Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου από την Ιταλία, yoox.com, λανσάρει μία online Χριστουγεννιάτικη καμπάνια, ακριβώς τη στιγμή που ανυπομονούμε για τις γιορτές περισσότερο από ποτέ!

Οι επισκέπτες του site μπορούν να «συμμετέχουν» σε ένα διαδραστικό πάρτυ-δείπνο στη Βενετία και κουνώντας το ποντίκι τους επάνω από αντικείμενα μόδας ή design, θα μπορούν όχι μόνο να το αγοράσουν, αλλά και να δουν βίντεο με πρωταγωνιστές γνωστές προσωπικότητες της Ιταλίας.

Πρόκειται για ένα dinner party που λειτουργεί ως ένα εκλεκτικό μενού δώρων που ταιριάζει στις … γεύσεις όλων!

Οι εορταστικές εκπλήξεις του yoox.com δεν σταματούν όμως εδώ, καθώς μας παρουσιάζει και μια συλλογή από προϊόντα που συνδέονται άμεσα με την Βενετία.

Η συλλογή αυτή περιλαμβάνει δύο γυάλινα βάζα Venini Murano, σε χρωματικούς συνδυασμούς που δεν έχουν παρουσιαστεί ξανά, παραδοσιακές Friulana παντόφλες, καθώς και ριγέ μπλουζάκια που φυσικά θυμίζουν εκείνα που φοράνε οι οδηγοί στις γόνδολες.

Ο ιταλικός οίκος MSGM δημιούργησε επίσης μία περιορισμένης διαθεσιμότητας συλλογή, η οποία αποτελείται από κομμάτια διακοσμημένα με μοτίβα και ζωντανά χρώματα εμπνευσμένα από τη Βενετία.
Vintageαξεσουάρ, κοσμήματα και Magnum Photos φωτογραφία prints συμπληρώνουν τη μοναδική συλλογή, μαζί με customized ποδιές διακοσμημένες από διάσημους οίκους, όπως είναι οι Emilio Pucci, Fornasetti, Missoni, Toilet Paper και Vivienne Westwood.

Όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις των «customized aprons» θα δοθούν στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «SlowFoodFoundation for Biodiversity».