από metereologos.gr
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
 
 

Εικονικό σκυλάκι

Το clubwear είναι πάντα στη μόδα
Εικονικό σκυλάκι
Ο πρώτος «ναός» του clubwear δημιουργήθηκε στη βρετανική πρωτεύουσα το 1990 από τον Ελληνα Σπύρο Βλάχο και τη γυναίκα του, ιρλανδικής καταγωγής, Τέρι.
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Πρόκειται για ένα κατάστημα αφιερωμένο στους clubbers όλου του κόσμου, αλλά και σε κάθε χαρούμενη προσωπικότητα που αγαπάει τα έντονα χρώματα. Κάθε clubber που σέβεται τον εαυτό του και ταξιδεύει στο Λονδίνο οφείλει να επισκεφθεί τον τεράστιο χώρο με τη δυνατή μουσική που στεγάζεται στο Stables Market του Κάμντεν. Ο πρώτος «ναός» του clubwear δημιουργήθηκε στη βρετανική πρωτεύουσα το 1990 από τον Ελληνα Σπύρο Βλάχο και τη γυναίκα του, ιρλανδικής καταγωγής, Τέρι. Σήμερα η εταιρεία εξάγει ρούχα σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ απαριθμεί τρία καταστήματα ανά τη χώρα. Μόνο το Cyberdog στο Κάμντεν δέχεται καθημερινά περίπου 5.000 επισκέπτες. 

Ολα ξεκίνησαν στα τέλη των 80s, όταν ο Σπύρος, 18 χρόνων τότε, έφυγε από την Ελλάδα για να σπουδάσει στην Ιταλία και κατόπιν μετακόμισε στην Αγγλία για να είναι κοντά στη μουσική και χορευτική σκηνή της εποχής. Για να επιβιώσει άρχισε να σχεδιάζει ποδοσφαιρικά μπλουζάκια, τα οποία πουλούσε στους πάγκους της αγοράς του Κάμντεν. Λίγο αργότερα γνώρισε την Τέρι, η οποία αγαπούσε το σχέδιο, και μαζί αποφάσισαν να ιδρύσουν το πρώτο κατάστημα με πολύχρωμα, διαφορετικά ρούχα, τα οποία θα απευθύνονταν στη γενιά του ρέιβ και όχι μόνο. Φουτουριστικά σχέδια βγαλμένα σαν από sci-fi ταινία και νέον χρώματα που έλαμπαν στο σκοτάδι ήταν τα πρώτα στοιχεία που χαρακτήριζαν τις δημιουργίες τους. Από τότε έχουν περάσει 20 χρόνια και τα παλαιότερα κομμάτια της εταιρείας θεωρούνται πλέον συλλεκτικά.

Η κολεξιόν των ρούχων, των αξεσουάρ και των βρεφικών/παιδικών ρούχων (για τους πιο προχωρημένους μπόμπιρες) ανανεώνεται κάθε λίγους μήνες με προτάσεις από τους δύο ιδρυτές, αλλά και από άλλους σχεδιαστές που διατηρούν το ατελιέ τους επάνω ακριβώς από το κατάστημα του Λονδίνου. Αλλωστε, ο πολύχρωμος κόσμος του Κάμντεν παραμένει η βασική πηγή της έμπνευσής τους. Πολλές από τις δημιουργίες τους απευθύνονται πλέον σε ένα πιο ευρύ κοινό, διατηρώντας όμως πάντα τις κεφάτες, ξεχωριστές πινελιές, που έκαναν τη φίρμα διάσημη παγκοσμίως. Ονειρό τους είναι να ντύσουν μια μέρα την Μπγιορκ και τη Μίλα Γιόβοβιτς. Αν περάσετε από εκεί και είστε τυχεροί, ίσως γνωρίσετε και από κοντά το σκυλάκι-μασκότ του μαγαζιού και πρωταγωνιστή του λογότυπου, Τσι-Τσι, ή ακόμη να συναντήσετε κάποιον από τους διάσημους πελάτες του, όπως τους 30 Seconds to Mars και τους Black Eyed Peas.



Μόδα περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.