Με εξώδικο που απέστειλε σήμερα στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί και πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο, η ΒΕΑΤ απαιτεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να σταματήσει τη διασπορά ψευδών, ανυπόστατων και υβριστικών ισχυρισμών για την εταιρεία. Αφορμή έχουν σταθεί σειρά δηλώσεών του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πρόσφατη αρθρογραφία του.
«Στη ΒEAT, για ένα μεγάλο διάστημα, προσπαθήσαμε να εστιάσουμε την καθημερινότητα μας στο αύριο που χτίζουμε, και όχι στο χθες το οποίο μας προκαλούσε καθημερινά, με ψευδείς και συκοφαντικές δηλώσεις. Πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι φτάσαμε στο σημείο που η ανοχή μας μπορεί να εκλαμβανόταν ως αδυναμία. Και πήραμε την απόφαση να δράσουμε. Η Beat ήταν πάντα υπόδειγμα – όχι μόνο καινοτομίας και εξωστρέφειας, αλλά και υπόδειγμα νομιμότητας» δηλώνει σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Δρανδάκης.
«Για το λόγο αυτό, δεν θα ανεχθούμε τα ψέματα και τη λασπολογία, απ’ όπου κι αν προέρχεται. Είναι κάτι που μας ζήτησαν έντονα οι εργαζόμενοι, οι συνεργάτες και η αγορά μας. Ευτυχώς, ζούμε σε μια κοινωνία που λειτουργεί με βάση κανόνες, και κάτω από ένα κράτος Δικαίου. Η Δικαιοσύνη είναι το καταφύγιο και εκεί καταφεύγουμε, ζητώντας αποκατάσταση της αλήθειας και προστασία από τους συκοφάντες, για να μπει οριστικά τέλος στους ανυπόστατους και υβριστικούς ισχυρισμούς τους. Παράλληλα, θα προστατεύσουμε το εργασιακό μας περιβάλλον για να μείνει αφοσιωμένο στην παραγωγή ακόμα περισσότερης καινοτομίας, τεχνολογίας, και δημιουργίας θέσεων εργασίας στην χώρα μας» συνεχίζει.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατο άρθρο του ο κ. Λυμπερόπουλος, με το οποίο σχολίασε τη στάση του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, καθώς και πολλών στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης ως προς την κόντρα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τις πλατφόρμες BEAT και UBER, ο κ. Λυμπερόπουλος έκανε αναφορές σε εταιρείες που προσπαθούν «με δόλια μέσα, να διεισδύσουν στην Ελληνική αγορά». Χαρακτηρίζοντάς τες «εταιρείες φαντάσματα», έκανε λόγο για αντεθνικά συμφέροντα που πλήττουν την ήδη βαριά λαβωμένη μικρομεσαία τάξη.
Συγκεκριμένα, για τη ΒΕΑΤ ανέφερε, κινούμενος στο ίδιο μήκος κύματος με τον αρμόδιο υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη, ότι έχει έδρα στο Λονδίνο και «συναλλάσσεται με τους ελάχιστους πλέον συνεργαζόμενους οδηγούς μέσω εμβασμάτων από άλλες εταιρίες μετόχους της που λειτουργούν σε καθεστώς offshore».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το εξώδικο που έχει αποστείλει η BEAT εστιάζει στους χαρακτηρισμούς επισημαίνοντας ότι πλήττουν βάναυσα το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της εταιρείας έναντι των πελατών, των συναλλασσομένων, των εργαζομένων και εν γένει του καταναλωτικού κοινού. Επίσης, επικαλείται την πρόκληση κατά τον παραπάνω τρόπο περιουσιακής ζημίας και ηθικής βλάβης.
Χαρακτηρίζοντας τη συμπεριφορά του προέδρου των αυτοκινητιστών ως κακόβουλη, παράνομη και προσβλητική συμπεριφορά, η BEAT του ζητεί να ανασκευάσει και να αποκαταστήσει την αλήθεια, ενώ σε άλλη περίπτωση θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.