από metereologos.gr
Κυριακή 31 Ιουλίου 2016
 
 

Το σχέδιο Κάτζου: €170.000 τον μήνα σε 66 sites θα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ

Νέα στοιχεία για τους εκβιαστές - Ραντεβού με πολιτικά πρόσωπα & συναλλαγές με δημόσιους φορείς στις «σημειώσεις» Τάκη Μαυρίκου
Το σχέδιο Κάτζου: €170.000 τον μήνα σε 66 sites θα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος
 
Τα σάιτ και το μηνιαίο διαφημιστικό πλάνο της ΕΥΔΑΠ
«Εχουμε εισπράξει από Αττικό Μετρό ...και άλλους φορείς»
Προσχέδιο της επιστολής στον κ. Παππά για την «αποκατάσταση της αδικίας» σχετικά με την μη ανάγνωση της εφημερίδας Ακρόπολις από την ΕΡΤ και τα ραντεβού
 
3  φωτογραφίες

 

Αναφορά για συνάντησή του με τον υπουργό Επικρατείας κ. Νίκο Παππά στο Μέγαρο Μαξίμου και τον Πρόεδρο της ΕΡΤ κ. Διονύση Τσακνή εντοπίζονται στις χειρόγραφες σημειώσεις του εκδότη της εφημερίδας «Ακρόπολη» κ. Τάκη Μαυρίκου που κατηγορείται για συμμετοχή στο κύκλωμα των εκβιαστών. Οι συναντήσεις φέρεται να έχουν ζητηθεί στις 24 Σεπτεμβρίου 2015 (δηλαδή λίγες ημέρες μετά τις εθνικές εκλογές) για την παράδοση επιστολής διαμαρτυρίας, σχετικά τον αποκλεισμό της «Ακρόπολης» από την ανάγνωση του ημερησίου Τύπου από την ΕΡΤ. Ομως παραμένει άγνωστο αν τελικώς αυτά τα ραντεβού πραγματοποιήθηκαν.

Ωστόσο, στις ίδιες χειρόγραφες σημειώσεις εμφανίζονται συναντήσεις ή επικοινωνίες του κ. Μαυρίκου με τον νομικό σύμβουλο της ΕΡΤ, με γνωστούς επιχειρηματίες (ορισμένοι ασχολούνται και με τον αθλητικό χώρο) αλλά και τον πρώην γραμματέα της κυβέρνησης, δικηγόρο κ. Τάκη Μπαλτάκο. Στα ίδια χειρόγραφα παρουσιάζονται ποσά δεκάδων χιλιάδων ευρώ που φέρεται να εισπράττει η εφημερίδα «Ακρόπολη» από διαφημίσεις δημόσιων φορέων (ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ κ.λπ.) αλλά και από τράπεζες, ιδιωτικές εταιρείες και άλλες. Ακόμη αναφέρονται τραπεζικοί λογαριασμοί ιδιωτών που πιθανόν συνεργάζονται με την ίδια εφημερίδα. Επιπλέον εμφανίζεται επιδίωξη του κ. Μαυρίκου να συναντήσει τον υπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Νίκο Τόσκα προκειμένου να του αναφέρει ότι «τροχαία ατυχήματα τα οποία συμβαίνουν σε δημοσιογράφους-συνεργάτες του δεν είναι τυχαία και οφείλονται στα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα της εφημερίδας του».

170.000 ευρώ σε 66 sites

Οι σημειώσεις αυτές βρέθηκαν στο γραφείο του κ. Μαυρίκου ύστερα από έρευνες του Τμήματος Δίωξης Εκβιαστών της Ασφάλειας, η οποία προ έξι ημερών είχε συντάξει σχετική δικογραφία σε βάρος και των δημοσιογράφων κ.κ. Παναγιώτη Μουσσά και Χρήστου Φράγκου. Η έρευνα ξεκίνησε ύστερα από καταγγελίες της υπευθύνου σχέσεων της ΕΥΔΑΠ κυρίας Αμαλίας Κάτζου για εκβίασή της.

Στην ίδια δικογραφία περιέχονται στοιχεία (λίστα που είχε καταρτίσει η υπεύθυνη της ΕΥΔΑΠ με το πλάνο πληρωμών του 2015) για 66 sites που φέρονται να λάμβαναν μηνιαίως 170.000 ευρώ από διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ. Το μεγαλύτερο ποσό -περίπου 5.000 ευρώ- δίνεται σε site ήδη κατηγορούμενου για την υπόθεση και ακολουθεί, με 4.500 ευρώ μηνιαίως, η σχετική διαφημιστική δαπάνη στον δικτυακό τόπο stokokkino.gr. Ανάμεσα στα χρηματοδοτούμενα sites με διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ είναι ενημερωτικά, οικονομικά αλλά και πέντε που ασχολούνται με θέματα δημόσιας υγείας. Επίσης σε άλλα έγγραφα φαίνεται ο κ. Μαυρίκος να λαμβάνει περίπου 260.000 ευρώ από την ίδια δημόσια εταιρεία και ο κ. Μουσσάς 56.000 ευρώ μέσα σε περίπου δυόμισι χρόνια.

Στην απολογία του εντός του ανακριτικού γραφείου ο κ. Μουσσάς υποστήριξε ότι «η υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ μού διαφήμιζε γνωριμία με παράγοντες του Μαξίμου και ειδικά με τον κ. Παππά και μου πρότεινε να κλείσουμε ένα ραντεβού κατ' αρχήν μαζί του στο Μαξίμου. Ο σκοπός της προτεινόμενης συνάντησης με τον κ. Παππά ήταν να συσταθεί μια επικοινωνιακή ομάδα και διαχείρισης και ταυτόχρονα κατανομής της διαφήμισης ώστε να μπορεί να έχει η Κυβέρνηση όπλα για την αντιμετώπιση οποιαδήποτε επίθεσης ή κρίσης. Στο πλαίσιο αυτό μού τόνισε η κυρία Κάτζου ότι έχει υπό την επιρροή της και "καθαρίζει" στα ΕΛΠΕ, ΔΕΗ, στην ΕΥΔΑΠ, ΕΤΕ και την Αttika Βank που θα ήμουνα εγώ. Αυτή στήριζε τον ισχυρισμό της ότι ελέγχει τους παραπάνω οργανισμούς, λόγω της επιρροής που αντλούσε από το μέγαρο Μαξίμου και ειδικά από τον κ. Παππά».

Πάντως οι ισχυρισμοί του αυτοί χαρακτηρίζονται ως «ψευδείς» από κυβερνητικά στελέχη. Από την άλλη πλευρά ο κ. Μαυρίκος στην απολογία του ενώπιον των ανακριτών ισχυρίστηκε ότι «η καταγγελία της κυρίας Κάτζου εκπορεύεται από τον κ. Μ. (αναφέρει όνομα επιχειρηματία και αθλητικού παράγοντα) και άλλα εγχώρια κέντρα τα οποία εκπροσωπούν ιδιωτικά οικονομικά συμφέροντα καθώς και πολιτικούς, δηλαδή πολιτικά συμφέροντα, βουλευτές κ.λπ., τα οποία βάζουν τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης να δίνουν προς τον χειμαζόμενο ελληνικό λαό συγκεκριμένη τροφή, κόβοντας και ράβοντας αποσπάσματα από ηχητικές συνομιλίες που έχουν γραφτεί με αποτέλεσμα να φαίνεται εγκληματίας και απατεώνας, ένας άνθρωπος με λευκό ποινικό μητρώο».

Η ιστοσελίδα iefimerida.gr διευκρινίζει ότι από την ΕΥΔΑΠ έχει λάβει για διαφήμιση 9.000 ευρώ το 2013, 10.000 ευρώ το 2014 και κανένα ποσό το 2015. H ιστοσελίδα newmoney.gr διευκρινίζει επίσης ότι έχει λάβει από την ΕΥΔΑΠ 4.000 ευρώ για το 2014.

Ο κ. Θανάσης Μαυρίδης διευκρίνισε στο vima.gr ότι «το site liberal.gr δεν έχει λάβει ούτε σεντ από την ΕΥΔΑΠ».

Με το vima.gr επικοινώνησε και ο κ. Γιακουμής οποίος δήλωσε «ότι το site egiakoumis.gr έλαβε 4.400 ευρώ το 2013 και τίποτα άλλο».

Σε επικοινωνία του με το ΒΗΜΑ ο κ. Βασίλης Μπόνιος ιδρυτής του «Κουρδιστού Πορτοκαλιού», αναφέρει τα εξής: «σύμφωνα με τα στοιχεία του λογιστηρίου μας σάς ενημερώνω πως το μοναδικό τιμολόγιο που εκδώσαμε στην ΕΥΔΑΠ ήταν τον Απρίλιο του 2014 ύψους 6.000 ευρώ».

Ανακοίνωση stokokkino.gr και 100,5 στο Κόκκινο

«Η ΕΥΔΑΠ δεν διαφημίστηκε ποτέ ούτε στον ιστότοπο www.stokokkino.gr, ούτε και στη συχνότητα του ραδιοφώνου μας. Συκοφαντικό το σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας του vima.gr. Ο 105.5 Στο Κόκκινο θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Το δημοσίευμα διέψευσε και η ΕΥΔΑΠ: «το δημοσίευμα ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα», αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.»

Ανακοίνωση της ΕΥΔΑΠ

«Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει την κοινή γνώμη ότι η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.vima.gr με τίτλο “66 sites με €170.000 τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ” ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα».

«Το Βήμα» καλεί την ΕΥΔΑΠ να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης στα οποία έβαλε διαφήμιση τα τελευταία χρόνια.

Eπιστολή του thecaller.gr

Σε επιστολή του προς το vima.gr ο διευθυντης του thecaller.gr αναφέρει:

«Αγαπητό Βημα,

Σε δημοσίευμα σας, το thecaller.gr φέρεται να εισπράττει ποσά απο την ΕΥΔΑΠ για διαφήμιση. Το thecaller.gr, διαψεύδει κατηγορηματικά οτι εχει παρει έστω και ενα ευρώ απο τον εν λογω Οργανισμό ή οτι έστω εχει συζητήσει με την ΕΥΔΑΠ το ενδεχόμενο διαφήμισης του Οργανισμού στην ιστοσελίδα μας. Θεωρούμε καλόπιστα, πως πρόκειται για κάποιο λαθος και ευελπιστούμε να επανορθωθεί γρήγορα.

Με ειλικρινή εκτίμηση,

Δημήτρης Παπαγεωργιου - Διευθυντης του thecaller.gr»

Η απάντηση της Αμαλίας Κάτζου


Με ανακοίνωση απαντά η δημοσιογράφος Αμαλία Κάτζου με αφορμή το δημοσίευμα. Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Βάναυσα συκοφαντική και εξόχως κακοήθης, η αναφορά της ιστοσελίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» (‘tovima.gr’): «Το σχέδιο Κάτζου: €170.000 το μήνα σε sites θα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ», και περαιτέρω:

«Στην ίδια δικογραφία περιέχονται στοιχεία (λίστα που είχε καταρτίσει η υπεύθυνη της ΕΥΔAΠ με το πλάνο πληρωμών του 2015) για 66 sites που φέρονται να λάμβαναν μηνιαίως 170.000 ευρώ από διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ…».

Αφού οι κακοήθεις συκοφάντες μου και με «κρυμμένο» το ονοματεπώνυμό τους, επεχείρησαν, αρχικά, να δυσφημήσουν την ΕΥΔAΠ, αποδίδοντάς της, δήθεν, «λίστα με 66 sites ευρώ €170.000 το μήνα που πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ» και “βρήκαν τοίχο”, με την άμεση διάψευση της ΕΥΔAΠ, ανακάλυψαν και χωρίς ντροπή τους, νέο και, κατά τη γνώμη τους, εύκολο στόχο τους, τη δημοσιογράφο Αμαλία Κάτζου.

Και ήξεραν και ξέρουν οι άθλιοι συκοφάντες μου, ότι εγώ προσλήφθηκα στην ΕΥΔΑΠ την 15 Οκτωβρίου 2015 και, σύμφωνα με το ισχύον ημερολόγιο, δεν θα μπορούσα, ακόμα και αν ήθελα, να καταρτίσω «πλάνο πληρωμών του 2015», 45 ημέρες πριν τη λήξη του έτους 2015.

Και ήξεραν και ξέρουν οι άθλιοι συκοφάντες μου ότι, απ’ τη δικογραφία που και οι ίδιοι αναφέρουν ως πηγή πληροφόρησής τους, τα άτυπα σημειώματα που δημοσιεύουν, βρέθηκαν απ’ το Τμήμα Εκβιαστών στην κατοχή -και κατασχέθηκαν- του προφυλακισθέντα «δημοσιογράφου», ώστε να αποδεικνύεται κατηγορηματικά και απόλυτα, ο δόλιος σκοπός των συκοφαντών μου.

Η άμεση ανάκληση του συκοφαντικού αυτού δημοσιεύματός τους, θα περιορίσει και τις σε βάρος τους συνέπειες της δικαιοσύνης».


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δήλωση της δημοσιογράφου Αμαλίας Κάτζου 
 
 
σχόλια (8)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Αμαλία Κάτζουουουου!!! | 02/03/2016 17:11
    Συριζοπούλα είσαι χρυσό μου? Ε, κι αν δεν το έκανες, δεν αλλάζει τίποτα, θα έκανες ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ κάτι άλλο. Ο τρόπος που σκούζεις και το ύφος δείχνουν πολλά.
    kiko
    απάντηση411
     
     
    ΕΥΔΑΠ, η ΔΕΚΟ της καρδιάς μας | 02/03/2016 13:35
    Χρησιμοποίησα το εργαλείο αναζήτησης ενός απο αυτά τα sites που φαίνονται στην φωτογραφία, ψάχνοντας την λέξη ΕΥΔΑΠ. Παραθέτω τους πιο πρόσφατους τίτλους που περιείχανε αυτή τη λέξη: "ΝΈΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ. ΔΩΡΕΆΝ ΝΕΡΌ ΣΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΆ", "ΝΕΡΌ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΘΑ ΠΊΝΕΙ Η ΑΊΓΙΝΑ. ΈΡΓΟ ΖΩΉΣ ΚΑΙ ΠΝΟΉΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΊΓΙΝΑ", "EYΔΑΠ: ΔΕΝ ΔΙΑΚΌΠΤΕΤΑΙ Η ΥΔΡΟΔΌΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΏΝ ΛΌΓΩ ΟΦΕΙΛΏΝ", "ΔΩΡΕΆΝ ΝΕΡΌ ΣΕ 115.000 ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ". Όλα καλά λοιπόν με την ΕΥΔΑΠ... στο συγκεκριμένο site.
    trantor
    απάντηση110
     
     
    ΚΑΤΑΝΤΙΑ... | 01/03/2016 23:51
    ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ, ΕΜΜΟΝΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ.. ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ.. ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑΣ.. ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑΣ
    Ανώνυμος / η
    απάντηση125
     
     
    τρυπα μαυρα ΑΠΕ | 01/03/2016 21:34
    ΓΙΑΥΤΟ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΑΥΡΑ ΤΡΥΠΑ ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΔΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ.....ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ Κ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ...ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΦΟΡΟ.... ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ.
    ioannis
    απάντηση31
     
     
    Ντροπή ! | 01/03/2016 21:11
    " .....Η ιστοσελιδα iefimerida.gr διευκρινίζει ότι από την ΕΥΔΑΠ έχει λάβει για διαφήμιση 9.000 ευρώ το 2013, 10.000 ευρώ το 2014 και κανένα ποσό το 2015...'' Διαφήμιση για πιό λόγο? Για να προτιμήσουμε την ΕΥΔΑΠ από κάποια ανταγωνιστική της εταιρεία ή για να πεισθούμε να βάλουμε νερό στο σπίτι?
    ...και πάλι ντροπή !
    απάντηση431
     
     
    η κορυφή του παγόβουνου | 01/03/2016 20:49
    Ορίστε που πάνε τα λεφτά που πληρώνουμε στην ΕΥΔΑΠ. Μετά θα την βγάλουνε και αυτή "προβληματική" και θα την ιδιωτικοποιήσουνε. Ε ρε Έλληνα κοιμισμένε.
    Tasos
    απάντηση1013
     
     
    Οι ξένοι φταίνε... | 01/03/2016 20:45
    - Τί προιόν τέλος πάντων πουλάει η ΕΥΔΑΠ για να δίνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ετησίως σε "διαφημήσεις" ενώ η χώρα έχει χρεοκοπήσει; - Ποιος εγκρίνει τέτοιες αδιανόητες δαπάνες; Ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν υπάρχουν σε τούτη τη χώρα; - Θα κληθεί άραγε κάποιος υπεύθυνος να λογοδοτήσει για την κατασπατάληση χρημάτων των φορολογουμένων; - Μήπως τελικά αυτές οι συμπεριφορές είναι ο κανόνας παρά η εξαίρεση ακόμα και σήμερα; Μα τί λεω.. Οι ξένοι φταίνε...!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση330
     
     
    τα ασημικά! | 01/03/2016 19:12
    "66 sites με €170.00 τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ" γιαυτό χτυπιέται ο ΣΥΡΙΖΑ και όλοι οι άλλοι οι "πονόψυχοι" να μην ιδιωτικοποιηθεί ο ΕΥΔΑΠ και όλες οι άλλες οι ΔΕΚΟ γιατί θα χάσουν τη μάσα!
    X.M.
    απάντηση3115
     
-