Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014
 
 

Βελτιώσεις στο πολυνομοσχέδιο ετοιμάζει ο κ. Βορίδης

Την άλλη εβδομάδα η μελέτη για τα ΚΤΕΛ - Συνεχίζονται οι αντιδράσεις από φορείς της αγοράς
Βελτιώσεις στο πολυνομοσχέδιο ετοιμάζει ο κ. Βορίδης
Κορυφώνονται οι πιέσεις για βελτιώσεις στο νομοσχέδιο από φορείς της αγοράς
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Απανωτές συναντήσεις με φορείς της αγοράς είχε την Πέμπτη ο υπουργός Υποδομών, κ. Μ. Βορίδης σε μία προσπάθεια να κατευνάσει τις έντονες αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει με αφορμή άρθρα του πολυνομοσχεδίου για τα Ταξί, τις Επικοινωνίες και τα Δημόσια Εργα. Παράλληλα, ανεβαίνει το «θερμόμετρο» και στα ΚΤΕΛ, καθώς την επόμενη εβδομάδα παραδίδεται η σχετική μελέτη για την απελευθέρωση των επιβατικών χερσαίων μεταφορών, η εκπόνηση της οποίας προβλέπεται από το Μνημόνιο.

Ο κ. Βορίδης είχε συνάντηση με τους πρόεδρους πέντε οργανώσεων εργοληπτών δημοσίων έργων (ΣΤΕΑΤ, ΣΑΤΕ, ΠΕΣΕΔΕ, ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΔΜΗΕΔΕ), με τους οποίους συμφωνήθηκε να υπάρξει βελτίωση των άρθρων του πολυνομοσχεδίου που αφορούν τα δημόσια έργα, καθώς οι εργολήπτες αντέδρασαν σφόδρα, ζητώντας την απόσυρσή τους.

Επίσης, το υπουργικό γραφείο επισκέφθηκαν εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών ταξί και φορτηγών, καθώς κορυφώνεται η πολιτική πίεση για βελτιώσεις ή αλλαγές τόσο στο σχέδιο νόμου όσο και στις τελικές ρυθμίσεις για την αγορά των φορτηγών. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι βελτιωτικές ρυθμίσεις θα κατατεθούν από τον κ. Βορίδη στη Βουλή την Παρασκευή.

Διαμαρτυρίες από την αγορά
Παράλληλα, φορείς της αγοράς ανοίγουν εκ νέου μέτωπο με το υπουργείο Υποδομών, εν όψει της επεξεργασίας των άρθρων του σχεδίου νόμου στο Κοινοβούλιο.

Η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) απέστειλε επιστολή στα πολιτικά κόμματα, διαμαρτυρόμενη για την μη χορήγηση νέων αδειών στα ταξί ειδικής μίσθωσης στα τουριστικά γραφεία, «τα οποία λόγω της φύσεως της λειτουργίας τους τα έχουν πραγματικά ανάγκη για την καθημερινή μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών».

Επίσης, κατήγγειλε ότι στο σχέδιο νόμου δεν προβλέπεται η δυνατότητα χρήση τετρακίνητων οχημάτων, «τα οποία χρησιμοποιούνται εκτενώς για εναλλακτικές δραστηριότητες τουρισμού, οι οποίες συνιστούν δημοφιλές τουριστικό προϊόν παγκοσμίως και μπορούν να υποστηρίξουν την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου της χώρας μας σε δωδεκάμηνη βάση στους περισσότερους εγχώριους προορισμούς, αλλά ούτε και η έκδοση νέων αδειών για λιμουζίνες, οι οποίες αποτελούν προαπαιτούμενο για την ανάδειξη της Ελλάδας ως υψηλού κύρους και ποιότητας τουριστικού προορισμού».

Η ΓΕΠΟΕΤ επανήλθε στο αίτημά της για άνοιγμα των χερσαίων επιβατικών μεταφορών και των ΚΤΕΛ και κατήγγειλε ότι με το νομοσχέδιο «πριμοδοτούνται προκλητικά με επιπλέον χρηματοδότηση 45 εκατομμυρίων ευρώ προς επενδύσεις για εκσυγχρονισμό τους, την στιγμή που οι επιχειρήσεις όλης της χώρας - τουριστικές και μη - κυριολεκτικά ματώνουν για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση από τις τράπεζες με εξοντωτικά επιτόκια, ενώ άλλες πραγματικά παραγωγικές επενδύσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας δεν πραγματοποιούνται λόγω έλλειψης κονδυλίων».

Τι απαντά το υπουργείο
Κύκλοι του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι η καταγγελία για «δώρο» 45 εκατ. ευρώ στα ΚΤΕΛ δεν ευσταθεί, καθώς η σχετική τροποποίηση έρχεται να καλύψει μία αδικία, αφού πολλοί αυτοκινητιστές ΚΤΕΛ που είχαν υπαχθεί σε πρόγραμμα ενίσχυσης εκσυγχρονισμού του στόλου (2001) αγόρασαν νέα οχήματα, όμως στη συνέχεια, δεν τους δόθηκε η επιδότηση, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πληρώσουν και να φτάσουν στα σπίτια τους κατασχετήρια. Έτσι, πολλοί εστράφησαν μαζικά κατά του υπουργείου, ζητώντας αποζημιώσεις.

Σχετικά, με την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, κύκλοι του υπουργείου επισημαίνουν ότι την επόμενη εβδομάδα θα δοθεί στην δημοσιότητα η σχετική μελέτη και τονίζουν ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να εφαρμοστεί ο ευρωπαϊκός κανονισμός 1370/2007, που προβλέπει διαγωνισμούς για τα δρομολόγια δημοσίου συμφέροντος. Θεωρητικά, αυτό συνεπάγεται μερική απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, ωστόσο, ο πολιτικός χρόνος της κυβέρνησης εκπνέει και λίγα μπορούν να γίνουν προς αυτή την κατεύθυνση επί του παρόντος.

Αναφορικά με τις καταγγελίες των τουριστικών πρακτόρων, συνεργάτες του κ. Βορίδη επισημαίνουν ότι οι ξενοδόχοι έχουν άδειες ΙΧ για μίνι βαν, τα οποία χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτηση των πελατών τους, γι' αυτό και κρατήθηκαν έξω από την αγορά της ειδικής μίσθωσης.

Καταγγελίες και από τους ιδιοκτήτες φορτηγών
Στο μεταξύ, σε καταγγελίες κατά του υπουργείου Υποδομών προχώρησε η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), η οποία καταγγέλλει ότι, έπειτα από πιέσεις της ΝΔ, προωθείται ρύθμιση που «κλείνει» την μεταφορά καυσίμων, χαρακτηρίζοντάς την ως «ειδική μεταφορά», «κάτι που αν τελικά συμβεί θα σημαίνει ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα είναι και πάλι "προστατευόμενη" και στην ουσία θα αποκλείονται οι νέοι επιχειρηματίες που θέλουν να εισέλθουν στο συγκεκριμένο αντικείμενο δραστηριότητας».

Η ΟΦΑΕ αναφέρει ότι το υπουργείο σχεδιάζει για τα φορτηγά την καταβολή εγγύησης υπέρ του δημοσίου στα 15.000 ευρώ για τον αυτοκινητιστή και στις 9.000 ευρώ για τις εταιρίες και ζητά από τον κ. Βορίδη «να παραμείνει στις αρχικές του θέσεις». Σχετικές διευκρινίσεις από το υπουργείο Υποδομών αναμένονται την Παρασκευή.


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κύμα καταγγελιών κατά του Μ. Βορίδη για «εξυπηρετήσεις» 
Υπερψηφίστηκε ο νόμος Βορίδη για τα ταξί από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής 
 
 
σχόλια (7)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Ταξι μονο σε εσχατη αναγκη | 01/04/2012 17:12
    Εμεις οι ανωνυμοι αναγνωστες πρεπει να καταλαβουμε τη μοναδικη ικανοτητα που αποκταμε οταν σχολιαζουμε. Την ικανοτητα να ακουγομαστε απο αλλους Ελληνες και ξενους σε ολο τον κοσμο. Και μια που ολοι εχουμε αυτη τη δυνατοτητα επικοινωνιας, ας τη χρησιμοποιησουμε για να προτεινουμε λυσεις, που τοσο χρειαζομαστε. Λοιπον η δικη μου προταση, η οποια δεν ειναι μονο προταση, αλλα και πραξη ειναι να περιορισουμε τη χρηση των ταξι. Αν προγραμματισουμε σωστα τις μετακινησεις μας, δεν θα χρειαστουμε ταξι τις περισσοτερες φορες.. Εγω δεν το εχω χρησιμοποιησει για περισσοτερα απο τρια χρονια τωρα, εκτος τριων εξαιρεσεων. Και δεν θα χρησιμοποιησω αν δεν διαπιστωσω, αλλαγη της νοοτροπιας αυτων των ανθρωπων. Λοιπον ακομη και στο αεροδρομιο που παω χρησιμοποιω το μετρο, η το λεωφορειο. Στην Αθηνα το ιδιο, η με τα ποδια, χειμωνα καλοκαιρι. Και αν πητε ποναει η μεση μου, εχω πιεση η ειναι πρισμενα τα ποδια μου, ισως λιγο περπατημα να σας κανη καλο. Ευχαριστω.
    Να τους μαθουμε να σεβονται τον πελατη
    απάντηση01
     
     
    ΜΗΝ ΥΠΟΚΗΨΕΙΣ ΒΟΡΙΔΗ. | 30/03/2012 14:01
    ΝΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕΤΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑΧΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛ. ΕΧΟΥΝ.ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΧΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΑΧΙΤΖΗΔΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΥΡΣΑ...ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΧΙΤΖΗΔΕΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    απάντηση58
     
     
    Βοριδη μπορεις! | 30/03/2012 12:13
    Βοριδη δεν εχεις πολυ χρονο μεχρι τις εκλογες αλλα εμεις πιστευουμε σε εσενα. Μονο εσυ μπορεις να τα καταφερεις! Μπορεις να τα αλλαξεις ολα! Προς το χειροτερο εννοειται! Οπισθροδομηση ολοταχως!
    KST
    απάντηση75
     
     
    ΠΡΟΣ Ph.J | 30/03/2012 08:27
    ΕΠΕΙΔΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ..............................ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ????????????????????????????
    Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΣΟΥ
    απάντηση55
     
     
    «Βελτιώσεις» βορίδη = η χαρά του λυμπερόπουλου | 30/03/2012 08:09
    «Βελτιώσεις» βορίδη = η χαρά του λυμπερόπουλου και των συναδέλφων του φορτηγατζήδων, κτελατζήδων και λοιπόν τρωκτικών μικρομεσαίων!!! Κ. Παπαδήμο: ξύπνα!!! και μάζεψε τον πρώην φασιστάκο με το τσεκούρι γιατί θα σε κάνει και σένα ρεζίλι… 41.000.000 ευρώ, σήμερα για τους «αδικημένους» φορτηγατζήδες είναι ντροπή και προσβολή για όλους τους Ελληνες πολίτες που υφίστανται τις συνέπειες της πτώχευσης του κράτους… Δώστε στους ξενοδόχους το δικαίωμα επιτέλους να μετακινούν τους επιβάτες τους. Δεν υπάρχει χώρα στο εξωτερικό όπου να μην επιτρέπεται ακόμη και σε μικρά ξενοδοχεία να παραλαβαίνουν επιβάτες από τα αεροδρόμια, να προσφέρουν στοιχειώδεις υπηρεσίες μετακίνησης των πελατών τους… Απελευθερώστε επί τέλους τις μεταφορές που είναι στην χώρα μας πανάκριβες και άθλιας ποιότητας… Δεν έμενε ο βορίδης στο λάος… με τον καρατζαφέρη του: του χρωστάει την μετατροπή του από κυνηγό σκάλπ σε κυνηγό ψήφων των πιο αντιδραστικών επαγγελματιών…
    κώστας παπ.
    απάντηση63
     
     
     
    Καλώς τις συντεχνίες | 30/03/2012 07:17
    Καλώς τις συντεχνίες. Αυτή η χώρα δεν πρόκειτε να πάει εμπρός... με τίποτα!
    λέμε τώρα
    απάντηση73
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-