από metereologos.gr
Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018
 

Τα επιστημονικά πεδία με τις σχολές ΑΕΙ-ΑΤΕΙ -Οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων

Η κατανομή σύμφωνα με τον νέο σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας
Τα επιστημονικά πεδία με τις σχολές ΑΕΙ-ΑΤΕΙ -Οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Την ένταξη των σχολών και των τμημάτων των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ στα επιστημονικά πεδία αλλά και τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων για την εφετινή χρονιά και σύμφωνα με τον νέο σχεδιασμό που έχει γίνει ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Η ανακοίνωση αφορά την κατανομή στα πέντε επιστημονικά πεδία:




4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης

5ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής


Συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων

Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις σχολές στα τμήματα και στις εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα ανωτέρω επιστημονικά πεδία θα υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού που ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο ως ακολούθως:

A. Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών

α) Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού με συντελεστή 1,3
β) Ιστορία Προσανατολισμού με συντελεστή 0,7

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή 0,9
β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή 0,4

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή 1,3
β) Μαθηματικά Γενικής Παιδείας με συντελεστή 0,7

Β. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών

2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή 1,3
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή 0,7

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή 1,3
β) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή 0,7

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή 1,3
β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή 0,7

Γ. Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή 0,9
β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή 0,4

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή 1,3
β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή 0,7

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή 1,3
β) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας με συντελεστή 0,7


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (2)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Υποβάθμιση της πληροφορικής. | 28/05/2015 20:39
    Οι σχολές πληροφορικής ΔΕΝ είναι σχολές προγραμματισμού. Η πληροφορική είναι επιστήμη που συνδέεται με την μαθηματική σκέψη. Οι βάσεις της μπήκαν από μαθηματικούς και θέλει επιπλέον και καλή κατανόηση της φυσικής. Οι σχολές πληροφορικής των πανεπιστημίων πάνε για υποβάθμιση διότι θα χάσουν μυαλά με μεγαλύτερη ευχέρεια στο χειρισμό των μαθηματικών και της φυσικής. Ευτυχώς μένουν στην τεχνολογική κατεύθυνση αρκετές σχολές προερχόμενες από τα πολυτεχνεία και ευτυχώς και αυτή του Πανεπιστημίου Κρήτης.
    Χρήστος
    απάντηση00
     
     
    Προχειρότητας το ανάγνωσμα! | 28/05/2015 19:19
    Για να έχουμε καλό ερώτημα πώς οι ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας κατένειμαν τα Τμήματα Πληροφορικής στα Πεδία 2 και 5; Ρίχνοντας ζάρια; Γιατί εξαίρεσαν επιλεκτικά Τμήματα Πληροφορικής (π.χ. αυτό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) από το 2ο πεδίο αφήνοντάς τα μόνο στο 5ο πεδίο; Προφανώς με μια τέτοια πρόχειρη ενέργεια δεν αποβλέπουν στην αναβάθμισή του! Κρίμα...
    Ευστάθιος Κ.
    απάντηση00
     
-