Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014
 

Την Παρασκευή το τελικό σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το νέο Λύκειο

Μειώνονται από 6 σε 4 τα μαθήματα στις πανελλαδικές
Την Παρασκευή το τελικό σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το νέο Λύκειο
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Σημαντικές αλλαγές περιλαμβάνει το τελικό σχεδιο του υπουργείου Παιδείας για το νέο Λύκειο και τις πανελλαδικές, οι οποίες μάλιστα θα τεθούν σε εφαρμογή από τη νέα σχολική χρονιά (2013-2014) όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ

Το σχέδιο για τις πανελλαδικές θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για το νέο Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο, το οποίο παρουσιάζεται εντός των ημερών.

Οι βασικές αλλαγές, όπως παρουσιάζονται στον Τύπο της Πέμπτης, έχουν ως εξής:

  • Μειώνονται από 6 σε 4 τα μαθήματα στις πανελλαδικές
  • Θα μετρά ο βαθμός του απολυτηρίου και των τριών τάξεων για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
  • Το 50% των εξεταζόμενων εξεταζόμενων θεμάτων θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων και θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές λυκείων
  • Πριμ στους υποψήφιους όταν οι βαθμοί των πανελλαδικών είναι υψηλότεροι από τους αντίστοιχους του απολυτηρίου
  • Μειώνονται σε 4 τα επιστημονικά πεδία
  • Ξεχωριστό θα είναι το πεδίο για τις στρατιωτικές-αστυνομικές σχολές
  • Τα ΑΕΙ θα έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν συντελεστές βαρύτητας σε ορισμένα μαθήματα
  • Προαιρετική τάξη μαθητείας 1 έτους στα ΕΠΑΛ σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ
  • Ιδρύεται Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων για όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με αυτές



Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτό είναι το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο - Ολες οι αλλαγές 
Αντιδράσεις για το νομοσχέδιο στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο 
Στη Βουλή την Πέμπτη το σχέδιο νόμου για το νέο Λύκειο 
Πλήρως αντίθετη στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο η ΠΟΣΔΕΠ 
 
 
σχόλια (29)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Πού χάθηκε η υπουργός φωτοτυπία;;; | 09/08/2013 20:31
    Αχ ωραία χρόνια τότε! Η εκπαιδευση στο Υουνάν Πακιστάν τι να σου πω!!! Κατά έτη φωτός πίσω από τον υπόλοιπο civilized world!!!
    We have glaros soup for tonite!
    απάντηση10
     
     
    Οι εκπαιδευτικοί στερούν από τα παιδιά… | 09/08/2013 13:58
    … την νεανική ζωή. Δεν προλαβαίνουν να φάνε στο σπίτι και τρέχουν στα φροντιστήρια ίσως σε 1 και 2. Πότε θα παίξουν πότε θα γκομενιάσουν και και και. Τα μαθήματα τελειώνουν με το κουδούνισμα λήξης της ημέρας, μετά ο χρόνος ανήκει στα παιδιά και όχι στα φροντιστήρια. Οι μαθητές δεν παίρνουν τα βιβλία στο σπίτι, δεν τους ανήκουν είναι του κράτους και όμως εδώ τα καίνε, παρά μόνον 1-2 αυτά για την επομένη, (τα παιδιά μου, Σουηδία, διάβαζαν μόνο τιν-τιν στο σπίτι αλλά κουβαλάνε πτυχία σήμερα). Δείτε Sir Ken Robinson, http://www.ted.com/talks/ken_robinson_says_schools_kill_creativity.html
    ch ak
    απάντηση98
     
     
     
    Επιτέλους βρήκαμε τον τροχό… | 09/08/2013 12:46
    …μόνο μην προσπαθήσουμε να τον τετραγωνίσουμε, ήδη όμως κάποιος έχει καλύτερη ιδέα «…να μετρούν βαθμοί δύο χρόνων και όχι τριών…» κατακαημένη Παιδεία. Δέκα εκατ πολίτες δέκα εκατ ιδέες αλλά η δικιά μου ‘σωστότερη’. Όπως λέει σχολιαστής εδώ, «…ίσως την στιγμή των εξετάσεων o μαθητής να έπαθε ‘τρακ’ και δεν έγραψε σωστά…», αυτός είναι out of the game και ας ήταν αριστούχος επί χρόνια και, ο κοπανατζής διαβάζει 10 μέρες αποστηθίζει και γράφει σωστά, αυτός μπορεί να γίνει και δάσκαλος. Σύνολο βαθμών στην Σκανδιναβία, ψάχνουν στον ΗΥ μαζεύουν πληροφορίες την ώρα των εξετάσεων και είναι πρώτοι. http://www.thedailybeast.com/newsweek/2010/08/15/interactive-infographic-of-the-worlds-best-countries
    ch ak
    απάντηση42
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    η λύση δεν θα 'ρθεί 1 | 09/08/2013 10:46
    Όλα καλά ρε παιδιά αλλά τα προβλήματα είναι αυτά και άλλα πολλά ίσως σημαντικότερα. Έδωσα φέτος πανελλαδικές και συχνά πυκνά στις συζητήσεις μου με τα παιδιά άκουγα το τρομερό ''δίνω πανελλαδικές γιατί πρέπει'' !!!! και το κακό είναι ότι δεν πρέπει. Έτσι μπορούμε να καταλάβουμε ότι υπάρχει ένα κενό οράματος και φιλοδοξίας στα παιδιά!! Και μετά αναγκαστικά η δουλειά χαλάει. Άρα το πρώτο σημαντικό είναι να δοθούν κίνητρα στα παιδιά και αυτό είναι που με στενοχωρεί για τους επόμενους υποψηφίους. Γι' αυτό βέβαια ούτε λόγος απο τους κύριους που και πάλι ετοιμάζουν αλλαγές χωρίς να κοιτούν τις πραγματικές ανάγκες. όσο αφορά το σχολείο τώρα(χωρίς να αγιοποιώ εμένα) η κατάσταση έχει ξεφύγει
    makis
    απάντηση41
     
     
    ESOSE TA FRONTISTIRIA | 08/08/2013 18:41
    NA einai kala o Antonis , tha ehoume poli douleia apo Septebrio osoi douleuoume se front. Oloi oi mathites tha trexoun omadika se frontistiria apo tin A LYKEIOU pou eihe kapia ptosi ta teleftea hronia !!! Poli simantiko pia oi mathites na kinigisoun na boun me exetaseis kai se ena kalo protipo sholeio molis teleiosoun to dimotiko .( Varvakeio ,Ionidio ,Euageliki klp )
    K21
    απάντηση94
     
     
    σημαντικο ερωτημα!! | 08/08/2013 16:56
    ποιουσ μαθητες θα πιασει το νεο συστημα??
    ελενα
    απάντηση04
     
     
    προτεινόμενες αλλαγές | 08/08/2013 13:48
    1.να μετρά μόνον ο βαθμός των 2 τελευταίων τάξεων 2.από την βιβλιοθήκη θεμάτων το 100% των θεμάτων του διαγωνισμού για τα μοριοδοτούμενα μαθήματα. 3.για τα υπόλοιπα μαθήματα εξέταση του τύπου multiply choice από βιβλιοθήκη θεμάτων. 4.εξέταση λοιπών προαπαιτουμένων μαθημάτων(αγωνίσματα-καλλιτεχνικά κλπ) πριν την λήξη της χρονιάς π.χ το Πάσχα 5.Η δυσκολία των θεμάτων γιά το απολυτήριο Λυκείου να είναι σε χαμηλό -μέτριο επίπεδο που απαιτείται για να θεωρείται κάποιος απόφοιτος Λυκείου.
    Κωνταντόπουλος Γεώργιος -Πύργος
    απάντηση77
     
     
    Σκεπτικό | 08/08/2013 13:26
    Λογικά θα το κάνουν* με το σκεπτικό ότι μπορεί εκείνη την μέρα να μην μπορούσες να ανταποδώσεις για κάποιους λόγους, αλλά το κάνουν εντελώς λάθος...το απολυτήριο έχει μέσα μαθήματα που δεν έχουν σχέση με την κατεύθυνση των μαθητών, ένα παράδειγμα: Αν κάποιος θέλει να περάσει νομική θα πρέπει είναι αναγκασμένος να διαβάσει φυσική και μαθηματικά γενικής παιδείας σε βαθμό ώστε να είναι έχει ένα άριστο αποτέλεσμα; *Θα μετρά ο βαθμός του απολυτηρίου και των τριών τάξεων για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
    Error-Brain-Not-Found
    απάντηση68
     
     
     
    Συγχαρητηρια στο Υπουργειο Παιδείας | 08/08/2013 13:19
    Το Υπουργείο Παιδείας κατάλαβε, ότι τα παιδιά πήγαιναν από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και δεν ήξεραν πολλαπλασιασμό, σε μια εποχή που κυριαρχούν οι θετικές επιστήμες στον κόσμο.Όλο γυμναστική, θέατρο, παιχνίδι και άγιος ο Θεός ήταν έως τώρα.Η Ελλάδα, έχει ανάγκη από αληθινή οικονομική ανάπτυξη.Αυτή έρχεται μόνο με την διάδοση των θετικών και εφαρμοσμένων επιστημών στα σχολεία μας.Άρα δικαιολογημένα μένουν άθικτα τα μαθηματικά (ίσως πρέπει να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο η διδασκαλία της άλγεβρας και της γεωμετρίας σε όλες τις τάξεις και κατευθύνσεις).Επίσης καλώς μένουν άθικτες οι τρεις βασικές ειδικότητες που γέννησαν τις άλλες (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ).
    PANOS
    απάντηση1633
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Επιστροφή 25 χρόνια πίσω | 08/08/2013 12:57
    Αναγκάζουν τους μαθητές μετά την Ά Λυκείου να επιλέξουν πεδίο (βλέπε δέσμη). Και να κάποιος μαθητής ξεκινήσει τη Β' Λυκείου με 2ο Πεδίο (φυσικομαθηματικές
    Γιάννης
    απάντηση37
     
     
     
    ΕΙΝΑΙ ¨ΜΙΚΡΟΙ¨ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ...... | 08/08/2013 12:57
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΥΝΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ , ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ.. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ !! ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ?? ΜΑ.. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ !!!!!!
    ΚΑΘΑΡΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ??
    απάντηση1815
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Το νέο λύκειο μοιάζει με κακόγουστη φάρσα | 08/08/2013 12:21
    Το νέο σχέδιο μας γυρνάει 30 χρόνια πίσω και στόχο έχει ξεκάθαρα να ενισχύσει την παραπαιδεία! Η χώρα μας έχει ανάγκη να αναπτυχθεί τεχνολογικά και επιστήμες όπως η πληροφορική θα έπρεπε να παίζουν κυρίαρχο ρόλο.
    k_k
    απάντηση5415
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Αντί να καταργούμε οργανισμούς, φριάχνουμε καινούργιους άχρηστους. | 08/08/2013 09:08
    Κάθε υπουργός παιδείας και μία (η περισσότερες) μεταρρυθμίσεις για να καταλήξουμε πάλι στο νόμο Αρσένη. Φτιάχνουμε και ένα οργανισμό για να βολέψουμε κάνα δύο υποχρεώσεις που έχουμε σε πανεπιστημιακούς που μας ψήφισαν να γίνουμε καθηγητές. Σε ποιά άλλη χώρα της Ευρώπης έχουμε κ. Υπουργέ "Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων "? Γιατί στο σχέδιο σας αγνοείτε τις κατευθύνσεις που λαμβάνουν οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης? Όταν επίσημες εκθέσεις λένε ότι η Ελλάδα υστερεί σε δεξιότητες πληροφορικής γιατί κοιτάτε αλλού?
    Ανώνυμος / η
    απάντηση7316
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
-