Ειλημμένη απόφαση χαρακτήρισε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, την ύπαρξη δύο δημόσιων φορέων αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Μιλώντας σε ημερίδα για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης, που διοργάνωσε την Παρασκευή η Εγνατία Οδός ΑΕ, ο υπουργός Σπίρτζης διαβεβαίωσε ότι θα διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας τόσο στον ΟΑΣΘ, όσο και στο ΣΑΣΘ, ενώ διατύπωσε την εκτίμηση ότι θα χρειαστεί επιπλέον προσωπικό, ιδίως επιστημονικό, καθώς, όπως είπε, «δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μόνο οκτώ πολιτικοί μηχανικοί».

Ο ίδιος επισήμανε ότι εδώ και έξι μήνες πραγματοποιείται ειλικρινής διάλογος για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης. «Η αρχή της αποξήλωσης του πουλόβερ είναι κάτι που πονάει, το καταλαβαίνω, αλλά δεν θα σταματήσω»σημείωσε.

Κατά τον κ. Σπίρτζη, «η σύμβαση του ΟΑΣΘ είναι καραμπινάτη παρανομία, καθώς δεν εστάλη ποτέ στο ελεγκτικό Συνέδριο και δεν πέρασε η αναθεώρηση το 2009».

Σε δηλώσεις του, ερωτηθείς για τη διαδικασία εκκαθάρισης του Οργανισμού, ο υπουργός ανέφερε ότι θα ακούσει τις θέσεις όλων των εμπλεκομένων και των φορέων της πόλης και αναλόγως θα πράξει.

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος επισήμανε ότι «καμιά πρωτοβουλία δεν έχει αναληφθεί τα τελευταία χρόνια για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, γιατί αυτό βόλευε πολλούς. Οι πολιτικοί ήταν αμέτοχοι, η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν μιλούσε, γιατί μάλλον ήταν βολεμένη και η διοίκηση και οι εργαζόμενοι ήταν αμίλητοι, γιατί επίσης ήταν βολεμένοι. Κανείς δεν βοήθησε από την πολιτική ηγεσία τη Θεσσαλονίκη».