Η επιτυχία που σημείωσαν στα Βραβεία ήταν μια πρώτη αφορμή για να συναντήσουμε τους Τρεις Μπραντοφύλακες – όπως χιουμοριστικά αυτοαποκαλούνται : Μιχάλη Γεωργίου, Αλέξανδρο Γαβριλάκη και Δημήτρη Στεφανίδη. Η ενασχόληση τους με την αξία της επικοινωνίας σε μια εποχή που εύκολα υποκύπτουμε στην εσωστρέφεια ήταν το επόμενο στοιχείο που κέντρισε το ενδιαφέρον μας. « Όταν η οικονομία ανθούσε αγνοούσαμε το branding. Τώρα που παραμένει ζωντανός όποιος έχει ολοκληρωμένη και υπεύθυνη εικόνα λαμβάνει την αναγνώριση που του αξίζει. Branding δεν είναι ένα λογότυπο. Είναι το σύνολο των εντυπώσεων που κατοικούν στον ανθρώπινο νου και αυτές τις εντυπώσεις προσπαθούμε να διαμορφώσουμε».

 Ευγενέστατοι, συνειδητοποιημένοι και καθόλου εφησυχασμένοι μετά την ανακήρυξη τους ως The Agency of the Year 2013 μας παρέσυραν στην σπάνια εμπειρία του συζητείν άνευ φλυαρείν, επιβεβαιώνοντας την εμμονή τους στη στοχευμένη επικοινωνία. Ο Μιχάλης, ο πιο έμπειρος, άφηνε χώρο στους νέους συμπληρώνοντας με ισχυρά επιχειρήματα κάθε τοποθέτηση, ο Αλέξανδρος πιο «ήσυχος» με κουβέντες μετρημένες και περιεκτικές και ο Δημήτρης ο πιο εξωστρεφής και αναλυτικός να εμπλουτίζει με παραδείγματα κάθε θεωρία τους. «Δεν είναι ακριβώς η ισορροπία που μας ενώνει. Αποφασίζουμε όλοι μαζί και αυτό που μας ενώνει είναι η αισθητική οπτική των πραγμάτων. Αλλά, παράλληλα, ο καθένας επικεντρώνεται σε αυτό που είναι καλύτερος». 

Μια ιδιάζουσα ισορροπία που αποκαλύπτεται σταδιακά καθώς παρατηρεί κανείς τις δουλειές που υπογράφουν οι G: από το λάδι ενός μικρού έλληνα παραγωγού μέχρι την Κρατική Ορχήστρα. Ενα διακριτικό αλισβερίσι εικόνας και λέξεων, μια ισοδύναμη απόδοση ιδέας και εκτέλεσης. «Τα σχήματα και οι εικόνες είναι απόρροια των λέξεων. Η εικόνα από μόνη της είναι δύσκολο να σταθεί, σε αντίθεση με την τυπογραφία. Δεν κάνουμε τέχνη. Η τέχνη θέτει ερωτήματα. Η γραφιστική είναι στοχευμένη, περιγραφική με συγκεκριμένη επιχειρηματολογία γι’ αυτό που αντιπροσωπεύει κάθε φορά». Παρά τα καλοζυγισμένα στοιχεία μέσα από το εύρος των projects δεν προκύπτει καμία μανιέρα. «Η “γλώσσα” μας είναι ευέλικτη,  μορφοποιείται ανάλογα με το προϊόν. Οφείλουμε να ανακαλύπτουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα κάθε πελάτη, να το οπτικοποιούμε και να το επικοινωνούμε». 

Η συζήτηση μας διακόπτεται από ένα τηλεφώνημα ενός πελάτη και το Μιχάλη να δίνει τις απαραίτητες διευκρινίσεις. Ψιθυριστά τους ρωτάω αν ισχύει η λαϊκή ρήση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». «Εμείς είμαστε εδώ για τον βοηθήσουμε, να επισημαίνουμε τα τρωτά σημεία, όχι να εθελοτυφλούμε. Τον προφυλάσσουμε και έτσι προφυλάσσουμε και την ακεραιότητα της δουλειά μας. Η διαφήμιση μπορεί να έχει το στίγμα της υπερβολής αλλά πρέπει να έχει και ρεαλιστικές βάσεις».

Εξάλλου, όπως αναφέρουν, τα βραβεία πέρα από την δική τους ηθική ικανοποίηση αποτελούν και επιβεβαίωση για τον πελάτη, για την απόφαση του να συνεργαστεί μαζί τους. Μια διπλή αναγνώριση που οι G αποδίδουν στην συνειδητότητα της επαγγελματικής τους θέσης και στην επιχειρηματολογία που υπαγορεύει τον σχεδιασμό τους. «Σχεδιάζουμε πάντα για κάποιο λόγο, όχι απλά κάτι ωραίο, κάτι διακοσμητικό». Εμείς, προσθέτουμε την ικανότητα τους να εκδηλώνουν την αμεσότητα και παράλληλα το κύρος της προσωπικότητας τους. Την ασφάλεια που εισπράττει κανείς ότι θα έχει μια συνεργασία χωρίς φιοριτούρες και τρανές υποσχέσεις και ένα αποτέλεσμα με αποτελέσματα. Ενας συνεργάτης που ξέρει πώς και πότε θα σε βοηθήσει.

φωτό.: Κρατική Ορχήστρα Αθηνών-Καμπάνια 2012/ Βραβείο ΕΒΓΕ Γενικής Εικονογράφησης 2013