Πόσο λαμέ, πόση παγέτα και πόσα απαστράπτοντα κρόσσια χωράει μια νύχτα γιορτής; Πόσα διαμάντια, στρας, λούρεξ και σατέν σηκώνει ένα outfit; Η απάντηση είναι όσα περισσότερα αντέχουμε. Λες και τα πρετ-α-πορτέ φέτος σχεδιάστηκαν για ένα ατέλειωτο ρεβεγιόν, μια αξημέρωτη βραδιά κλάμπινγκ. Λες και ο Ζίγκι Στάρνταστ, η Μπαρμπαρέλα και η πριγκίπισσα Λέια έχουν ραντεβού με τον Χάλστον, την Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ και την Τζέρι (Χολ) στο Studio 54. Ακόμα και συλλογές απολύτως προσγειωμένες σε μια σικάτη καθημερινότητα όπως εκείνη του Μάικλ Κορς πρόβλεψαν πως η ύπαρξη έστω ενός χρυσού φορέματος φέτος κρίνεται απαραίτητη. Μέσα στο πνεύμα και χωρίς προσπάθεια τα μάξι φορέματα και οι εφαρμοστές ολόσωμες φόρμες του Ινδοαμερικανού Νιέμ Καν που έριξε στο σέικερ ολίγον από Μπόλιγουντ, ολίγον από απονομή Όσκαρ και πολύ disco ’70s και σέρβιρε ένα κοκτέιλ που –παραδόξως– πίνεται με απόλαυση. Στην πρώτη συλλογή του για τον Guy Laroche ο Άνταμ Άντρεζικ έβαψε χρυσά και ασημένια ακόμα και τα πλεκτά του, ενώ όσο sleek και αν δείχνει το ασημένιο κοστούμι του Νικολά Γκεσκιέρ για τον Louis Vuitton είναι αδύνατο να το φανταστεί κανείς να πηγαίνει για «δουλειά», εκτός κι αν η δουλειά είναι PR σε κλαμπ του επιπέδου του Caca’s που από το 1984 έβαζε φωτιά στις παρισινές νύχτες με το «I’m So Excited» των Pointer Sisters. Ας το παραδεχτούμε, επιτυχημένο πάρτι χωρίς disco μουσική δεν γίνεται και τώρα η μόδα μας προσφέρει την ευκαιρία όχι μόνο να τη χορεύουμε αλλά και να τη φοράμε.

Ρεπορτάζ αγοράς: Ελένη Κυδωνάκη.

Κείμενα: Βιβή Μωραϊτου.

ΦΩΤΟ: STUDIO ΔΟΛ, IMAXTREE.COM

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ.