Η Mercedes-Benz χτίζει τα θεμέλιά της με τα πιο ανθεκτικά υλικά σε μια κατηγορία, ίσως τη μοναδική, στην οποία έως σήμερα απουσίαζε. Είναι η κατηγορία των pick-up, όπου η παρουσία της αναμένεται την επόμενη δεκαετία να ισχυροποιηθεί ακόμη περισσότερο.

Ο λόγος προφανής: Η κατηγορία των διπλοκάμπινων μοντέλων αναμένεται να γνωρίσει σημαντική άνοδο –ίσως και πάνω από 40% τα επόμενα δέκα χρόνια -, οπότε όσοι έχουν μοντέλα-«διαμάντια» θα είναι σαν να έχουν χτυπήσει φλέβα χρυσού. Η πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του πολυαναμενόμενου μοντέλου πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2017.

Το πρώτο pick-up της γερμανικής φίρμας έχει κάθε λόγο να περηφανεύεται για την παρουσία του. Είναι πρωτίστως ένα από τα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά μοντέλα, φέρει το γνώριμο τεχνολογικό υπόβαθρο που έχουμε γνωρίσει στα πιο νέα SUV των Γερμανών, ενώ θα προσφέρεται με ευρεία γκάμα κινητήρων. Θα μπορεί να διαδραματίσει άνετα τον ρόλο του επαγγελματικού οχήματος ενώ πλέον, χάρη στις επιρροές του από τα επιβατικά μοντέλα της φίρμας, θα ποντάρει και στο κοινό ως μια εναλλακτική πρόταση στη θέση ενός SUV.

Και επειδή στα pick-up ο χώρος φόρτωσης είναι το ζητούμενο, η νέα X-Class θα μπορεί να φορτώσει εμπορεύματα 1,1 τόνων, ενώ σε υψηλά επίπεδα είναι και η ελκτική ικανότητα του οχήματος που πιάνει τους 3,5 τόνους. Τη σχεδιαστική γραμμή και την αψεγάδιαστη εργονομία και ποιότητα των επιβατικών μοντέλων φέρει στο εσωτερικό της η νέα X-Class.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει στάνταρ οθόνη αφής (από 5,4 έως 8,4 ίντσες) από την οποία ελέγχεται το σύστημα infotainment. Θα εφοδιάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια, τόσο για την άνεση όσο και στα συστήματα υποβοήθησης, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με μόνιμη ή κατ’ επιλογή τετρακίνηση.

Οπότε οι εκτός δρόμου διαδρομές, τα ορεινά περάσματα αλλά και τα δύσκολα μονοπάτια θα αποτελούν μια εύκολη υπόθεση για τη νέα X-Class που περηφανεύεται ότι μπορεί να προσπεράσει με ασφάλεια τα εμπόδια χάρη και στην αυξημένη απόσταση του οχήματος από το έδαφος, που είναι στα 20 εκατοστά στη βασική έκδοση και στα 22 εκατοστά στην προαιρετική off-road ανάρτηση.

Το βασικό μοτέρ που θα κινεί τη νέα X-Class είναι ένας τούρμπο ντίζελ κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λίτρων με απόδοση 163 ίππων, ενώ η δεύτερη πιο ισχυρή επιλογή έρχεται με τον bi-turbo πετρελαιοκινητήρα ισχύος 190 ίππων. Σε μοτέρ βενζίνης, η X200 θα αποδίδει 165 ίππους, ενώ ο πιο ισχυρός ντίζελ κινητήρας της X350 d θα αποδίδει 258 ίππους με 550 Nm ροπής.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ