Οι αλλαγές στον πανεπιστημιακό χάρτη έχουν προκαλέσει και αντίστοιχες αντιδράσεις. Παραιτήσεις δημάρχων, διοικήσεων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων της περιφέρειας, κινητοποιήσεις φοιτητικών συλλόγων και αποφάσεις για αναστολή της λειτουργίας τμημάτων που βρίσκονται υπό συγχώνευση ή μεταφορά έχει προκαλέσει το σχέδιο «Αθηνά» περί αναδιάρθρωσης της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας.
Το σχέδιο «Αθηνά» ωστόσο μετά την ολοκλήρωση του διαλόγου του υπουργείου Παιδείας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς προχωράει στο τελικό στάδιο της υλοποίησής του με τη μορφή Προεδρικού Διατάγματος το οποίο προωθείται σύντομα στην Προεδρία της Δημοκρατίας.

Νομική υποστήριξη ζήτησαν οι φοιτητές στην Ιεράπετρα

Αίτηση οφειλόμενης νομίμου ενεργείας επέδωσε με δικαστικό Επιμελητή ο Σύλλογος Σπουδαστών της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Κρήτης, παράρτημα Ιεράπετρας, Tμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (marketing) προς τον υπουργό Παιδείας.

Με αυτή, η οποία επιδόθηκε την Τετάρτη 6/3, ο σύλλογος φοιτητών ζητά, σύμφωνα με την αυστηρή διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 20 του Συντάγματος, σε συνδυασμό με τα άρθρα 2 και 4 του Ν.2690/1999 που κυρώνει τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, τη διοικητική προστασία των φοιτητών.

Οι φοιτητές δηλώνουν ότι «αναμένουμε ο αρμόδιος υπουργός ως και η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων που συνεδριάζει εν όψει της παρουσίασης του σχεδίου “Αθηνά”, να πράξουν τα δέοντα ώστε να παραμείνει ανέπαφο το Τμήμα μας, ο τίτλος σπουδών μας και τα κεκτημένα επαγγελματικά μας δικαιώματα».

«Όχι» στους πολλούς εισακτέους λέει η Πολυτεχνική Σχολή Βόλου

Για τον υπερβολικό αριθμό των προτεινόμενων από το σχέδιο «Αθηνά» εισακτέων στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διαμαρτύρονται οι διδάσκοντες της σχολής με ανακοίνωση που εξέδωσε η κοσμητεία.

Οι διδάσκοντες εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό εισακτέων και αφού επισημαίνουν ότι επιβαρύνεται με ένα περίπου 24% που αφορά φοιτητές ειδικών κατηγοριών (από κατατακτήριες, εσπερινά λύκεια και εκ Κύπρου), σημειώνουν ότι οι υποδομές δεν επαρκούν, ενώ η σχολή είναι υποστελεχωμένη.

Παράλληλα τονίζεται στην ανακοίνωση ότι στις πολυτεχνικές σπουδές για να γίνει εις βάθος ποιοτική διδασκαλία απαιτούνται ολιγομελή τμήματα (εργασίες, πρότζεκτ, ομάδες εργασιών και συζήτησης).