από metereologos.gr
Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018
 
 

Εντονη κριτική Λιάκου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κινδυνεύει να αποδυναμωθεί η μορφωτική και εκπαιδευτική αποστολή του Λυκείου
Εντονη κριτική Λιάκου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Εντονη κριτική ασκεί ο πρόεδρος της επιτροπής εθνικού διαλόγου για την παιδεία καθηγητής Αντ. Λιάκος, στην πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για Λύκειο και πανελλαδικές, που δημοσίευσε αναλυτικά το «Βήμα» την Κυριακή 15 Ιανουαρίου.

Σε άρθρο του με τον ειρωνικό τίτλο «Οι άνθρωποι που έβλεπαν τα τρένα να περνούν» που δημοσιεύεται στο ηλεκτρονικό περιοδικό «Χρόνος», ο κ. Λιάκος κάνει λόγο για «συμβιβασμούς» του υπουργείου Παιδείας που δεν βελτιώνουν τις μεταρρυθμίσεις, αλλά μειώνουν και αποδιαρθρώνουν τη λογική τους.

«Ιδιαίτερα οι πιέσεις των συνδικαλιστών και ορισμένων κομματικών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, όσες καλές προθέσεις και να τους αποδώσει κανείς, οδηγούν στις ράγες των παλιών τρένων» αναφέρει ο κ. Λιάκος.

Όπως τονίζει στο κείμενό του «η πρόταση του ΙΕΠ για τις αλλαγές στο Λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα έλεγε κανείς ότι κινείται στο πνεύμα των προτάσεων του εθνικού και κοινωνικού διαλόγου για την παιδεία», «ωστόσο, τα επί μέρους ανατρέπουν αυτή τη διαπίστωση και, δυστυχώς, καθιστούν την πρόταση προβληματική».

Στο άρθρο του κ. Λιάκου αναφέρεται ακόμη ότι: «Η παρούσα πρόταση του ΙΕΠ πράγματι επικεντρώνεται στις δύο τελευταίες τάξεις, πράγματι μειώνει ριζικά τον αριθμό των μαθημάτων και τα συγκεντρώνει σε λίγες μαθησιακές ενότητες, πράγματι εισάγει τη δοκιμιακή εργασία και τις δημιουργικές δραστηριότητες, πράγματι καθιερώνει το εθνικό απολυτήριο, από το οποίο εξαρτά την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Ωστόσο, μέσα σε μια λογική συμβιβασμών, αποδυναμώνει την πρόταση, την καθιστά προβληματική στην εφαρμογή της, δημιουργεί ανασφάλεια ως προς την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, κινδυνεύει ακόμη να αποδυναμώσει και τη μορφωτική και εκπαιδευτική αποστολή του Λυκείου - συνεχίζοντας ακριβώς, με άλλη μορφή, τη σημερινή διάλυση».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.



Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (3)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    συνυπεύθυνοι η εκπαιδευτική κοινότητα | 24/01/2017 10:26
    Οι εκπαιδευτική κοινοτητα ΕΧΕΙ μεγαλη ευθυνη για το επίπεδο της Παιδειας στην χωρα,αφου δεν υπαρχει ενας Υπουργος Παιδειας με οραμα την αναμορφωση της με προοπτικη την επομενη 20ετια. Κατι σχετικο που εκανε π.χ ο Λουκης Ακριτας πριν χρονια. Η κοινότητα οχι μονο παρακολουθουσε και παρακολουθει θεατης για δικα της ωφέλει εθελοτυφλεί στις παρεμβασεις του εκαστοτε. υπουργου ο οποιος θελει να εφαρμόσει τις φαντασιώσεις της εφηβείας του. Εν κατακλειδι περιμενα μια δυναμικη και μετωπικη επιθεση τεκμηριωμένη εναντια σε καθε αλλαγη που οπισθοδρομεί την παιδεια και καταστρεφει την χωρα αφου ειναι συνηφασμενη μ αυτή.
    Dimitrios o Athineos
    απάντηση10
     
     
    Ψευτο- μεταρρυθμιστές | 23/01/2017 16:20
    Και σεις κ. Λιάκο και το ΙΕΠ καταφεύγετε σε αποσπασματικές μεταρρυθμίσεις με κύριο πυλώνα τον τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Αν θέλετε πραγματικά να υπηρετήσετε τη Β' βάθμια εκπαίδευση αφήστε τους αυτοσχεδιασμούς και αντιγράψετε τη Φινλανδία που μέσα σε μια πενταετία οι μαθητές της έγιναν από έσχατοι πρώτοι πανευρωπαϊκά!
    Ολοι Παπανούτσοι γίνατε
    απάντηση10
     
     
    Βαρεθήκεμε τούς πολύξερους! | 23/01/2017 12:27
    Δυστυχώς η ελληνική παιδεία ΥΠΟΦΕΡΕΙ από τούς κατά καιρούς πολύξερους τύπου Λιάκου, από τούς μαθητευόμενους μάγους τού ΙΕΠ και βεβαίως από τούς ίδιους τούς εκάστοτε υπουργούς παιδείας πού κάθε τρεiς και λίγο αλλάζουν αυτά πού κάνουν οι προηγούμενοι νομίζοντας ότι είναι οι αναμορφωτές της ελληνικής παιδείας.
    Shol. Simvoulos
    απάντηση101