ΤοJuicyBarαποτελεί την πρώτη ελληνική εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας και διαχείρισης καφέ, μπαρ και εστιατορίων που βασίζεται στοcloud computing και χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε Apple συσκευές.
«Δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη του καταστήματος εστίασης να μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή, όπου και αν βρίσκεται, να επιβλέπει τι γίνεται σε πραγματικό χρόνο στην επιχείρησή του. Επιπλέον, μπορεί να εξετάζει σε ανασκόπηση προηγούμενες περιόδους λειτουργίας της επιχείρησης. Με τα αναρίθμητα στατιστικά που προσφέρει η εφαρμογή, ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να οργανώσει την επιχείρησή του σε πολύ καλύτερες βάσεις, βελτιστοποιώντας συγχρόνως και την απόδοση της»σχολιάζει η κυρία Μαργαρίτα Δ. Δόμπα, εμπορική διευθύντρια τουJuicyBar.
Η ίδια αφού πρώταχρησιμοποίησετη συγκεκριμένη υπηρεσίαως πελάτισσα στις οικογενειακές επιχειρήσεις καφέ,αποφάσισε να μπει στην ομάδα και να εργαστεί γι’ αυτή.«Δε θα αναλάμβανα αυτή τη δουλειά αν δεν ήμουν πεπεισμένη για την αξιοπιστία και απόδοση του προϊόντος»λέει.
Έως τώρα τοJuicyBarέχει κερδίσει την εμπιστοσύνη δεκάδων πελατών σε όλη την Ελλάδα. Μέχρι σήμερα έχει επεξεργαστεί περισσότερες από 700.000 παραγγελίες, αριθμός που αντικατοπτρίζεται σε περίπου 2.500.000 προϊόντα που έχουν απολαύσει οι πελάτες των χρηστών της εφαρμογής.
Η ομάδα ετοιμάζεται, όπως και όλη η χώρα για μια γεμάτη τουριστική σεζόν, ενώ στους επόμενους στόχους της είναι και η επέκταση στο εξωτερικό. Όπως τονίζει η κ.Δόμπα, «το βασικό μας πλεονέκτημα είναι πως πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία διαχείρισης και λειτουργίας για καφέ, μπαρ και εστιατόρια. Εύχρηστη, με ευφυή απλότητα η εφαρμογή μειώνει το αρχικό κόστος εξοπλισμού για τους επιχειρηματίες και τους ξαλαφρώνει από τα όποια προηγούμενα υπέρογκα ποσά και ετήσια δεσμευτικά συμβόλαια. Με νέα τιμολογιακή πολιτική στην αγορά, προσφέρει την υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή, δηλαδή για τόσο όσο η επιχείρηση την χρειάζεται».Πέρα από αυτό η εταιρία προσφέρει τεχνική υποστήριξη και απεριόριστες αναβαθμίσεις.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι η εφαρμογή συνεχίζει τη λειτουργία της ακόμα και αν διακοπεί προσωρινά παροχή Διαδικτύου. «Είναι βασικό ότι ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι δε θα αγχώνονται για το αν θα «πέσει το Διαδίκτυο».
Πρόκειται για μια εφαρμογή που ήρθε να βάλει τέλος στον εφιάλτη της μη συνδεσιμότητας αλλά και στα πάσης φύσεως χαρτάκια και σημειώσεις χρησιμοποιούνταν στην περίπτωση αυτή με προηγούμενα προγράμματα», λέει η κυρία Δόμπα.
Tο λογισμικό που έχει σχεδιάσει και έχει αναπτύξει η ομάδα του JuicyBar φιλοδοξεί να εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο και τα τρία συμβαλλόμενα μέρη σε ένα κατάστημα καφεστίασης, τόσο τον ιδιοκτήτη και διαχειριστή της επιχείρησης, όσο και τον σερβιτόρο και τελικά τον πελάτη.Όσον αφορά τα ζητήματα ασφάλειας των δεδομένων, η ομάδα ανάπτυξης έχει επιλέξει τους διακομιστές της Rackspace, μια από τις κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως στο χώρο.
Μηδενικό κόστος εκκίνησης, μηνιαία συνδρομή χωρίς δεσμεύσεις.
Σημαντική παράμετρος είναι και το μοντέλοSaaS (Software as a Service) το οποίο επέλεξε ως χρέωση της υπηρεσίας η ομάδα, θεωρώντας πως είναι το ελκυστικότερο για μια επιχείρηση από πλευράς κόστους. «Η υπηρεσία JuicyBar βάζει τέλος στα υπέρογκα δεσμευτικά συμβόλαια, με τα αναγκαστικά σχεδόν συμβόλαια συντήρησης, καθώς και τον δύσχρηστο και πανάκριβο μέχρι πρότινος προτεινόμενο εξοπλισμό», λέει η κ.Δόμπα. Η υπηρεσία χρεώνεται μόνο για όσο χρησιμοποιείται από την επιχείρηση, και αυτό όπως τονίζει η κ.Δόμπα «είναι από τα βασικά μας πλεονεκτήματα,ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως στον τομέα της καφεστίασης ιδίως στην Ελλάδα, είναι πάρα πολλές οι εποχικές τουριστικές επιχειρήσεις που λειτουργούν μονάχα για κάποιους μήνες το χρόνο».
Για περισσότερες πληροφορίες: www.juicybarapp.gr