Ζήσαμε και ως χώρα (δυστυχώς με πικρή γεύση στο φινάλε) την ψυχοφθόρο διαδικασία των πέναλτι στον αγώνα της εθνικής Ελλάδας με την Κόστα Ρίκα.
Πρόκειται σαφώς για το πιο αγωνιώδες κομμάτι του ποδοσφαίρου το οποίο εδώ και αρκετές μέρες διεξάγεται και μέσω του διεθνούς Fan Cup της Lidl.
Μέσα στην καρδιά του Μουντιάλ της Βραζιλίας, διεξάγεται παράλληλα (από τις 2 Ιουνίου έως τις 13 Ιουλίου 2014) αυτό του τουρνουά όπου οι ποδοσφαιρόφιλοι από όλη την Ευρώπη καλούνται να συμμετάσχουν στο απόλυτο event επιτραπέζιου ποδοσφαίρου, παίκτης εναντίον παίκτη, και χώρα εναντίον χώρας.
Υπάρχει μάλιστα κάτι που κάνει αυτό το διαγωνισμό μοναδικό. Ενώ οι αγώνες λαμβάνουν χώρα online μεταξύ των 10 εκατομμυρίων fans της LIDL στο Facebook, κάθε πέναλτι διεξάγεται εκτός διαδικτύου, ουσιαστικά στην πραγματικότητα, μέσα από ένα πολύπλοκο τεχνικό σύστημα που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τη Lidl ειδικά για αυτό το τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου.
Εκεί μπορεί να παίξει ο καθένας, στο ρόλο ενός επαγγελματία παίκτη, ανεξάρτητα από τις αθλητικές επιδόσεις ή τις ποδοσφαιρικές τους γνώσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι ανταγωνιστικός ζήλος, γερά νεύρα και επιθυμία για νίκη.
Η πιο αγωνιώδης στιγμή κάθε τουρνουά ποδοσφαίρου είναι αυτή που θα παίξετε: Η ώρα του πέναλτι. Οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν στα πέναλτι με συμμετέχοντες από 23 συνολικά ευρωπαϊκές χώρες μέσω της εφαρμογής του Facebook και στη διεύθυνση: https://apps.facebook.com/lidl-fan-cup/.
Έξι γύροι παίζονται σε κάθε αγώνα, ενώ κάθε ένας από τους δύο παίκτες έχει τρεις ευκαιρίες να σκοράρει και τρεις ευκαιρίες να αμυνθεί. Κάθε γκολ που θα μπαίνει θα μετράει ως πόντος για τη χώρα του νικητή.