσάκια ροζ.