από metereologos.gr
Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018
 
 

«Μπλόκο» στο απεργιακό χάος

Σκληραίνει τη στάση της η ΣΤΑ.ΣΥ. απέναντι στους συνδικαλιστές
«Μπλόκο» στο απεργιακό χάος
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Φρένο στο χάος που επικρατεί στους δρόμους της πρωτεύουσας κάθε φορά που γίνεται απεργία στο μετρό είναι πλέον αποφασισμένη να βάλει η ΣΤΑ.ΣΥ. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις πρόσφατες στάσεις εργασίας στις Γραμμές 2 και 3, το σύστημα «πάγωσε» λόγω της συμμετοχής στην κινητοποίηση συνολικά 23 ηλεκτροδηγών στην πρώτη και μόλις 12 στην δεύτερη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τις δυο προειδοποιητικές στάσεις εργασίας, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό πρόκειται εντός των επομένων ημερών να προχωρήσει σε νέα στάση εργασίας προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση. Εφόσον σε αυτή αποφασιστεί 24ωρη απεργία, τότε θα πρέπει να θεωρείται σίγουρη η δικαστική απάντηση της ΣΤΑ.ΣΥ. που, όπως πληροφορείται το tovima.gr, θα αξιοποιήσει για πρώτη φορά κάθε ένδικο μέσο προκειμένου να κηρυχθεί αυτή παράνομη και καταχρηστική.

Σημειώνεται ότι το Σωματείο εκπροσωπεί περί τους 115 ηλεκτροδηγούς, στο σύνολο των 225 των γραμμών 2 και 3, καθώς και των 1.845 εργαζομένων της εταιρείας. Στην στάση εργασίας της 25ης Ιουνίου, που διήρκεσε από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00, στη Γραμμή 2, όπου και εντοπίζεται η μεγαλύτερη δύναμη του ΣΗΑΜ, από τους 30 προγραμματισμένους ηλεκτροδηγούς συμμετείχαν οι 16, ενώ αντίστοιχα στη Γραμμή 3 από τους 32 συμμετείχαν 7 άτομα.

Τα δρομολόγια όμως είναι αδύνατον να υλοποιηθούν με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται όχι μόνο οι χιλιάδες των χρηστών του μετρό, αλλά και όσοι κινούνται μέσα στην κυκλοφοριακή ασφυξία. Επίσης, ενδεικτικά, στην πιο πρόσφατη στάση εργασίας στις 29 Ιουνίου, που έγινε μάλιστα Παρασκευή, ημέρα διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας του μετρό, από τις 23.00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας στις 02.00, στους 18 προγραμματισμένους οδηγούς της Γραμμής 2 συμμετείχαν οι 7, ενώ στη Γραμμή 3 μόλις 5 στους συνολικά 20 της βάρδιας.

Επισημαίνεται ότι, στην ανακοίνωση με την οποία ανήγγειλε την πρώτη του στάση εργασίας, το Σωματείο κατήγγειλε τις εφαρμοζόμενες πρακτικές της Διοίκησης της ΣΤΑ.ΣΥ., κάνοντας λόγο για «τραγική κατάσταση από τις ελλείψεις σε ανταλλακτικά συρμών και ηλεκτροδηγούς που έχουν ως αποτέλεσμα να αγγίζουμε σήμερα το κατώτερο όριο ασφάλειας και ποιότητας στη μετακίνηση των επιβατών». Όπως αναφερόταν, σχεδόν καθημερινά παρατηρείται δυσκολία προκειμένου να αντικατασταθεί ένας προβληματικός συρμός, ενώ είναι συχνό το φαινόμενο να εντάσσονται στην κυκλοφορία συρμοί που παρουσιάζουν τις ίδιες βλάβες για μεγάλο χρονικό διάστημα.  


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (1)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    κλείδωμα έξω | 06/07/2018 15:11
    Πρέπει, όπως κάθε Ευρωπαϊκό κράτος και η Αμερική και η Αυστραλία, εάν οι απεργίες δημιουργούν χάος στην κοινωνία και οι Πολίτες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, να ισχύει το ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΕΞΩ. Απόλυση όσων συμμετέχουν, με πρώτους βέβαια τους συνδικαλες, και πρόσληψη νέων υπαλλήλων υπογράφοντας στην σύμβαση ότι θα απέχουν από αντί κοινωνικά έργα. Έτσι έκαναν οι Συνδικαλες και έκλεισαν τα Ναυπηγεία, Πέραμα, Σκαραμαγκά, Ελευσίνα και έμειναν Χιλιάδες εργαζόμενοι στους δρόμους. Οι Συνδικαλες δεν αχούν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους, μόνο τον Κόσμο δουλεύουν. Όλα αυτά τα Ξεκίνησε Ο Αντρέας βέβαια, τους έκανε και Βουλευτές, για ψηφοθηρία, συγχρόνως με τους Χιλιάδες Εκκατομυρια προσλήψεις και κυριολεκτικά ξεφτίλισε τον Έλληνα και είναι η Νούμερο ένα αιτία που χρεοκόπησε η Χώρα μας
    Γρύλος
    απάντηση20
     
-