O Λιούις Χάμιλτον δεν είναι πλέον μόνος. Και αυτό το δηλώνει όλο και πιο συχνά το τελευταίο διάστημα, αναφέροντας ότι οι …ακίνδυνοι αντίπαλοι του ανήκουν στο παρελθόν και από το 2018 η ζωή του στα γκραν πρι μόνο πλήξη (εξαιτίας της συνηθισμένης κυριαρχίας του στις πρώτες θέσεις) δεν θα του προκαλούν. Πρώτος του …εφιάλτης ο Μάξ Φερστάπεν. Ο μικρός, 20χρονος πιλότος της Red Bull κατάφερε πέρσι να ανέβει δύο φορές στο σκαλί του βάθρου. Ο Φερστάπεν – που πολλοί βλέπουν στο πρόσωπο του τον θρυλικό Άιρτον Σένα – παρά τα προβλήματα της περσινής χρονιάς, αποδεικνύει σε κάθε γκραν πρι ότι μπορεί να τα βάλει με τα «θηρία» ( Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ), οδηγώντας ταχύτατα, και μαγεύοντας τους οπαδούς της Formula 1 που θέλουν διακαώς από το «δυνατό χαρτί» της Red Bull έναν τίτλο.

Πρόσφατα ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ότι ο μικρός, ταλαντούχος οδηγός από την Ολλανδία ( που ξεκίνησε στην Formula1 σε ηλικία 17 ετών, πριν ακόμη αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης για δημόσιους δρόμους!) μπορεί να διεκδικήσει έναν τίτλο ακόμη και φέτος. Το μεγάλο άλμα προόδου του στη Formula1 επιβεβαιώνει και ο επικεφαλής της Red Bull, ο Κρίστιαν Χόρνερ που αναφέρει ότι ο μικρότερος ηλικιακά οδηγός έχει έρθει στο επίπεδο που επιθυμούν. Ο δεύτερος αντίπαλος του Χάμιλτον είναι ήδη γνωστός μόνο που το 2018 θα είναι πιο τολμηρός: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ που πέρσι δεν κατάφερε να τον «στριμώξει» όσο μπορούσε, φέτος – με δεδομένο ότι τα μονοθέσια της Ferrari θα αναβαθμιστούν ακόμη περισσότερο – ο γερμανός, πρωτοκλασάτος πιλότος της ιταλικής φίρμας θα φέρει σε πολύ δύσκολη θέση τον άνετο, περσινό πρωταθλητή.

«Ο Φέτελ έχει μάθει από τα λάθη του και όπως είναι φυσικό το 2018 θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο» δήλωσε ο Χάμιλτον πριν από λίγες ημέρες, με δεδομένο ότι το θριαμβευτικό πρωτάθλημα του 2017 ανήκει στο παρελθόν και το νέο έτος, μόνο …ήρεμο δεν αναμένεται μέσα στις πίστες. Με δεδομένη την ανοδική πορεία της Ferrari και την εξέλιξη των μονοθεσίων της Red Bull, η Mercedes-Benz αντιλαμβάνεται – όσο ποτέ άλλοτε – ότι η κυριαρχία της το 2018 δεν είναι πλέον δεδομένη και ο κλοιός γύρω από αυτήν σφίγγει όλο και πιο πολύ. Τόσο σε επίπεδο οδηγών, όσο και μονοθεσίων. Τις επόμενες εβδομάδες οι ομάδες θα ξεκινήσουν τις επίσημες παρουσιάσεις των βελτιωμένων μονοθεσίων τους. Ήδη, η Ferrari ανέφερε ότι το νέο της μονοθέσιο θα είναι έτοιμο στις 22 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες πριν ξεκινήσουν οι πιο καθοριστικές δοκιμές στην πίστα της Καταλονίας.