H Formula1 επιστρέφει στο Χόκενχαιμ. Μια διαδρομή που είναι γνωστή στους πιλότους όμως έχει νέα δεδομένα: Την τελευταία φορά που η F1 βρέθηκε εκεί ήταν το 2014.

Από τότε έχουν γίνει μεγάλα βήματα στην εξέλιξη των μονοθεσίων – με την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τα μονοθέσια να «χτυπήσουν» πιο γρήγορους χρόνους. Έτσι, οι ομάδες θα σετάρουν λίγο πολύ τα δεδομένα του 2014 ενώ εξαιτίας των αυξημένων απαιτήσεων θα γίνουν αλλαγές και στη χρήση των ελαστικών.

Η Pirelli επέλεξε τη μέση, τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα για τη Γερμανία (είναι ίδια επιλογή με το προηγούμενο αγώνα στην Ουγγαρία).

Πρόκειται ουσιαστικά για πιο «σκληρή» επιλογή δεδομένου ότι πριν δυο χρόνια στο Χόκενχαιμ υπήρχαν διαθέσιμες η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα.

Η πίστα, ο καιρός και η πρόσφυση

Η πίστα στο Χόκενχάιμ έχει λίγο απ’ όλα με γρήγορες ευθείες αλλά και ένα πιο τεχνικό κομμάτι, αυτό του Σταδίου. Επίσης, ο καιρός στο συγκεκριμένο σημείο δεν μπορεί να προβλεφθεί. Αν και είναι δροσερός το 2014, η θερμοκρασία περιβάλλοντος έφτασε στους 38 βαθμούς Κελσίου.

Επίσης, η επιφάνεια οδοστρώματος στο Χόκενχαιμ είναι εξαιρετικά ομαλή αυτό βοηθά στον περιορισμό της φθοράς και της πτώσης στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης. Τον αγώνα πριν από δύο χρόνια είχε κερδίσει ο Νίκο Ρόσμπεργκ.