Είναι γνωστό σε πολλούς ότι τα παπούτσια Toms ξεκίνησαν με ένα απλό σχεδιάκι που φέρνει έντονα στο μυαλό το τουριστικό σχοινένιο παπούτσι που μεσουρανούσε κατά τη δεκαετία του ‘80 κυρίως στα πόδια των Helgas και Brittas.

O ιδρυτής της εταιρείας και εμπνευστής της ιδέας «One for One» Μπλέικ Μικόσκι, αποφάσισε να μη δώσει χρήματα για διαφήμηση, αλλά να στήσει μία εταιρεία η οποία να σέβεται τους εργαζόμενους και το περιβάλλον και να επιτελεί φιλανθρωπικό σκοπό. Αγοράζοντας ένα ζευγάρι, ένα ακόμη δωρίζεται σε ένα παιδάκι του Τρίτου Κόσμου που το έχει ανάγκη. Τι καλύτερο;

Πλέον, περίπου 700.000 άνθρωποι στο Twitter και περισσότεροι από 1.000.000 στο Facebook «διαφημίζουν» τα παπούτσια Toms.

Κάθε χρόνο οι συλλογές ανανεώνονται αλλά το παπούτσι παραμένει βολικό και άνετο. Γυναικείο, αντρικό αλλά και παιδικό καλύπτει όλα τα γούστα και τις προτιμήσεις.

Η συλλογή για την Ανοιξη-Καλοκαίρι 2012 έχει πλέον εξελιχθεί κατά πολύ, και πέρα από το κλασσικό σχοινένιο παπούτσι θα βρει κάποιος και άλλα σχέδια, πολλά, με κορδόνια, με πλατφόρμα, με γλίτερ, τριπιτά και υφασμάτινα σε πολλούς ιδιαίτερους χρωματισμούς.

Αν μπορούμε κι εμείς μέσω της μόδας να κάνουμε ένα δώρο στα παιδιά του Τρίτου Κόσμου, γιατί να μην το κάνουμε;

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.toms.com