από metereologos.gr
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018
 
 

Λ. Παπαδήμος: Να μη μειωθεί η κυβερνητική δραστηριότητα ενόψει εκλογών

Καμία νέα άδεια για ταξί, ακόμη και σε αυτά της ειδικής μίσθωσης
Λ. Παπαδήμος: Να μη μειωθεί η κυβερνητική δραστηριότητα ενόψει εκλογών
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Να μη μειωθεί η κυβερνητική δραστηριότητα ενόψει εκλογών, ζήτησε από τα μέλη της κυβέρνησης ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος στο υπουργικό Συμβούλιο, η συνεδρίαση του οποίου ολοκληρώθηκε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην εισήγησή του ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι το γεγονός πώς θα διαλυθεί η Βουλή δεν σημαίνει ότι σταματάει και η δουλειά της κυβέρνησης.

Ο κ. Παπαδήμος, κατά τις ίδιες πληροφορίες, επεσήμανε προς του υπουργούς ότι η τρόικα, όταν επιστρέψει τον Ιούνιο, θα εξετάσει τι έχει γίνει με τις δαπάνες ανά υπουργείο.

Σχετικά με τις εκλογές, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός είπε πως θα πρέπει να εξετασθεί όλος ο σχεδιασμός της κυβέρνησης στη συνεδρίαση που βρίσκεται σε εξέλιξη για να καθοριστεί τι μπορεί να ψηφιστεί μέχρι να διαλυθεί η Βουλή.

Εν συνεχεία, ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης εισηγήθηκε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί, επί του οποίου ορισμένα μέλη της κυβέρνησης εξέφρασαν αντιρρήσεις.

Την αντίθεσή του με το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση της αγοράς ταξί, εξέφρασε ανοιχτά κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας (και πρώην υπουργός Μεταφορών), κ. Ι. Ραγκούσης.

Καμία νέα άδεια για ταξί, ακόμη και σε αυτά της ειδικής μίσθωσης



Καμία νέα άδεια ταξί δεν θα εκδοθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ ακόμη και τα νέα ταξί ειδικής μίσθωσης, που θα λειτουργούν με κόμιστρο και όχι ταξίμετρο, θα προέρχονται από τις υπάρχουσες άδειες δημοσίας χρήσεως και μάλλον δεν θα χρειαστεί να είναι ούτε καν 9θέσια, αφού τα υφιστάμενα οχήματα θα αρκούν.

Αυτό προβλέπει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών για την «απελευθέρωση» των ταξί, που, πρακτικά, κρατάει την αγορά ως έχει, αφήνοντας μικρά περιθώρια στους περιφερειάρχες να εκδίδουν νέες άδειες και διαιωνίζει το υφιστάμενο καθεστώς, αφού δεν «ανοίγει» ούτε καν την εναλλακτική αγορά των ταξί της ειδικής μίσθωσης.

Ετσι, σύμφωνα με πληροφορίες, το ν/σ ορίζει «σφιχτούς» μαθηματικούς τύπους, που δεν θα οδηγήσουν στην έκδοση καμίας νέας άδειας ταξί στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, ενώ θεσπίζει τα ταξί ειδικής μίσθωσης, χωρίς μετρητή, πέντε έως εννέα θέσεων - και όχι 7 έως 9 όπως σχεδίαζε αρχικά το υπουργείο -, τα οποία θα λειτουργούν μόνο με προμίσθωση και θα απαγορεύεται να παραλαμβάνουν πελάτες από τον δρόμο.

Επίσης, θα επεκταθεί η περιοχή λειτουργίας των ταξί της Αθήνας σε ολόκληρο τον νομό Αττικής με μονή ταρίφα, ενώ το ίδιο θα συμβεί και στη Θεσσαλονίκη σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας.

Αντίστοιχη διεύρυνση - όχι σε επίπεδο νομαρχίας, όμως - θα γίνει και σε τουριστικές περιοχές, όπου καταγράφεται εποχικά υψηλή τουριστική κίνηση. Κατά τα άλλα, οι έδρες των ταξί παραμένουν ως έχουν, δηλαδή σε Καποδιστριακούς και όχι Καλλικρατικούς δήμους.

Το νομοσχέδιο ακολουθεί σταθερά τη «γραμμή» του Προεδρικού Διατάγματος Ρέππα, αφού ο συντελεστής έκδοσης νέων αδειών είναι για την Αθήνα 2,5 ανά 1.000 κατοίκους και για την περιφέρεια 1,5 ανά 1.000 κατοίκους.

«Πληθυσμιακά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια» θα επιτρέπουν την αυξομείωση του συντελεστή κατά +1 ή -1, κάτι που σημαίνει από 1,5 έως 3,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους στην Αθήνα και από 0,5 έως 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους στην υπόλοιπη χώρα.

Δηλαδή, στην πρωτεύουσα αλλά και στην Θεσσαλονίκη θα είναι αδύνατον να εκδοθούν νέες άδειες ταξί, ενώ μικρά περιθώρια θα έχουν οι περιφέρειες της υπόλοιπης χώρας για νέες άδειες.

Οι νέες άδειες θα εκδίδονται με απόφαση περιφερειάρχη κάθε δύο χρόνια. Η νέα άδεια θα στοιχίζει 1.000 ευρώ και για την απόκτησή της θα απαιτείται η κατάθεση εγγύησης υπέρ του Δημοσίου ύψους 5.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ν/σ προβλέπει ότι, εάν οι αιτήσεις είναι περισσότερες από τις προσφερόμενες άδειες, τότε θα γίνεται κλήρωση.

Το σχέδιο νόμου εισάγει ανώτατο όριο συγκέντρωσης στο 10% του συνόλου των αδειών για την επαρχία και το 5% για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Αυτό σημαίνει ότι για παράδειγμα ουδείς θα μπορεί να συγκεντρώσει άνω των 700 αδειών στην πρωτεύουσα, όπου κυκλοφορούν 14.000 ταξί. Όμως, καταργείται και το «πλαφόν» κατοχής δύο αδειών ανά φυσικό πρόσωπο κι επιτρέπεται η συγκέντρωση περισσοτέρων, χωρίς να απαιτείται ειδική άδεια οδήγησης ταξί.
Ωστόσο, το νομοσχέδιο προβλέπει και ένα μικρό «συμμάζεμα», καθώς όποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο συγκεντρώσει άνω των πέντε αδειών ταξί, θα πρέπει να έχει εγκαταστάσεις στάθμευσης και συντήρησης.

Επίσης, το σχέδιο νόμου νομιμοποιεί την αγοραπωλησία αδειών και προβλέπει φόρο 20% επί της υπεραξίας της άδειας. Οι ρυθμίσεις για τα ταξί εντάσσονται σε πολυνομοσχέδιο το υπουργείου Υποδομών, που θα περιλαμβάνει και την ενσωμάτωση δύο οδηγιών. Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, κ. Μ. Βορίδη, η τρόικα αποδέχεται τις βασικές αρχές του νομοσχεδίου κι έχει στείλει παρατηρήσεις επί των διαδικασιών και όχι επί της ουσίας.








Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεδριάζει το Υπουργικό υπό τον Πρωθυπουργό 
 
 
σχόλια (45)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ. | 26/03/2012 20:42
    Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ, για λ´ιγο ξαποσταίνει ...Μήπως προσέξατε πόσο κίτρινος και χλωμός είναι ο κ. Σαμαράς???Τώρα εξηγέιται..ευτυχ´ως ΔΕΝ είναι θέμα υγείας...
    ´POLYEM
    απάντηση00
     
     
    μαιμου απελευθερωση | 23/03/2012 22:19
    ως ποτε θα μας κοροιδευουν τα λαμογια και η πολιτικαντιδες τυπου βοριδη ρεππα κτλ. αμμεση απελευθερωση ολων των επαγγελματων. και απολυτη αξιοκρατια παντου.
    ΗΛΙΑΣ
    απάντηση41
     
     
    ΖΟΡΙΑ | 23/03/2012 21:52
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΤΕ ΑΦΟΥ Η ΤΡΟΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ (ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ ΟΜΩΣ) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΤΡΑΒΑΤΕ ΖΟΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ 100000 ΤΑΞΙ .ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΨΩΦΙΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
    ελα παναγια μου
    απάντηση32
     
     
    παλι τα ιδια | 23/03/2012 20:42
    Ευτυχώς που ο κόσμος έχει ξυπνήσει αρκετά και καταλαβαίνει εύκολα τα άρρωστα παιγνίδια του Βορίδη και των ομοίων του
    ioan
    απάντηση40
     
     
     
    Παλιοξεφτίλες! | 23/03/2012 17:10
    Ο οδηγός ταξί δεν είναι ανιεδίκευτος εργάτης. Είναι αντικέιμενο εκμετάλευσης από καποιον που δεν παράγει κανένα έργο ο οποίος νοικιάζει το ταξί όπως κάποιος νοικιάζει ένα σπίτι. Ο ιδιοκτήτης άδειας ο οποίος είναι ανειδίκευτος εργάτης μιας και για να ασκήσει το επάγγελμα το μόνο που χρειάζεται είναι μια άδεια και ένα δίπλωμα οδήγησης, αποτελεί ειδικό είδος πολίτη και θα έχει εγγυημένο εισόδημα καθορισμένο από την εκάστοτε κυβέρνηση!!!!!! ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!!! Ε ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!! Δεν ήταν σαφές από το μνημόνιο και ορμήσταε.. ορμήσατε να παγιδέυσετε πελατάκια και ψηφαλάκια στη δικιά μας τη καμπουρα πάντα!!! Και μετά μας φταίει το μνημόνιο που δεν γίνεται καμία διαρθρωτική αλλαγή στην χώρα!!! Αλλά ότν βγει ο φωτόπουλος και κάνει τα ίδια, εγω και πολύ άλλοι θα κάτσουμε ήσυχα ήσυχα και ας κάνει ότι θέλει!! Γιατί να σταθώ δίπλα σας ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΕΣ?? Ας επικρατήσουν οι τίποτες... Αλέκες τσίπρες καρατζαφέρηδες και καμένοι... να παμέ στο δίαλο μια ώρα αρχείτερα να τελείωνουμε!!!
    marios
    απάντηση263
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μπράβο στα ανδρείκελα ΝΔ και ΛΑΟΣ | 23/03/2012 17:02
    Η προστασία εισοδήματος συγκεκριμένης επαγγελματικής κάστας και συνεπώς η μη λειτουρκία των κανόνων της αγοράς είναι όχι μόνο άδικη προς όλες τις υπόλοιπες επαγγελματικές ομάδες, αλλά στα πλαίσια μιας σύγχρονης οικονομίας είναι και επιβλαβής οικονομικά για όλους τους υπόλοιπους πολίτες. Όταν μάλιστα η συγκεκριμένη κάστα είναι γνωστή για την ανάρμοστη συμπεριφορά της και τις παρανομίς της επί χρόνια, των εκβιαστικών και παράνομων συνδικαλιστικών πρακτικών της, της χυδαιότητας της συμπεριφοράς της, είναι φυσικό και επόμενο να θεωρηθεί ως παράδειγμα προς μίμηση και από άλλες κάστες των οποίων το μαγαζάκι που έχουν χτίσει εις βάρος μας και που εμείς πληρόνουμε να απειληται. Μπράβο στα ανδρείκελα της ΝΔ και του ΛΑΟΣ που κατάβασαν παντελόνια για ψήφους. Δυστηχώς τα πανντελόνια αυτά είναι δικά μας και όχι δικά τους! Μπράβο και σε όλους τους υπόλοιπους που δεν μίλησε κανένας!! Μπράβο!
    ilias
    απάντηση175
     
     
    Δεν θελατε ποδηλατη αλλα γαμπρο μεγαλοξενοδοχου. | 23/03/2012 17:01
    Πασοκομματοσκυλα σας πειραζε το σαρδαμ και το κανο του Γιωργου (ο μοναδικος που πολιτευτηκε αδιαφορωντας πραγματικα για το πολιτικο κοστος) και πιστεψατε οτι ο αρχιδιαπλεκομενος Βοναπαρτης σας θα σας σωσει τα πελατολογια εντος και εκτος δημοσιου ... Ο Παπανδρεου τουλαχιστον στηριζε τον Ραγκουση και εβαζε φρενο στην βρωμοσυντεχνεια. Τωρα ο Βενιζελος τα κανονισε μαζι με Σαμαρα (και τον αποστατη Μοικανο) και αρχισαν τα ξεδιαντροπα προκλητικα ρουσφετια. Γιαυτο ολοι ηθελαν να φανε τον ΓΑΠ . Δεν ηταν συνεργασiμος στα παλια καλα κολπα των τσατσων των μεγκαλονταβαδων. Αλιμονο μας , μειναμε στα χερια των παλαιοκομματικων καθαρματων και των χορηγων τους.!!!!!
    freeman
    απάντηση157
     
     
    Είμαι μαθηματικός, είμαι ψιλικατζής.. είμαι λογιστής είμαι είμαι.. | 23/03/2012 16:03
    Είμαι μαθηματικός.. θέλω να δουλέψω στην μέση εκαπίδευση. Να κλείσει αμέσως το επάγγελμα μου. Υποφέρουμε από ανεργία στον κλάδο μου. Δεν με ενδιαφέρει η Ελλάδα καθόλου. Να βρούν λύση για τη χώρα από αλλού!! Κλείσιμο του επαγγελματος μου άμεσα!!! Είμαι δικηγόρος, είμαι ψιλικατζής, είμαι οικοδόμος, είμαι γεωπόνος, είμαι πιλότος, είμαι είμαι είμαι.. Αμετανόητοι Μαυρογιαλούροι!!!!! Και μετά μας φταέι η Ευρώπη τα ξένα κέντρα και οι διεθνής συνομωσίες!!!!
    tasos
    απάντηση325
     
     
    Μουγκα ΜΜΕ | 23/03/2012 15:58
    Το προφανές, δηλαδή το γεγονός ότι το επάγγελμα δεν άνοιξε, ότι αυτό αποτελεί προηγούμενο για πολλές άλλες επαγγελματικές τάξεις, το ότι μια απλή διαρθρωτική μεταρύθμιση δεν ήταν ικανοί να την κάνουν, δεν το αναφέρει κανένα ΜΜΕ!! Κανένα με κορυφαίο το γραφικό Μέγκα!! Τίποτα από τα παραπάνω δν είναι άποψη, είναι απλώς αλήθειες. Κατά τα άλλα τους φταίει το μνημόνιο.. Ε ναι!! Τους φτάιει, γιατί εκτός από τα απαραίτητα σκληρά μέτρα, εκτός από τα άδικα και μη απαράιτητα μέτρα, έχει και πολλά που αλάζουν τη χώρα προς την κατευθυνση της προόδου και της δικαιοσύνης και όχι της συνδιαλαγής και της διαφθοράς!! Και αυτό δεν το θέλουν.. θέλουν το μαγαζάκι όπως πριν και χειρότερο.. γιατί με δραχμή ξανά αυτοί θα είναι ακόμα ισχυρότεροι ακόμα πλουσιότεροι και εμείς εξαθλιωμένοι και πεινάλες συνεπώς και εύκολα θύμτα σε πολιτικούς και συμφέροντα.
    antwnis
    απάντηση354
     
     
    Ραγιάδες είμαστε.. | 23/03/2012 15:50
    Η ΝΔ μας ζητάει να την εμπιστευθούμε ότι με δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο θα διαχεριστεί αύριο τη χώρα.. και ας ξεχάσουμε τη στάση της τα δύο πρώτα χρόνια. Μετά από αυτό το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι "ίδιοι και απαράλχτοι'!!!! Καμία μετάνοια καμία αλλαγή νοοτροπίας. ένας Λυμπερόπουλος και μερικοί τραμπούκοι σιώπησαν τους οδηγούς, τους έριξαν και ξύλο, έριξαν λάδια σε πούλμαν, εκβίασαν και εξευτέλισαν.. και ανταμείυθηκαν.. πέρασε αυτό που ήθελαν. Το ανταλλαγμα οι ψήφοι.. ότι μας ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ δηλαδή σαν χώρα. Και το ΠΑΣΟΚ αν κα΄νει τα ίδια στον Φωτόπουλο άυριο, τότε τι θα γίνει?? Και μετά υπάρχουν παράπονα για το οικονομικό πρόγραμμα.. όπου δεν είναι απόλυτο την αυκαιρία την αρπάζουν και την μετατρέπουν όχι σε μεταρύθμιση αλλά σε ψήφους!!! Ας επικρατήσουν λοιπόν οι δυνάμεις της δραχμής.. ΛΑΟΣ ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ Κατσελη καμένοι κλπ κλπ Να πατώσουμε να πεινάσουμε και να καταστραφούμε.. δεν μας αξίζει δικαιοσύνη δημοκρατία και πρόοδος.. ραγιάδες είμαστε.
    fwtis
    απάντηση304
     
     
    Βορίδης και ΝΔ έδωσαν.. ταρίφες έλαβαν και θα δώσουν ψήφους.. και εμείς όλο χαμένοι. | 23/03/2012 15:40
    Θα οδηγείς ταξί πια με απλό δίπλωμα. Λογικό. Η ιδιαίτερη δεξιότητα του ταξιττζή είναι να οδηγεί. Κάτι που η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνών μπορεί να κάνει το ίδιο καλά αν όχι καλύτερα από έναν οδηγό ταξί. Ο οδηγός τα ξί είναι λοιπόν ένας ανειδίκευτος εργάτης. Και μάλιστα ελαφριάς κλίμακας μιας και δεν μπορούν όλοι οι Έλληνες να δουλέψουν οικοδομή ή να σκάψουν και σίγουρα δεν μπορούν όλες οι Ελληνίδες παρά ίσως ελάχιστες. Και όμως με κεντρικό έλεγχο σοβιετικού τύπου, στην ομάδα αυτή των ανειδίκευτων εργατών, θα προστευθεί το εισόδημα. Γιατί με την ίδια λογική να μην προστετυεθεί και το επάγγελμα των μαθηματικών ας πούμε των δικηγόρων του κάθε επιστήμονα εν τέλει ο οποίος δεν είναι ούτε καλύτερο ούτε αξιότερος πολίτης από τον ταξιτζή, αλλά διαθέτει δεξιότηες που πολύ λίγοι έχουν και κόπιασε να τις αποκτήσει?? Καμία λογική λοιπόν.. Απλά ψηφοθηρική συνδιαλλαγή. Αυτή που μας έφερε εδώ. Και η εκμετάλευση των οδηγών θα συνεχιστεί και η μαύρη αγορά επίσης αλλλά και η μάυρη αγορά μιας και η φορολόγηση δεν θα γίνεται επί της εμπορικής αξίας αλλά μια υπεραξίας.. Τις νέες α΄σεις θα τις δίνει ο περοφερειάρχης.. όποτε τις δίνουν. Και αν οι αιτήσεις είναι πολλές?? Κριτήρια? Άδειες πόσες θα μπορέι να έχει μια εταιρεία?? Αυτό που γίνεται είναι ένα κρατικό μονοπώλειο συνδιαλλαγής και ψήφων. Όσο για τα περιβαντολογικά κριτήρια??? Τα όπλα μαζικής καταστροφής του Σαντάμ ήταν πιο αλήθεια από αυτό το ψέμα!! Σε όλη την Ευρώπη τα diesel επιβατικά κυκλοφορούν όπου θέλουν χωρίς κανένα περιορισμό.. Και όσοι νομίζουν ότι εμείς δεν χάνουμε κάνουν λάθος. Και οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο έχει σε όλους μας αυτό. Πανω από όλα όμως το στήσιμο και η συνδιαλλαγή αυτή πλήγωσε το αίσθημα δικαίου και ενίσχυσε την ανομία την αδικία και τον πολιτικό εκβιασμό..
    dimitris
    απάντηση304
     
     
    Η Ελλαδα ποτε δεν αλλαζει | 23/03/2012 15:33
    Ακομα και τωρα, που χρεοκοπησε και βουλιαξε η χωρα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ υπερτερουν τα συντεχνιακα συμφεροντα απο τα συμφεροντα της χωρας. Δηλαδη τι διαολο πρεπει να γινει για να αλλαξουν μυαλα ορισμενοι, εμφυλιος?
    Σκυλας
    απάντηση374
     
     
    Θα ακολουθήσουν και άλλοι.. | 23/03/2012 15:28
    Θα ακολουθήσει ο Φωτόπουλος όταν ζητηθεί από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ να πληρώνουν κανονικά αντί για 20% της αξίας του ρεύματος όπως κάνουν σήμερα ή όταν ιδιοτικοποιηθεί όπως ισχύει σε πάρα πολλές χώρες. Θα δούμε πως θα αντιδράσουν κι εκεί.. αλλά και στου στους δικηγόρους και στους φραμακοποιους, δικαστές συμβολαιογράφους κλπ Το αντιμνημονιακό μέτωπο από το ένα άκρο ως το άλλο άχαν δεν βγάζουν.. είναι δίκαιες οι κλειτές αγορές...
    takis
    απάντηση193
     
     
    απατη | 23/03/2012 07:36
    για να γνωριζετε ξερετε ποιον εκθειαζε ο ραγκουσης ;τον σετε.ξερετε τι εστι σετε;μεγαλοξενοδοχοι,μισθοι 300 ευρω και εκμεταλευση.μην παραμυθιαζεστε οτι στοχο ειχε να κανει καλο σε κανεναν πολιτη.συμφεροντα εξυπηρετουσε.αλλα για να εχει τετοιο μενος για βαλτε το μυαλο σας να σκεφτει τι μπορει να εχει γινει;και οσον αφορα την απελευθερωση,δεν θα ειχε κανενα οφελος για τον καταναλωτη αφου την ταριφα την οριζει το κρατος.για αυτο εξαλου και η συνθηκη μπολκενσταιν τα ταξι τα εξαιρει.
    κωστας
    απάντηση1232
     
     
     
    Γιατί λέει ψέμματα αυτός ο άνθρωπος; | 23/03/2012 03:15
    Γ. Ραγκούσης: . Η αλήθεια όμως είναι άλλη: Τ Ο Τ Α Ξ Ι Ε Χ Ε Ι Τ Ι Τ Λ Ο Ι Δ Ι Ο Κ Τ Η Σ Ι Α Σ, είναι περιουσιακό στοιχείο! Και επειδή βαρέθηκα να αναφέρω επιχειρήματα, σας παραπέμπω στον νόμο 588/1977 (ΦΕΚ 148/01.06.77, σελίδα 1230, άρθρο 23) (που σιγά μην ψάξετε να το βρείτε και να το διαβάσετε). Επίσης μια πολύ καλή ανάλυση επιχειρημάτων θα βρήτε εδώ: tinyurl.com/6w86wqs αλλά και εδώ (poster jogeor 1/9/2011 15:25) tinyurl.com/6wf4sd8. Λυπάμαι πολύ που ο οποιοσδήποτε έχει γνώμη επί παντός επιστητού χωρίς να ξέρει ουσιαστικά τι του γίνεται. Και καλά εσείς που ραγκουσοπαπαγαλίζετε. Ο ίδιος ο μέγας μεταρυθμιστής δεν γνωρίζει τους νόμους; πως παρασέρνει μια ολόκληρη τάξη ανθρώπων -που ενήργησαν όπως ενήργησαν βάσει των νόμων ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ξαναλέω του Ελληνικού κράτους- φέρνοντάς τους κυριολεκτικά σε απόγνωση. Ευτυχώς όμως δεν του πέρασε και απ΄ ότι φαίνεται η επόμενη κυβέρνηση θα καταργήσει και άλλα ανδραγαθήματά του.
    Η αλήθεια είναι πικρή!
    απάντηση741
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αυτοί επί 3-4 χρόνια μας ταλανίζουν σε ανικανότητα!! | 23/03/2012 01:57
    εμείς θα απαντήσουμε με μια ψήφο, να πάνε να μάθουνε να δουλεύουνε για μας που τους ψηφίζουμε, για μας που τους πληρώνουμε, ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!!
    Μαυρο κατάμαυρο και στους 300
    απάντηση142
     
     
    MAYROGYALOUROI | 22/03/2012 21:45
    AYTOI THELON NA MAS KYBERNHSOUN....... VORIDIS KAI REPAS .............. FATE TOUS STHN MAPA ELLHNARADES
    mayrogyalouros
    απάντηση256
     
     
    Αυτονοητη επιλογη | 22/03/2012 20:47
    Ρυθμισμένη δεν συμενει κλειστη. Συμαινει κανονες λειτουργιας, ελεγχους και κυρωσεις. Αν θέλει καποιος να ανοιξει μαγαζι που λεγεται ταξι σε περιοχη που εχει αλλες 13.000 δικο του θεμα. Κανεις δεν θα τον εμποδισει. Δεν ειναι δουλεια του κρατους να κανει κολπα για του εξασφαλισει εισοδημα. Ο καθε ιδιοκτητης ας αναλαβει τις ευθυνες του για τις ε[ιλογες του. Αν δεν βγαινει ασ το κλείσει το μαγαζί. Κανονες και ελεγκτες χρειαζομαστε οχι προστατες.
    Πετρος Ζ.
    απάντηση3714
     
     
    Ψηφοθηρία | 22/03/2012 20:45
    Να δείτε πόσες δεκάδες χιλιάδες ψήφους θα χάσει η ΝΔ στις εκλογές και θα είναι αιτία το μαϊμού άνοιγμα…..
    Ανώνυμος / η
    απάντηση4710
     
-