από metereologos.gr
Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017
 
 

Εκπτωτικά κουπόνια για σουπερμάρκετ από το κινητό

Μια ελληνικής έμπνευσης εφαρμογή για προσέλκυση καταναλωτών
Εκπτωτικά κουπόνια για σουπερμάρκετ από το κινητό
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Τα πρώτα mobile κουπόνια επιστροφής μετρητών από αγορές σε σουπερμάρκετ διαθέτει στο καταναλωτικό κοινό μέσω κινητού το Pockee, ένα start-up που ιδρύθηκε πρόσφατα στην Αθήνα και υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταμείβουν τους καταναλωτές.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν εδώ και δύο μήνες, και σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας κ. Ζήση Τσαϊρέλη είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται μια τέτοια πρακτική στην Ελλάδα. Οπως λέει, τα σχόλια και οι πρώτες αντιδράσεις των καταναλωτών υποδεικνύουν την αναγκαιότητα μιας τέτοιας λύσης.

Περισσότεροι από 10.000 χρήστες

Ηδη περί τους 10.000 καταναλωτές έχουν «κατεβάσει» την ψηφιακή εφαρμογή, η οποία ισχύει προς το παρόν σε έξι αλυσίδες σουπερμάρκετ (Μαρινόπουλος, Χαλκιαδάκης, Προμηθευτική, Κρητικός, Bazaar, Market In), με περίπου 400 σημεία λιανικής, και για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης έξι εταιρειών αντίστοιχα. Οπως σημειώνει ο κ. Τσαϊρέλης, εταιρείες όπως οι Μινέρβα, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Barilla/Misko, Kellogg's και Μπάρμπα Στάθης «αγκάλιασαν» την προσπάθεια του Pockee από την πρώτη στιγμή.

Η καινοτομία του Pockee είναι ότι ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να μαζέψει ή να τυπώσει χάρτινα κουπόνια αλλά απλώς «κατεβάζει» την εφαρμογή στο κινητό του και επιλέγει από μια μεγάλη γκάμα προσφορών που είναι διαθέσιμες προς εξαργύρωση.

Η ιδιαιτερότητα της εφαρμογής είναι ότι η έκπτωση δεν αφαιρείται στο ταμείο του σουπερμάρκετ αλλά κατατίθεται εντός ολίγων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό του καταναλωτή, παρέχοντάς του την ελευθερία να τη χρησιμοποιήσει κατά το δοκούν.

Μέσα στις επόμενες ημέρες το Pockee θα λανσάρει έναν ακόμη εναλλακτικό τρόπο εξαργύρωσης των κουπονιών σουπερμάρκετ, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να εισπράττει τα χρήματα της αξίας των κουπονιών και στον Paypal λογαριασμό του.

Για προϊόντα καθημερινής χρήσης

Το Pockee εστιάζει σε προϊόντα καθημερινής χρήσης, τα οποία σπάνια λείπουν από το καλάθι ενός νοικοκυριού και αποτελούν καθημερινό και ανελαστικό έξοδο για την οικογένεια. Ηδη η εφαρμογή διαθέτει περί τα 80 κουπόνια, τα οποία αυξάνονται. Σύμφωνα με τον κ. Τσαϊρέλη, μέχρι στιγμής η αθροιστική εξοικονόμηση αυτών των κουπονιών φθάνει τα 44,50 ευρώ. Σύντομα τα κουπόνια θα συμπεριλάβουν καλλυντικά και απορρυπαντικά, καθώς η εταιρεία έχει στα σκαριά σχετικές συμφωνίες.

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί όλα τα δεδομένα που της δίνει ο χρήστης (ιστορικό χρήσης και εξαργύρωσης των κουπονιών) και βάσει αυτών των στοιχείων ο καταναλωτής λαμβάνει τις όποιες προσφορές, οι οποίες έρχονται εξατομικευμένες και όχι «τυφλές». Στόχος του Pockee, συνεχίζει ο συνιδρυτής του, είναι να γίνει ο καθημερινός σύμμαχος της «έξυπνης οικονομίας» για τον καταναλωτή και όχι μια «ενοχλητική» εφαρμογή προσφορών.

Η εταιρεία αντλεί έσοδα από τις εμπλεκόμενες εταιρείες μέσα από την προμήθεια ποσοστού από κάθε εξαργύρωση κουπονιού. Οπως λέει ο συνιδρυτής του Pockee, η ψηφιοποίηση του κουπονιού μειώνει το διαχειριστικό κόστος τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν προϊόντα όσο και για τα σουπερμάρκετ, και είναι προς όφελός τους να την αξιοποιήσουν.

Φιλοδοξίες επέκτασης

Η ομάδα του Pockee: από αριστερά, Αντώνης Μυλωνάς, Σπύρος Γεροκώστας, Κώστας Δουβράς, Ζήσης Τσαϊρέλης, Μαρία ΔρίνιαΗ ομάδα του Pockee αποτελείται από πέντε άτομα, εκ των οποίων τρεις είναι μηχανικοί πληροφορικής, ενώ οι υπόλοιποι προέρχονται από θητεία στα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ της Procter & Gamble. «Τον περασμένο Μάρτιο πήραμε την απόφαση να αφήσουμε επτά χρόνια καριέρας σε μεγάλη πολυεθνική και να κυνηγήσουμε μια ευκαιρία που διανοίγεται σε τοπικό και διεθνές επίπεδο» διηγείται ο κ. Τσαϊρέλης.  Η επιχειρηματική ομάδα «διέγνωσε» την απουσία μιας καθολικής και εφαρμόσιμης λύσης στο κομμάτι των κουπονιών και έτσι το OpenFund II χρηματοδότησε με 100.000 ευρώ την εκκίνηση του start-up. Στόχος του start-up είναι, μετά την εδραίωση του επιχειρηματικού μοντέλου στην Ελλάδα, η εξαγωγή του στο εξωτερικό εντός του 2015 και η επέκτασή του και σε άλλα σημεία και κλάδους λιανικής, αλλά και πιθανώς η εμπλοκή του με τις κινητές πληρωμές μελλοντικά.

Στο μεταξύ ο κ. Τσαϊρέλης σχολιάζει ότι η ανάδυση των start-ups στην Ελλάδα δεν μπορεί παρά να αποτελεί μια θετική εξέλιξη, έστω και αν έχει συμβεί απότομα, με τα θετικά και αρνητικά που αυτό συνεπάγεται. Ωστόσο θεωρεί ότι βαθμιαία θα υπάρξουν ισορροπία και πιο υγιής ανάπτυξη, καθώς θα γίνονται βήματα στην κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και η κοινωνία θα αγκαλιάζει όλο περισσότερο την τεχνολογία.


HeliosPlus
Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-