Δόθηκε σήμερα Τρίτη στη δημοσιότητα από το υπουργείο Παιδείας η πολυαναμενόμενη ρύθμιση για τις μετεγγραφές, που δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των πανελλήνιων εξετάσεων 2011-2012.

Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας, η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μετά τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις (Μάιος-Ιούνιος 2012) και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 7.500 ευρώ – ή τις 15.000 ευρώ για τις ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 19α (Ν. 4115/2013).
Η διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς περιλαμβάνει τα εξής βήματα:
– Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
– Ο υποψήφιος, που επιθυμεί να μετεγγραφεί σε αντίστοιχη θέση άλλης σχολής, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας /Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας στην ηλεκτρονική εφαρμογή της ιστοσελίδας του ΥΠΑΙΠΘΑ.
– Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας στην εφαρμογή http://solon.minedu.gov.gr.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά από την Τετάρτη 10 Απριλίου έως και την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013.
Οι ενδιαφερόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, δεν θα έχουν δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης της αίτησής τους.