από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017
 

Υποχρεωτική επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία

Σε ισχύ από την 1/7 - Οι γραμμές στις οποίες θα εφαρμοστεί το μέτρο
Υποχρεωτική επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία
(ICON PRESS / ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΤΑΣ)
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Μόνο από την μπροστινή πόρτα θα μπαίνουν στα λεωφορεία από 1η Ιουλίου οι επιβάτες σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς.

Με ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών τονίζει ότι από τη Δευτέρα θα εφαρμοστεί το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης των επιβατών από την μπροστινή πόρτα με επίδειξη εισιτηρίου ή κάρτας στον οδηγό αρχικά σε επιλεγμένες γραμμές.

Στη συνέχεια το μέτρο θα εφαρμοστεί και στις υπόλοιπες γραμμές του δικτύου.

Τα λεωφορεία των γραμμών αυτών θα φέρουν ειδική σήμανση στις θύρες και στη φωτεινή επιγραφή τους, ώστε να γίνονται αντιληπτά από τους επιβάτες.

Οι γραμμές στις οποίες θα εφαρμοστεί το μέτρο είναι οι εξής:

  • 24 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  • 25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  • 025 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΡΟΦ.ΔΑΝΙΗΛ
  • 026 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
  • 027 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΟΡΦΕΩΣ
  • 054 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
  • 060 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ
  • 100 ΠΛ.ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ-ΚΟΛΩΝΑΚΙ-ΑΓΟΡΑ
  • 209 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ
  • 227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ
  • 602 Ν.ΙΩΝΙΑ-ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ-ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ
  • 651 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Α
  • 653 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Β
  • 859 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ
  • 114 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΚΑΒΟΥΡΙ-ΒΟΥΛ/ΓΜΕΝΗ(μέσω ΜΑΡΙΝΑΣ)
  • 116 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΚΙΤΣΙ
  • 120 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ(ΠΗΓ/ΚΙΑ)-ΠΡΟΑΣΤ.ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙΟΥ
  • 124 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΓ.ΤΡΙΑΔΑ-ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΑΣ
  • 125 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΠΑΙΑΝΙΑ-ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 128 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 149 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 162 ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ(ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ)
  • 163 ΒΟΥΛΑ-ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
  • 170 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΚΙΖΑ-ΒΑΡΗ
  • 202 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
  • 205 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 207 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 212 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ
  • 247 ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ(μέσω Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
  • 301 ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΘΟΥΣΑΣ
  • 307 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ-ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
  • 322 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΒΡΑΥΡΩΝΑ
  • 323 ΒΡΑΥΡΩΝΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  • 324 ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΚΑΝΤΖΑ
  • 330 ΚΟΡΩΠΙ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ
  • 404 ΣΤ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑΣ-ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ
  • 501 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Α
  • 522 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΔΑΜΕΣ Α
  • 523 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΔΑΜΕΣ Β
  • 524 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ
  • 526 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΚΕΦΑΛΑΡΙ
  • 527 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Β
  • 530 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ
  • 541 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΤ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
  • 543 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΝΟΣ.ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
  • 560 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΜΟΡΤΕΡΟ-Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
  • 604 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΙΩΝΙΑ
  • 605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ
  • 640 ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
  • 642 ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΑΓ.ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΠΕΥΚΗ
  • 819 ΠΕΡΑΜΑ-ΝΕΚΡ.ΣΧΙΣΤΟΥ


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την πόρτα του οδηγού 
 
 
σχόλια (32)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
     
    Και με τα καρότσια και τα αμαξίδια τι θα γίνει; | 29/06/2013 17:07
    Μετακινώ κάθε μέρα το κοριτσάκι μου μέσα στο καροτσάκι της προς τον παιδικό σταθμό με αστικό λεωφορείο. Η μπροστινή πόρτα είναι πολύ μικρή για να χωρέσει το καροτσάκι. Από πού θα επιβιβαζόμαστε εμείς; Τι θα γίνει με τα αναπηρικά αμαξίδια; Το δάπεδο στην μπροστινή πόρτα δεν κατεβαίνει, όπως στη μεσαία, για να επιβιβαστούν. Θα ισχύσει αυτό και για τα λεωφορεία των αεροδρομίων; Και τι θα γίνει με τις αποσκευές; Ένας ακόμα αποκλεισμός για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες;
    Ανώνυμος / η
    απάντηση23
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Πέστε μου μια πρωτεύουσα όπου τα λεωφορεία λειτουργούν όπως στο Ατέν Υουνάν!!!! | 29/06/2013 15:55
    Ούτε στο Τουμπουκτού λεωφορεία για μαϊμούδες!!!
    Asker Younan Baxish
    απάντηση10
     
     
    Τίποτα δεν θα αλλάξει! | 29/06/2013 15:50
    Εδώ και χρόνια μαθαμε στην κλεφτουριά τώρα θα ξεμάθουμε!!! Κι αν όπως κάποιος λεει θα καθυστερεί το λεωφορείο, βάλτε μηχανές στο πεζοδρόμιο να κόβει εισιτήριο ο κάθε κλεφτης έξω από το λεωφορείο!! Και τι δηλαδή ο οδηγός θα κάνει καβγά με τον κάθε κλέφτη που δεν θα πληρώνει; Όσες φορές ήρθα στην Αθήνα, επί χρόνια τώρα, ανεβαίνουν κατεβαίνουν σαν να είναι της μαμάς τους το όχημα! Κι εγώ που πλήρωνα με κοίταζαν με στραβό μάτι!! Δεν είμαστε λαος, ασκέρι είμαστε!
    Ασκέρ Υουνάν
    απάντηση21
     
     
    Αυτό ίσχυε ανέκαθεν στην Πάτρα! | 28/06/2013 19:38
    Εσείς οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου της Αττικής , έχετε μάθει να ζείτε χωρίς κανόνες! Στα φανάρια δεν σταματάτε , στα λεωφορεία ανεβαίνετε από όποια πόρτα γουστάρετε , χωρίς να πληρώνετε εισιτήριο! Στην Πάτρα τα αστικά λεωφορεία είναι ιδιωτικά. Άντε να μπεις χωρίς εισιτήριο , ή να μπεις από την πίσω πόρτα! Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Στη ζούγκλα μένετε;
    smooth
    απάντηση178
     
     
    ανδρεοπαπανδρεικοι ελεγκτες | 28/06/2013 19:30
    δεν εχω κλεψει ποτε εισητηριο τη στιγμη που ξερω ατομα που δουλευουν για το κρατος και εχουν πλαστικοποιησει πασο φοιτητικο! ομως εχω πληρωσει προστιμο επιεδη επιβιβαστηκα χωρις εισητηριο στη πετρου ραλλη μες στο γκαιλα του ιουλη χωρις να πωλειται εισητηριο σε ακτινα χιλιομετρων!!! πρεπει ομως να απολυθει πολυς κοσμος απο τις συγκοινωνιες, δε γινεται να πληρωνουμε εμεις τα ελλειματα τους και οπως ειπε καποιος παρακατω στα λεωφορεια της πανεπιστημιουπολης πρακτικα κανεις δε κοβει εισητηριο!!!!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση65
     
     
    Καλο αλλα λιγο | 28/06/2013 17:42
    Οπως σε ολες τις χωρες επιτελους . Να βλεπουν και οι επιβατες τον αριθμο αυτων που εχουν μπει για διπλοτσεκαρισμα . Μεχρι να φθασουμε στο να μπλοκαρονται οι τσαμπατζηδες που τους πληρωνουν οι μακακεςε .Και ομως υπαρχουν σχολια για ....εισπρακτορες οταν σε αλλες χωρες αρκει ο φοβος του προστιμου μεχρι και 100 φορες και να μην σε αφηνουν οι μπαρες να βγεις .Ολα τα λεωφορεια στο συστημαπου μεχρι τωρα εμποδιζαν οι συνδικαλες ..
    anti-tsampatzis
    απάντηση4511
     
     
     
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ | 28/06/2013 17:20
    ΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΜΟΙΡΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ. ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ? ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΕΣ ? ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΑΧΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ? ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ , ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΠΟΡΟΣΤΑ . ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΠΟΙΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ IQ OΣΟ EINAI Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΔΗΓΟΣ
    απάντηση2341
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ο καθένας με την γνώμη του . | 28/06/2013 16:36
    Και αυτό το μέτρο δεν θα είναι 100% αποδοτικό , θα είναι ένα μπάλωμα , το σωστό και αλάνθαστο είναι η επαναφορά των εισπραχτόρων , με νέα σμπάρο δυο τρυγόνια , καταπολεμάς την λαθρομετακίνηση και την ανεργία ταυτοχρόνως .
    W.Q
    απάντηση2533
     
     
    Για να δούμε! | 28/06/2013 16:30
    Δεν πολυπαίρνω λεωφορείο γιατί μένω στην επαρχία (έχω μείνει όμως σε αρκετές πόλεις της Ευρώπης και της Αμερικής). Είμαι περίεργη αν θα πιάσει το μέτρο - το οποίο μου φαίνεται αυτονόητο, και νόμιζα ότι έτσι γινόταν λίγο-πολύ ως τώρα. Για να δούμε (τι θα δω την επόμενη φορά που θα ανέβω Αθήνα). Συνεπάγεται μεγαλύτερο ενδιαφέρον και εκγρήγορση και από τους οδηγούς πάντως.
    dimi
    απάντηση377
     
     
    ομως | 28/06/2013 16:03
    οπως φανταστηκα στα λεωφορεια περιξ της πανεπιστημιουπολης και τα 220- 221 των ιλισιων-ζωγραφου που γινεται παρτυ εισητηροδιαφυγης, τιποτα!! παντως ο χρονος ειναι το μεγαλυτερο αγαθο και θα προτιμουσα τακτικοτατους ελεγχους παρα αυτο! απολυστε υπαλληλους των συγκοινωνιων!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση3011
     
     
    Πηξαμε παλι στους Συγγρουλιακες | 28/06/2013 15:42
    Πηξαμε παλι στους Συγγρουλιακες , likes και dislikes αναλογα , τι χωρα ειναι αυτη που το μονο που δουλευει ειναι τα robot της Συγγρου , Κατοχη εχουμε...
    Πηξαμε παλι στους Συγγρουλιακες
    απάντηση1639
     
     
     
    οταν εχεις δεν υπαρχει προβλημα | 28/06/2013 15:38
    Διαβαζω διαφορα , ξερω ομως ανθρωπο που δουλευει περιπτερο 11 βραδυ- 12.30 το πρωι 4 μερες τη βδομαδα και παιρνει 2,5 ευρω την ωρα , , θελει τη μερα 2,80 (δυο λεωφορεια) βγαλτε συμπερασμα...
    οι ανεργοι τι θα κανουν ?
    απάντηση1737
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    a | 28/06/2013 15:20
    Παρασύρεστε όλοι λόγω του ότι το μέτρο έχει αγαθές προθέσεις. Κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να γενικευθεί. Σε λεωφορεία φυσαρμόνικες με πολλούς επιβάτες όπως το 040 θα καθυστερεί πολύ. Θα είναι χρήσιμο μόνο σε γραμμές χαμηλού όγκου επιβατών. Και όχι δεν είναι αστείο αυτό το επιχείρημα όπως υποστηρίζει ένας γραφικός πιο κάτω.
    HGG
    απάντηση259
     
     
    Και στην Κερκυρα | 28/06/2013 14:57
    Σε περιοχες της Ελλαδας με τοπικα ΚΤΕΛ, πχ στην Κερκυρα, η επιβιβαση γινεται μονο απο μπροστινη πορτα και υπαρχει επισταμενος ελεγχος. Μονο οταν μπλεκει το δημοσιο και η υποκουλτουρα της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ το πραγμα χαλαει. Τοσα χρονια υπηρχε μια γενικοτερη αδιαφορια για το ποιος πληρωνει (ολοι μας την πληρωσαμε τελικα), για την κερδοφορια, τις σωστες υπηρεσιες και γενικα το να λειτουργει μια επιχειρηση με ιδιωτικο-οικονομικα κριτηρια. Μετα ηρθε η πανηγυρικη χρεοκωπια και αναγκαστηκαμε να κανουμε τα αυτονοητα. Αυτονοητο ειναι να υπαρχει ελεγχος για το ποιος πληρωνει εισητηριο και ποιο λαμογιο δεν πληρωνει. Φυσικα θα βγουν και θα πουν πολλοι οτι θα δημιουρηθουν ουρες λογω μπροστινης πορτας. Αστειο.
    ΓΓ
    απάντηση5413
     
     
     
    Μειώστε το εισιτήριο 50% | 28/06/2013 14:53
    αλλιώς θα πέσουν και άλλο τα έσοδα
    Η μονη λύση
    απάντηση3523
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Νόμοι χωρίς τήρηση | 28/06/2013 14:40
    Όπως και καθετί άλλο στην Χώρα μας, κάθε μέτρο και Νόμος, ισχύουν μόνο, άντε για δυο εβδομάδες. Εξαγγελίες να γίνονται μόνο. Βλέπε, αφισοκόλληση (τι ελεεινή κατάσταση), λεωφορείο λουρίδες (αν τολμάτε πειράξτε τους ταρίφες). Αντικαπνιστικός και τόσα άλλα. Δεν βαριέσαι αδελφέ που θα ελέγχω εγώ εισιτήρια!! Εδώ μας κυβερνώ ποιος? Ο Μπενιζέλος. Άντε γεια.
    Εμπορακος
    απάντηση405
     
     
    Επιτέλους! | 28/06/2013 14:39
    Το μέτρο αυτό εφαρμόζεται σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και στις ΗΠΑ και Καναδά από το 1973 τουλάχιστον. Στο μέτρο αντιδρούν μόνον εκείνοι οι ψευτοπαλληκαράδες που έφεραν τη χώρα στην κατάσταση αυτή. Που έμαθαν ότι νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, νόμος είναι αυτό που επιβάλει το πεζοδρόμιο κ.λπ. Έπρεπε να έχει εφαρμοσθεί εδώ και δεκαετίες. Επί τη ευκαιρία, αναφέρω ότι τη χώρα χρεοκόπησαν νοοτροπίες και ανοχές αυτού του τύπου, όπως η ανοχή στη λαθροεπιβίβαση, όπως το κόστος των 7,8 δισ ετησίως για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (τη στιγμή που το Βέλγιο δαπανά 2,8 δισ και η Ισπανία 11,7 δισ), όπως οι χιλιάδες εκπαιδευτικών που δεν διάσκουν, όπως τα δεκάδες τμήματα ΑΕΙ χωρίς σπουδαστές.
    ο ονειροπόλος
    απάντηση8313
     
     
     
    οχι μόνο | 28/06/2013 14:12
    σε άλλες χώρες, και στην πάτρα για παράδειγμα έτσι γίνεται η επιβίβαση
    ..
    απάντηση554
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μπράβο ηλίθιοι. | 28/06/2013 14:04
    Κι αυτός που δεν έχει ή δεν θέλει να πληρώσει ή σκοπεύει να πληρώσει δεν θα περιμένει να ανοίξουν οι πίσω πόρτες για να κατέβει ο κόσμος ώστε να μπει, όπως κάνουν και στο εξωτερικό. Όχι βέβαια. Θα μείνει έξω. Κι αν τολμήσει να μπει θα πεταχτεί ο οδηγός, που ξέρει μεταξύ άλλων μουαϊ τάι και κραβ μαγκά, και θα τον κάνει κομμάτια. Κάτι άλλο ηλίθιοι;
    bel
    απάντηση2271
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
-