από metereologos.gr
Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
 
 

Σκληρή γλώσσα Μανιτάκη κατά της τρόικας

«Δεν απειλούμε τους πάντες με απόλυση», τόνισε ο υπουργός
Σκληρή γλώσσα Μανιτάκη κατά της τρόικας
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Σκληρή γλώσσας σε βάρος της τρόικας η οποία απαιτεί εδώ και τώρα την απόλυση 15.000 δημοσίων υπαλλήλων, χρησιμοποίησε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Αντώνης Μανιτάκης, μιλώντας σε εκδήλωσης του Συλλόγου Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και της Περιφέρειας Αττικής.

«Δεν είναι δυνατό να προχωρούμε σε εξορθολογισμό και αναδιάρθρωση της διοίκησης επισείοντας σε 700.000 δημοσίους υπαλλήλους το φόβητρο, το σκιάχτρο των απολύσεων», είπε ο κ. Μανιτάκης και συμπλήρωσε με νόημα:

«Δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω να διακινδυνεύσει ο κύριος σκοπός της διοικητικής μεταρρύθμισης, που είναι η ριζική αναδιάρθρωση με διαδικασίες οι οποίες θα τον υπονομεύσουν. Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω κάτι που θα οδηγήσει την ήδη παραλυμένη διοίκηση σε διάλυση»

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης επισήμανε ότι μέσω της αξιολόγησης των δομών που προχωρά ικανοποιητικά θα υπάρξουν:

-διαπιστώσεις που συνδέονται με τους δημοσιονομικούς στόχους της χώρας (άρα θα πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε μετρήσιμη εξοικονόμηση πόρων)

-ένας προγραμματισμός του προσωπικού (staffing plan).

-αισθητή μείωση των διοικητικών μονάδων, των διοικητικών δομών, που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει μέχρι και το 50%.

Για την αξιολόγηση του προσωπικού ο κ. Μανιτάκης είπε ότι θα γίνει. «Θα ήθελα όμως στο σημείο αυτό να πω», τόνισε, «ότι, επειδή όλα πρέπει να γίνονται σε ένα καθεστώς αμοιβαίας εμπιστοσύνης, εργασιακής ηρεμίας, σε ένα κλίμα που είναι ιδιαίτερα φορτισμένο, σε μια χώρα που περνά εξαιρετικά δύσκολες στιγμές, που βρίσκεται σε ένα καθεστώς θα έλεγα παραζάλης, που υφίσταται και ταπεινώσεις και απίστευτες θυσίες, είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας. Να αποφύγουμε οξύτητες και γενικόλογες δηλώσεις οι οποίες διαταράσσουν το αναγκαίο κλίμα ηρεμίας για να προχωρήσουμε σε εξορθολογισμό της δημόσιας διοίκησης»

Μέσω της αξιολόγησης, όπως είπε  υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, «η κυβέρνηση θα κάνει τα πάντα για να εντοπίσει, να απομονώσει, να αποξενώσει από την τεράστια πλειοψηφία των άξιων υπαλλήλων μερικές χιλιάδες υπαλλήλων, που είναι μετρημένες αλλά δεν μπορούν να καθοριστούν εκ των προτέρων, που είναι αποδεδειγμένα, διαπιστωμένα ακατάλληλοι όπως προβλέπει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας. Η ακαταλληλότητα προβλέπεται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, θα διαπιστωθεί με τις νόμιμες διαδικασίες, οι οποίες επαναλαμβάνω ότι δεν περνάνε από την αξιολόγηση».


Ο κ. Μανιτάκης ξεκαθάρισε ακόμη ότι θα απομακρυνθούν από το Δημόσιο:

Πρώτον, όσοι οδηγηθούν στα πειθαρχικά συμβούλια με το ερώτημα της οριστικής παύσης και καταδικαστούν.

Δεύτερον, οι υπάλληλοι που απουσιάζουν αδικαιολόγητα και μακροχρόνια από την υπηρεσία τους. Πάλι με τις νόμιμες διαδικασίες θα κριθούν από υπηρεσιακά συμβούλια.

 Ολόκληρη η ομιλία του κ. Μανιτάκη έχει ως εξής:


«Κύριε υπουργέ, κύριοι εκπρόσωποι του Ελληνικού Κοινοβουλίου, κυρία Γενική  Γραμματέα και κύριε Πρόεδρε του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης, κύριε Περιφερειάρχη, αγαπητέ κύριε Παντερμαλή, κυρία εκπρόσωπε του ΟΟΣΑ, κυρίες και κύριοι, αγαπητές σπουδάστριες και σπουδαστές της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης,

αισθάνομαι ειλικρινά χαρά που βρίσκομαι σήμερα ανάμεσά σας και μου δίνεται η ευκαιρία όχι απλώς να χαιρετίσω αλλά να παρακολουθήσω τις εργασίες της επιστημονικής ημερίδας που διοργανώνετε με ένα τόσο επίκαιρο και εξαιρετικά σημαντικό για τη δημόσια διοίκηση θέμα.
Χαίρομαι που διαλέξατε αυτό το θέμα και χαίρομαι που αξιοποιείτε δημόσια την έκθεση του ΟΟΣΑ για την κεντρική διοίκηση, τη μετάφραση της οποίας διενέργησε η Ένωση Αποφοίτων της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, την οποία και συγχαίρω.

Έχω διαβάσει την έκθεση, την οποία θεωρώ ως ένα πολύτιμο απόκτημα για σκέψη και για σχεδιασμό της πολιτικής και κυρίως της ριζικής, της βαθιάς αναδιάρθρωσης της δημόσιας διοίκησης.

Έχουμε αναλάβει την ευθύνη να αναδιαρθρώσουμε ριζικά, με αποφασιστικότητα, με μέθοδο, με αξιόπιστα επιστημονικά εργαλεία, την ελληνική δημόσια διοίκηση σε συνεργασία και με αφορμή τη διεθνή συμφωνία που έχουμε υπογράψει από τον Ιανουάριο με την Task Force και με την επικεφαλής του τομέα αναδιάρθρωσης της δημόσιας διοίκησης γαλλική κυβέρνηση. Με βάση την τεχνογνωσία και τον οδικό χάρτη που μας έχει παρασχεθεί βαδίζουμε προς την κατεύθυνση αυτή. Με επιστημονικές επιτροπές που έχουν συγκροτηθεί από την ίδια τη δημόσια διοίκηση.

Το έργο έχει προχωρήσει αρκετά. Σε ό, τι αφορά την αξιολόγηση των δομών θα έλεγα ότι βρισκόμαστε πλέον στη μέση και προχωράμε στην ολοκλήρωση των σχετικών εκθέσεων. Ήδη, ορισμένες εκθέσεις έχουν τελειώσει και τις εξετάζουμε στην τελική τους μορφή αυτές τις μέρες. Ελπίζω να τελειώσουμε τον Νοέμβριο.

Την ερχόμενη εβδομάδα θα έχουμε στενή συνεργασία με coaches και εκπροσώπους της Task Force, ειδικούς εμπειρογνώμονες, με τους οποίους θα συζητήσουμε τους στόχους που επιδιώκουμε.

Θέλω να τονίσω ότι οι παθογένειες που έχει αντιμετωπίσει με τρόπο συστηματικό η έκθεση του ΟΟΣΑ, οι μεθοδολογικές υποδείξεις και οι προτάσεις δημόσιας πολιτικής που έχει κάνει, λαμβάνονται υπόψη και αξιοποιούνται. Επαναλαμβάνω: είναι πολύτιμες.

Θέλω ακόμη να τονίσω ότι η αξιοποίηση όχι μόνο των πορισμάτων της έκθεσης αυτής αλλά η αξιοποίηση της δικής μας εμπειρίας και κυρίως η αξιοποίηση του προσωπικού της δημόσιας διοίκησης, ιδιαίτερα των αποφοίτων της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, είναι πολύ σημαντική για εμάς. Ήδη έχουμε δημιουργήσει ένα πλαίσιο μόνιμης συνεργασίας με στελέχη και εκπροσώπους από την Ένωση των Αποφοίτων της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, ώστε η συμβουλή και η επιστημονική συνεργασία μαζί τους να γίνει πιο συστηματική.

Έρχομαι τώρα στο κρίσιμο, στο επίμαχο θέμα.

Είπα προηγουμένως ότι η αξιολόγηση των δομών προχωρά ικανοποιητικά και θα είμαστε κατά πάσα πιθανότητα μέσα στις προθεσμίες. Έχουμε πει -και ακολουθούμε αυτό που έχουμε εξαγγείλει, διότι αυτό επιβάλλει η μέθοδος και η στοιχειώδης υποχρέωση να ακολουθούμε με συνέπεια έναν οδικό χάρτη- ότι με την περάτωση του έργου της αξιολόγησης των δομών θα καταλήξουμε

∙      σε διαπιστώσεις που συνδέονται με τους δημοσιονομικούς στόχους της χώρας (άρα θα πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε μετρήσιμη εξοικονόμηση πόρων)
∙      σε έναν προγραμματισμό του προσωπικού (staffing plan), το οποίο θα τηρήσουμε
∙      σε αισθητή μείωση των διοικητικών μονάδων, των διοικητικών δομών, που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει μέχρι και το 50%.
Αυτοί είναι οι στόχοι τους οποίους θα τηρήσουμε. Τα αποτελέσματα των εκθέσεων αξιολόγησης, μόλις οριστικοποιηθούν από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης που έχει συγκροτηθεί και τελεί υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού, θα ανακοινωθούν σύντομα.

Έχουμε πει ακόμη, ότι σύμφωνα με τον οδικό χάρτη μετά το τέλος της αξιολόγησης των δομών θα επακολουθήσει η αξιολόγηση του προσωπικού. Η προεργασία έχει ξεκινήσει.
Η αξιολόγηση του προσωπικού θα γίνει.

Θα ήθελα όμως στο σημείο αυτό να πω ότι, επειδή όλα πρέπει να γίνονται σε ένα καθεστώς αμοιβαίας εμπιστοσύνης, εργασιακής ηρεμίας, σε ένα κλίμα που είναι ιδιαίτερα φορτισμένο, σε μια χώρα που περνά εξαιρετικά δύσκολες στιγμές, που βρίσκεται σε ένα καθεστώς θα έλεγα παραζάλης, που υφίσταται και ταπεινώσεις και απίστευτες θυσίες, είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας. Να αποφύγουμε οξύτητες και γενικόλογες δηλώσεις οι οποίες διαταράσσουν το αναγκαίο κλίμα ηρεμίας για να προχωρήσουμε σε εξορθολογισμό της δημόσιας διοίκησης.

Η αξιολόγηση του προσωπικού θα γίνει. Η αξιολόγηση δεν θα έχει σκοπό τις απολύσεις. Η αξιολόγηση δεν συνδέεται με απολύσεις και δεν οδηγεί σε απολύσεις. Η αξιολόγηση, σε όλες τις χώρες, έχει έναν και μόνο βασικό σκοπό: τη βαθμολόγηση της απόδοσης και των προσόντων των δημοσίων υπαλλήλων. Έχει σαν σκοπό να αξιολογήσει με κριτήρια απολύτως αξιοκρατικά και αντικειμενικά, με επιστημονικές επιτροπές και στη συγκεκριμένη περίπτωση το ΑΣΕΠ, να δώσει μια βαθμολόγηση στα προσόντα και στην επίδοση των δημοσίων υπαλλήλων.

Αυτό που δεν έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, αλλά είναι καθιερωμένο σε όλες τις χώρες, είναι ευκαιρία να γίνει τώρα. Προφανώς αυτή η αξιολόγηση πρέπει να γίνει με ταχύτητα, προφανώς θα βασιστεί τουλάχιστον σε μια στοιχειώδη βαθμολόγηση ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται.

Αλλά δεν είναι δυνατό να προχωρούμε σε εξορθολογισμό και αναδιάρθρωση της διοίκησης επισείοντας σε 700.000 δημοσίους υπαλλήλους το φόβητρο, το σκιάχτρο των απολύσεων.

Δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω να διακινδυνεύσει ο κύριος σκοπός της διοικητικής μεταρρύθμισης, που είναι η ριζική αναδιάρθρωση με τη μέθοδο που σας περιέγραψα, με διαδικασίες οι οποίες θα τον υπονομεύσουν.

Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω κάτι που θα οδηγήσει την ήδη παραλυμένη διοίκηση σε διάλυση.

Αλλά από την άλλη μεριά, η Kυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, θα κάνει τα πάντα για να εντοπίσει, να απομονώσει, να αποξενώσει από την τεράστια πλειοψηφία των άξιων υπαλλήλων μερικές χιλιάδες υπαλλήλων, που είναι μετρημένες αλλά δεν μπορούν να καθοριστούν εκ των προτέρων, που είναι αποδεδειγμένα, διαπιστωμένα ακατάλληλοι όπως προβλέπει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας. Η ακαταλληλότητα προβλέπεται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, θα διαπιστωθεί με τις νόμιμες διαδικασίες, οι οποίες επαναλαμβάνω ότι δεν περνάνε από την αξιολόγηση.
Είναι μια διακριτή διαδικασία, η οποία θα γίνει όπως προβλέπει το νομικό μας πλαίσιο, και η κρίση θα γίνει από νομίμως συγκροτημένα υπηρεσιακά συμβούλια.

Εκτός από αυτή την κατηγορία, υπάρχει η κατηγορία των πειθαρχικά υπόλογων. Και εκεί ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας προβλέπει διαδικασίες. Νόμιμες διαδικασίες, οι οποίες θα τηρηθούν. Και φυσικά, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και όπως προβλέπει ο κώδικας, όσοι οδηγηθούν στα πειθαρχικά συμβούλια με το ερώτημα της οριστικής παύσης και καταδικαστούν, θα οδηγηθούν στην έξοδο. Όλες οι πειθαρχικές καταδίκες θα κριθούν δεόντως.

Το ίδιο θέλω να πω και για τους υπαλλήλους εκείνους οι οποίοι απουσιάζουν αδικαιολόγητα και μακροχρόνια από την υπηρεσία τους. Πάλι με τις νόμιμες διαδικασίες θα κριθούν από υπηρεσιακά συμβούλια.

Αυτές οι τρεις κατηγορίες, οι οποίες όπως καταλαβαίνετε είναι ελάχιστες σε σχέση με τους 700.000 δημοσίους υπαλλήλους που έχουμε, δεν είναι δυνατό να μην αντιμετωπιστούν όπως πρέπει. Δεν είναι δυνατό να αφήσουμε να δυσφημείται ολόκληρος ο κλάδος των δημοσίων υπαλλήλων, ούτε είναι δυνατό να επισείουμε ως άλλοθι, αν θέλετε, αυτή την κατηγορία δημοσίων υπαλλήλων για να τρομοκρατούμε το σύνολο των εργαζομένων με το φόβητρο της απόλυσης.

Θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατό για να απομονώσουμε και να αποξενώσουμε τις κατηγορίες αυτές υπαλλήλων από τη δημόσια διοίκηση, για να ανταμειφθούν επιτέλους οι άξιοι, η τεράστια, η συντριπτική πλειοψηφία των άξιων, των ικανών, των ευσυνείδητων και υπεύθυνων δημοσίων υπαλλήλων.

Εύχομαι οι εργασίες του συνεδρίου σας να γίνουν σε ένα κλίμα ηρεμίας, επιστημονικής αναζήτησης της καλύτερης δυνατής διαδικασίας για τους σκοπούς της διοικητικής μεταρρύθμισης. Το Υπουργείο και η πολιτική ηγεσία, εγώ προσωπικά και ο κύριος υφυπουργός, θα αξιοποιήσουμε τα πορίσματα της σημερινής ημερίδας.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία.»















Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (23)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Άνεργοι και εργαζόμενοι του ι.τ | 06/10/2012 16:30
    Σήμερα βγήκε μια ανακοίνωση, οτι ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝ (Δεν μιλάμε για απολύσεις) ούτε οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων, που είχαν συμφωνηθεί! Εκείνο που πραγματικα με παραξενεύει, είναι πως ανεχόμαστε ακόμα, τύπους σαν τον άχρηστο μανιτάκη και όλα τα κόμματα της βουλής, που το μόνο που τους απασχολεί είναι οι κρατικοί κοπρίτες και τίποτε άλλο! Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ!
    MONO KINHMA PLEON TOY I.T
    απάντηση12
     
     
    ΕΡΩΤΗΣΗ : | 06/10/2012 16:11
    ΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ !! ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΠΡΟΑΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟΠ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ , ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ ΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 1.500.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΒΡΙΣΚΑΤΕ ΔΟΥΛΙΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑΔΥΟ !! ΑΛΗΘΕΙΑ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Δ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ !!?? ΕΤΣΙ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ !
    ΟΜΗΡΟΣ
    απάντηση11
     
     
    ΑΙΣΧΟΣ | 06/10/2012 15:13
    Πω πω πυγμη! Για να προστατευσει τις ιερες αγελαδες του βρωμερου κατεστημενου ξεπερασε τον εαυτο του!Ρε δεν ντρεπεστε,ειστε ενα τετραμηνο κυβερνηση(να μην πω για τα 2 χρονια του ακατονομαστου),ποσους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ και ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ εχετε απολυσει?Ποσους ΖΑΠΛΟΥΤΟΥΣ διευθυντες εφοριων,πολεοδομιων,υπηρεσιων,υποδιευθυντες,τμηματαρχες,εμφανεστατα διεφθαρμενους γιατρους,παιδεραστες δασκαλους,αφαντους υψηλα αμοιβομενους αργομισθους,κηπουρους-τεχνικους των δημων που δουλευουν μια ωρα τη μερα? Αλλα δε φταιει κανεις,το 1,5 εκ. των ανεργων του ιδ. τομεα φταιει που καθονται και σας κοιτανε. Παρεμπιπτοντως,αξιολογηση ΜΠΟΡΕΙ να σημαινει και απολυση εφοσον ο αξιολογουμενος αποδειχτει ΑΧΡΗΣΤΟΣ.(Ε?)
    ΣΤΕΛΙΟΣ
    απάντηση11
     
     
    Σήψη και παρακμή | 06/10/2012 07:07
    Μετά τις εκλογές του 2004, ο νέος Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Νέας Δημοκρατίας στην πόλη που ζω, άφησε δύο πρώην Προϊσταμένους του ΠΑΣΟΚ να κάθονται και να πληρώνονται έναν ολόκληρο χρόνο, μέχρι που έκανα καταγγελία στο Υπουργείο Παιδείας, χωρίς αποτέλεσμα. Πρώην Υπουργός είπε για τη σήψη και παρακμή της δημόσιας διοίκησης ότι «κακοποιά στοιχεία τοποθετηθήκανε σε ηγετικές θέσεις», συμφωνώ μαζί του. Αυτά τώρα τα «κακοποιά στοιχεία» θα σώσουν το ελληνικό δημόσιο;
    ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΟΥ
    απάντηση21
     
     
    ένας προγραμματισμός του προσωπικού (staffing plan). | 06/10/2012 02:06
    Σας ευχαριστω για την μεταφραση γιατι διαφορετικα δεν μπορουσα να καταλαβω τι εννοειτε. Μπορειτε να μεταφρασετε ολο το αρθρο γιατι δεν καταλαβαινω τι εννοειτε? Please?
    joe
    απάντηση10
     
     
    Dimitris | 05/10/2012 23:49
    Ο Μανιτάκης εκφράζει το παρασιτικό, πελατειακό κράτος και η μόνη του έννοια είναι να προστατεύσει το φατριασμό και τις συντεχνίες στις δημόσιες υπηρεσίες. Κρατιστής και αντιμεταρρυθμιστής, ανίκανος να οδηγήσει την ελληνική Δημόσια Διοίκηση σε ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις αποδοτικής και αποτελεσματικής λειτουργίας. Ελάχιστος πολιτικά και διοικητικά.
    Pit
    απάντηση42
     
     
     
    Λαϊκισμός = Κρετινισμός | 05/10/2012 19:03
    Κρετινισμός: παθολογική κατάσταση που χαρακτηρίζεται κυρίως από διανοητική καθυστέρηση. Λαϊκισμός: επιφανειακή μίμηση λαϊκών προτύπων με στόχο των προσεταιρισμό των μαζών. Η χρόνια έκθεση στον κρατισμό και τον ραχατισμό έχει σαν αποτέλεσμα την έκφραση του λαϊκισμού που με την σειρά του αποδεικνύει την ύπαρξη ψηγμάτων κρετινισμού η έλευση άνοιας.
    Pierios
    απάντηση152
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Oh Yes They Can... | 05/10/2012 17:37
    Στην πραγματικότητα, όχι μόνο είναι δυνατόν, είναι μια βεβαιότητα όταν η Τρόικα πληρώνει τους μισθούς των Ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων. Εκτός αν, φυσικά, το ελληνικό κράτος προτιμά να πληρώσει τους μισθούς τους, σε περίπτωση που το ελληνικό κράτος θα πρέπει να κηρύξει πτώχευση απλώς για να τελειώσει αυτό το άθλια ιστορία..
    Eναs ευρωπαϊκόs στην Ελλάδα
    απάντηση265
     
     
    λιγο | 05/10/2012 16:38
    Ολοι συμφωνουμε οτι το κυριο προβλημα ειναι η διογκωση και κακη οργανωση του δημοσιου που χρειαζεται αναδιοργανωση ωστε με ελαχιστους υπαλληλους να εκτελεσει το επιτελικο του εργο. Ομως δεν δικαιολογουμαστε υστερα απο 3 χρονια να λεμε οτι δεν ξερουμε πως θα το κανουμε. Αν ο κ. Μανιτακης δεν ηξερε πως να το κανει (οπως και ο κ. Ρεππας δεν ηξερε) ας μην ανελαμβανε. Αυτος και το κομμα του εδειξαν ιδαιτερη σπουδη να αναλαβουν τουτο το υπουργειο. Αλλα ουτε μας λενε ποσο μειωθηκαν οι υπαλληλοι το 2010, 2011,2012 Ποιο ειναι το χρονοδιαγραμμα αναδιοργανωσης? Οταν κινδυνευει η πατριδα ειναι λιγο, πολυ λιγο, και μικροψυχο κ. Μανιτακη το μονο που μας απασχολει να ειναι η μη απολυση των ημετερων.
    evagelos demetriou
    απάντηση293
     
     
    Ουστ! | 05/10/2012 16:18
    Τι αξιοόγηση είναι τότε ρε μεγάλε "αριστερέ" Μανιτάκη αφού "Η αξιολόγηση δεν συνδέεται με απολύσεις και δεν οδηγεί σε απολύσεις»....! Θα κάνεις π.χ. στον σούπερ-μιζαδόρο πολεοδόμο γραπτή επίπληξη..? Και θα βάλει την γάτα του να κλαίει..? Ουστ ρε λαμόγιο, που αποστολή σου είναι να προστατέψεις τις στρατιές των κηφήνων Δ.Υ που εμείς του ιδιωτικού με αίμα συντηρούμε..!
    Ουστ!
    απάντηση3411
     
     
    μόνο τα πρωτόκολλα να καταργηθούν | 05/10/2012 15:53
    αφού τώρα είναι ηλεκτρονικά, και θα πάρουν πόδι χιλιάδες αγράμματοι που κάθονται όλη μέρα και τηλεφωνούν σπίτια τους και ανταλλάσσουν συνταγές εν ώρα υποτιθέμενης εργασίας
    Ανώνυμος / η
    απάντηση325
     
     
    ΜΑΝΙΤΑΚΗΣ, Ο ΣΩΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ | 05/10/2012 15:44
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ/ΥΠΟΥΡΓΕ. ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΦΩΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ/ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΠΙΟ ΑΣΥΔΩΤΗ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΟΡΚΟΙ Δ.Υ. ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΙΜΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Δ.Δ. ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
    ΧΡΥΣΑΥΓΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
    απάντηση1637
     
     
    τι λες ρε μεγαλε ? | 05/10/2012 15:41
    Ρε μανιτάρη , 80 χιλιάδες ΔΥ δουλεβουν απο το σπίτι ως εξαφανισμένοι και κανα 15αρι χιλιάδες για να δουλέψουν ζητάνε μίζα (Πολεοδομίες , Φακελάκηδες Γιατροι , ΙΚΑ) Λες ως σημερα ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ 100Κ ΛΑΜΟΓΙΑ ? ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΟ ΤΣΟΠΕΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ
    ntek
    απάντηση3110
     
     
     
    Ε καλά τώρα ποιος άλλος να φταίει | 05/10/2012 15:41
    Προς απάντηση σε όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα απλά πληροφοριακά να πούμε ότι οι 1200000 άνεργοι δεν προέρχονται όλοι από τον ιδιωτικό τομέα.Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό προέρχεται και από το δημόσιο , από τους υπαλλήλους που ήταν ή με σύμβαση ορισμένου χρόνου ή με αορίστου. Έτσι για να σταματήσει η πρώτη καραμέλα.Όσο για το να διωχτούν 100000 δημόσιοι υπάλληλοι αυτό και αν δεν είναι ρατσιστικό. Μην ξεχνάμε ότι και στο δημόσιο τομέα υπάρχουν άτομα που προσλήφθησαν δια μέσω ΑΣΕΠ.Ικανά στελέχη.Δεν γίνεται πια να είναι όλοι πια άχρηστοι.Ας αποφεύγουμε αυτού του είδους την ισωπέδωση. Λάθη έχουν γίνει και από το δημόσιο και από τον ιδιωτικό τομέα. Νόμοι υπάρχουν.Ας εφαρμοστούν.
    Κατερίνα
    απάντηση1726
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΜΑΝΙΤΑΚΗΣ: ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ! | 05/10/2012 15:40
    Έτσι απο περιέργεια; Πώς ακόμη το 1.500.000 ανέργων του ιδιωτικού τομέα, όλοι οι εργαζομενοί του, αλλά και όλες οι κοινωνικές τάξεις, εκτός απο τους κρατικούς κηφήνες,, ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ακόμη αυτό το κρατικοδίαιτο γερόντιο της αριστεράς (ΔΗΜΑΡ); Αυτός είναι ο εκπρόσωπος της αδεδυ στην κυβέρνηση και όχι υπουργός! Έχει κανείς εμπιστοσύνη οτι αυτός ο κρατικιστής θα κ άνει τις μεταρυθμίσεις που χρειάζεται το σάπιο κράτος;
    K.O
    απάντηση3710
     
     
    Μανιτάκη, προστάτη των κομματικών εγκάθετων του δημοσίου, | 05/10/2012 15:27
    παραιτήσου αν δε συμφωνείς. Αλλά κομματικός εγκάθετος του δημοσίου είσαι και συ, γιατί να παραιτηθείς;
    Επλίζω τουλάχιστο να απολυθείς
    απάντηση3811
     
     
    ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ | 05/10/2012 15:11
    Είναι απίστευτο !! Κολλημένος με το πελατειακό κράτος του Δημοσίου. Εξοργίζομαι αφάνταστα ,που ούτε αυτός ,ούτε και οι υπόλοιποι συναγελαζόμενοι πολιτικοί βρίσκουν να πούν κάτι ή να εναντιωθούν ,ή να απειλήσουν με την παραίτηση τους για την εντελώς ανεξήγητη και αδικαιολόγητη επιμονή της Τροικας για απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις στον ιδιωτικό τομέα. Ντροπή στον Μανιτάκη !!
    spiros
    απάντηση3011
     
     
     
    Και όμως πρέπει άμεσα να απολυθούν (πολλοί) Δ.Υ. | 05/10/2012 14:20
    Υπάρχει ένα και μοναδικό μέτρο που συμφωνώ με την τρόικα.Η άμεση απόλυση 100.000 Δ.Υ. (πέρα από συνταξιοδοτήσεις και άλλα κόλπα) μόνο και μόνο για να εμπεδώσει το περί δικαίου και ισοπολιτείας συναίσθημα. Και βέβαια η πλήρης και οριστική κατάργηση του διχαστικού παράνομου και αντισυνταγματικού νόμου της κατάπτυστης μονιμότητας, μια από τις κύριες αιτίες που μας οδήγησαν ώς εδώ.(οι άλλες είναι ο κρατικοδίαιτος συνδικαλισμός,οι κρατικοδίαιτοι εργολάβοι, καναλάρχες, προμηθευτές, η πελατειακή σχέση δημοσίου και κομμάτων, η λαθρομετανάστευση, και οι ξεπουλημενοι πολιτικοί). Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν 450000 οικογέννειες χωρίς κανένα μέλος τους σε εργασία και οι Δ.Υ. να κοροιδεύουν την κοινωνία
    Χρήστος Πάτρας
    απάντηση4919
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων