από metereologos.gr
Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017
 
 

Νέα εισήγηση για αρχειοθέτηση της υπόθεσης θανάτου στο τρόλεϊ

Ο νέος πήδηξε από το τρόλεϊ ύστερα από διαπληκτισμό με ελεγκτή
Νέα εισήγηση για αρχειοθέτηση της υπόθεσης θανάτου στο τρόλεϊ
Λουλούδια στο σημείο όπου έχασε τη ζωή του ο 19χρονος Θανάσης Καναούτης
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Νέα εισαγγελική πρόταση για μη άσκηση διώξεων σχετικά με το τραγικό συμβάν του θανάτου του 19χρονου επιβάτη τρόλεϊ ύστερα από διαπληκτισμό με ελεγκτή τον Αύγουστο του 2013 στο Περιστέρι έχει κατατεθεί τις τελευταίες εβδομάδες. Πρόκειται για το πολυσυζητημένο περιστατικό που είχε προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων και κινητοποιήσεων, το οποίο όμως στη δικαστική διερεύνησή του έχει διαφορετική εξέλιξη. Η διερεύνηση δεν έχει ολοκληρωθεί σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά, με τον δικαστικό φάκελο της υπόθεσης να κινείται διαρκώς μεταξύ Εισαγγελίας Πρωτοδικών και Τροχαίας Περιστερίου με συνεχείς επανεξετάσεις του θέματος.

Ο 19χρονος Θανάσης Καναούτης βρήκε τραγικό θάνατο το βράδυ της Τρίτης 13 Αυγούστου 2013 στο Περιστέρι πέφτοντας από το τρόλεϊ ύστερα από διαπληκτισμό με 29χρονο ελεγκτή.

Ο νεαρός επιβιβάσθηκε στο με αριθμό 7039 όχημα που εκτελούσε το δρομολόγιο Ζάππειο - Αγιος Ιερόθεος από τη στάση του Αγίου Αντωνίου με κατεύθυνση προς Ανθούπολη. Στην επόμενη στάση μπήκε ένας ελεγκτής και κατευθύνθηκε προς τον νεαρό ζητώντας του το εισιτήριο. Καθώς δεν είχε εισιτήριο και τα χρήματα για το πρόστιμο, ο ελεγκτής ζήτησε να αποβιβασθούν μαζί στο τέρμα.  

Αρχικά είχε υπάρξει επίκληση μαρτυριών για «χτυπήματα» στον 19χρονο από τον ελεγκτή, με τον τελευταίο να αρνείται κατηγορηματικά ότι είχε επιτεθεί εναντίον του νεαρού. Επιπλέον τότε είχε αναφερθεί ότι ο άτυχος 19χρονος λόγω της συμπλοκής πάτησε το μπουτόν κινδύνου, άνοιξε την πόρτα και στην προσπάθειά του να διαφύγει πήδηξε έξω από το εν κινήσει όχημα με αποτέλεσμα να χτυπήσει σοβαρά στο κεφάλι του.

Ακόμη τότε είχε διατυπωθεί ο ισχυρισμός ότι ίσως ήταν ο οδηγός αυτός που πάτησε το μπουτόν. Στο πόρισμα των ιατροδικαστών κ. Γιώργου Ντιλέρνια και κυρίας Σουλτάνας Μαριανού σημειωνόταν ότι ο θάνατός του προήλθε από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο πίσω μέρος της κεφαλής του λόγω πτώσης από ψηλό σημείο και επακόλουθης εσωτερικής αιμορραγίας.

Για το τραγικό περιστατικό η Τροχαία Περιστερίου έλαβε περισσότερες από 30 καταθέσεις ενώ υπήρξαν πολλές πραγματογνωμοσύνες για την πορεία του τρόλεϊ,  τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος και στους τρόπους και στη δύναμη που απαιτείται για να ανοίξει η πόρτα του τρόλεϊ.

Ακολούθησε νέα έρευνα στον επονομαζόμενο «εγκέφαλο» του τρόλεϊ για να διαπιστωθεί αν πράγματι εκείνη τη στιγμή πατήθηκε το μπουτόν την πόρτας.

Πριν από περίπου έναν χρόνο η Εισαγγελία Πρωτοδικών αποφάσισε την  αρχειοθέτηση της υπόθεσης, αφού από το σύνολο του ανακριτικού υλικού δεν προέκυπτε ευθύνη του ελεγκτή ή του οδηγού του τρόλεϊ, με βασικό συμπέρασμα ότι ο άτυχος 19χρονος ήταν αυτός που προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα, χωρίς να υπάρχει συμπλοκή με τον ελεγκτή. 

Ωστόσο ακολούθησε προσφυγή από τους νομικούς εκπροσώπους της οικογένειας του 19χρονου, οι οποίοι αμφισβήτησαν τα δεδομένα της δικαστικής έρευνας και ζήτησαν επανεξέταση της υπόθεσης. Επιπλέον φέρεται να υπήρξαν μηνύσεις σε βάρος επιβατών του τρόλεϊ για ενδεχόμενη «ψευδομαρτυρία».

Ο φάκελος λοιπόν άνοιξε για άλλη μια φορά και υπήρξε νέα παραγγελία για διερεύνηση του αδικήματος της «ανθρωποκτονίας εξ αμελείας» (σ.σ.: πλημμεληματικής μορφής). Ετσι λοιπόν ο φάκελος στάλθηκε εκ νέου στην Τροχαία Περιστερίου και τον Μάιο του 2016 έδωσε εκ νέου ανωμοτί εξηγήσεις ο ελεγκτής (εκπροσωπείται νομικά από τη δικηγόρο Θεσσαλονίκης κυρία Μαρία Χατζηκωνσταντίνου), όπου φέρεται να επανέλαβε τους ίδιους ισχυρισμούς, ότι δεν υπήρξε καμιά χειροδικία με τον 19χρονο, επικαλούμενος και  άλλα δεδομένα της υπόθεσης. 

Ο φάκελος στάλθηκε εκ νέου στην Εισαγγελία και φέρεται να έχει υπάρξει νέα πρόταση για αρχειοθέτηση.


HeliosPlus
Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (3)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Σωωωστά! | 11/04/2017 21:53
    Δεν ενδιαφέρει για ποιο λόγο τραμπουκίζει ο μικροεξουσιαστής της πεντάρας κάποιον, σημασία έχει το γεγονός του τραμπουκισμού και το αποτέλεσμά του. Σαν να λέμε, "γλιστρησε το παιδί" το πόρισμα. .
    Γιαγιάκα
    απάντηση00
     
     
     
    Το βασίλειο των ΜΜΜ | 11/04/2017 10:40
    Αν θέλουν σωστή συμπεριφορά από τους επιβάτες, θα πρέπει οι οδηγοί να φοράνε την στολή τους, να μην ακούνε ραδιόφωνο, να μην μιλάνε με το κινητό τους ή παίζουν κομπολόι, κτλ. Διότι δεν είναι το αυτοκίνητό τους. Μετά, ας βάλουν ελεγκτές.
    Γιάννης
    απάντηση211
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-