Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014
 
 

Εμπλοκή στο νομοσχέδιο για τα Ταξί

Το Μέγαρο Μαξίμου ζήτησε από τον κ. Βορίδη να φέρει το σχέδιο νόμου στο υπουργικό συμβούλιο
Εμπλοκή στο νομοσχέδιο για τα Ταξί
Κορυφώνεται η αγωνία των αυτοκινητιστών εν όψει εκλογών
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Νέα καθυστέρηση σημειώνεται στη δημοσιοποίηση του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ταξί, καθώς το πρωθυπουργικό γραφείο ζήτησε από τον υπουργό Υποδομών, κ. Μ. Βορίδη να το φέρει πρώτα προς συζήτηση στο υπουργικό συμβούλιο, προτού αναρτηθεί για δημόσια διαβούλευση στο ιστότοπο της κυβέρνησης, opengov.gr.

Έτσι, εν όψει των εκλογών, η αγωνία των αυτοκινητιστών κορυφώνεται, αφού οι ιδιοκτήτες ταξί γνωρίζουν ότι, εάν δεν επιταχυνθεί η κατάθεση και η συζήτηση του σχεδίου νόμου στην Βουλή, τότε ενδέχεται το υπουργείο να μην προλάβει την ψήφισή του έως τις κάλπες και να μείνει σύσσωμος ο κλάδος με ένα μείζον νομικό κενό.

Και αυτό διότι έχει εκπνεύσει η διετής απαγόρευση έκδοσης νέων αδειών, η οποία εφαρμόζεται επί του ισχύοντος «νόμου Βερελή» με υπουργικές αποφάσεις. Έτσι, τυπικά τουλάχιστον, από 1ης Ιανουαρίου κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αιτηθεί την έκδοση άδειας ταξί στις περιφέρειες, οι οποίοι οφείλουν να απαντήσουν σχετικά εντός διμήνου.

Παράλληλα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Τρόικα δεν έχει απαντήσει ακόμη με τις παρατηρήσεις της επί του νομοσχεδίου, παρότι το έχει στα χέρια της περίπου έναν μήνα. Είναι ενδεικτικό ότι ο κ. Βορίδης ζήτησε με επιστολή του προς τους ελεγκτές να επισπεύσουν, προκειμένου το νομοσχέδιο να πάρει τον δρόμο του.

Πηγές κοντά στην υπόθεση αναφέρουν ότι το νομοσχέδιο καταργεί τον περιορισμό κατοχής έως και δύο άδειες κατ' άτομο, αριθμός που απελευθερώνεται. Ωστόσο, για την δημιουργία εταιριών, που θα συγκεντρώνουν πάνω από πέντε άδειες ταξί, θα προβλέπεται η δημιουργία μεταφορικών υποδομών, όπως εγκαταστάσεις κτλ. Ευνοούνται, δηλαδή, μικροί επιχειρηματικοί σχηματισμοί, αλλά και η συγκέντρωση αδειών, καθώς οι τιμές τους στην αγορά είναι εξαιρετικά χαμηλές αυτην την περίοδο.

Ωστόσο, εάν εφαρμοστούν τα - κατά πληροφορίες- προβλεπόμενα στο σχέδιο νόμου, καμία άδεια ταξί δεν θα εκδοθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ και στην υπόλοιπη χώρα θα εφαρμοστούν περιβαλλοντικά, συγκοινωνιακά και οικονομικά κριτήρια στην έκδοση νέων αδειών, που θα οδηγήσουν σε ισχνή αδειοδότηση νέων ταξί.

Παράλληλα, ακόμη και τα ειδικής μίσθωσης ταξί (επτά ή εννέα θέσεων), τα οποία θα παρέχουν υπηρεσίες χωρίς ταξίμετρο, θα προέρχονται από τις ήδη υπάρχουσες άδειες. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα νομιμοποιηθεί η μεταβίβαση των αδειών, η οποία έως και σήμερα γίνεται «μαύρα», και θα φορολογείται ως εμπορική πράξη με φόρο 20%.










Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνάντηση Παπαδήμου - Βορίδη για τα μεγάλα έργα 
 
 
σχόλια (23)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Και δεν το περίμενε αυτό κανείς!!! | 14/03/2012 17:23
    Εμπλοκή;;; Σώπα!!! Με τους αλήτες;;; Σώπα!!! Με το κλειστό είναι και κλειστό θα παραμείνει!!! Σώπα!! Καλέ, στο βόρθο ζω και δεν το ξέρω!
    Kαι μην ξεχάσουμε να ψηφίσουμε τους ίδιους!!
    απάντηση51
     
     
    Η θαυμαστη παστα επαγγελματιων | 14/03/2012 02:47
    Ταξι αν και αναπηρος δεν εχω χρησιμοποιησει τρια χρονια και ουτε προκειται να χρησιμοποιησω. Αυτη ειναι η απαντηση μου στην αλητεια του σημερινου ταξιτζη. Τραβιεμαι και σερνομαι στο μετρο και τα λεοφορεια και ευχαριστιεμαι την ανεξαρτησια μου απο εσας.
    Δεν περιμενω τους πολιτικους ν'αποφασισουν
    απάντηση72
     
     
     
    Ωραία απελευθερωση... | 13/03/2012 15:23
    Τι λέει ο Βορίδης? Εσείς ταρίφες του παλιού καλού παρελθόντος που πήρατε τις άδειες από τη χούντα του μπαμπά μου, μπορείτε να κάνετε και εταιρείες και να βγάλετε όσα λεφτά τραβάει η ψυχή σας. Οι τιμές των αδειών τώρα έχουν πέσει, επομένως επειδή τα προηγούμενα χρόνια κάνατε χρυσές δουλειές μπορείτε τώρα να τις αγοράσετε με το τσουβάλι. Εσείς σιχάματα βιοπαλαιστές οδηγοί που πιστέψατε έστω και για 5 λεπτά ότι μπορεί να υπάρξει σοβαρότητα σε αυτή τη χώρα, μπορείτε να πάρετε μια θέση στις εταιρείες που θα ιδρύσουν οι προαναφερθέντες και να δουλεύετε 12 ώρες με αντίξοες συνθήκες για να αμοίβεστε με 500 ευρώ που είναι ο μισθός ιδιωτικού υπαλλήλου βάσει του σχετικού νομοσχεδίου. Εσείς που αγορασατε άδειες κάποια στιγμή και τώρα εχετε δάνειο για μια φούσκα, μπορείτε να συνεχίσετε να ανταγωνίζεστε τις εταιρείες όσπου να πεθάνετε πάνω στο τιμόνι. Πάντως αυτό απελευθέρωση δεν είναι. Εφόσον δεν μπορώ να πάρω άδεια λειτουργίας βάσει κάποιων κριτηρίων, αλλά βάσει πόσων χρημάτων μπορώ να διαθεσω για το χρυσόβουλο, τότε μιλάμε για επιστροφή στο παρελθόν. Υποθέτω ότι εκείνος ο άθλιος που έχουν για καπετάνιο οι ταρίφες θα τρίβει τα χέρια του
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1810
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ολα ελευθερα ζουγκλα | 13/03/2012 15:18
    απελευθερωστε τωρα και την εκδοση αδειων οικου ανοχης.κανενας περιορισμος.η αγορα θα ρυθμισει τον αριθμο των οικων ανοχης.επισης απελευθερωστε και τα στριπτιζαδικα.ανοιγμα και στα περιπτερα και ας μην μπορει να περπαταει ο κοσμος ελευθερα στα πεζοδρομια.απελευθερωστε επισης και τα χρονικα διαστηματα που μπορει να κυνηγαει καποιος.ας μη μεινει ζωο στη φυση.κανενα δημοσιο συμφερον πανω απο την αγορα.η αγορα ειναι ο καλυτερος ρυθμιστης.παρεπιμπτοντως εχω βρει ενα κτηριο διπλα σε σχολειο να το κανω οικο ανοχης και το κρατος μου το απαγορευει.γιατι;
    μογλης
    απάντηση159
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    για τα ταξί | 13/03/2012 14:36
    Ο κλάδος των ταξί θα ανοίξει είτε το θέλετε είτε όχι! Γιατί όλοι χάνουν τα πάντα ενώ οι ταρίφες μένουν όπως ήταν; Ο Ραγκούσης είναι ο μόνος σωστός απο την πολιτική αλητεία! Όταν λέμε απελευθέρωση δεν εννοούμε να μπορεί ο Λυμπερόπουλος να έχει 200 άδειες! Απελευθέρωση σημαίνει ο κάθε Έλληνας να μπορεί να πάρει άδεια ταξί, έχοντας καινούργιο κατάλληλο όχημα και επαγγελματικό δίπλωμα, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει το καρτέλ του βαψομαλιά!!! Τα καρτέλ θα σπάσουν είτε με το καλό είτε με το άγριο!!!
    atektos
    απάντηση1514
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Η ελπιδα πεθαινει τελευταια | 13/03/2012 14:26
    Μια ρυθμιση πηγε να κανει σωστη η κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ με τον Ραγκουση και αυτη πανε να την αντρεψουν.Ας ελπισουμε οτι η τροικα ΔΕΝ θα συμφωνισει με τον Βοριδη
    vrst
    απάντηση104
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Πλέμπα Ταρίφες | 13/03/2012 14:16
    Αυτή την ιστορία για την απελευρέρωση των ταξί την ακούμε εδώ και 2 χρόνια. Οι πολιτικοί είναν πρακτικά ανίκανοι να κυβερνήσουν όταν αφήνουν τους ταρίφες να κάνουν πολιτική. Υπάρχει Έλληνας ή και ξένος τουρίστας που έχει καλή εντύπωση από τα ταξί; Πριν πάρεις ταξί πιθανότατα αναρωτιέσαι: "θα με κλέψει;", "θα καπνίζει;", "θα βρωμάει", "θα με πάει μέσω Λαμίας;", "θα πάρει 2 κούρσες ακόμα;", "θα παρεξηγηθεί αν του πω να με πάει στον προορισμό μου χωρίς να πάρει άλλες κούρσες", "θα οδηγάει πολιτισμένα;" κλπ κλπ κλπ Το ειρωνικό πάντως είναι η φωτογραφία με το πανό που λέει "Όχι στην απαξίωση των ταξί". Πάει πιο χαμηλά άραγε; (Με σεβασμό πάντα στη μειοψηφία των οδηγών ταξί που κάνουν σωστά τη δουλειά τους.)
    Ομάρ Ταρίφ
    απάντηση164
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    για τα ταξι | 13/03/2012 11:14
    Εκτειθεται ανεπανορθωτα η προηγουμενη ηγεσια του υπουργειου μεταφορων [Ραγκουσης].Η λογικη της αυτορυθμισης της αγορας, φυσικα και δεν μπορει να ισχυει για τα ταξι.Εαν επιτρεποταν ανεξελεγτα η εκδοση νεων αδειων[και ας υποθεσουμε οτι η αγορα θα μπορουσε να αντεξει 500 χιλιαδες ταξι στην Αθηνα]τοτε τι θα επρεπε να γινοταν?θα θελαμε μια πολη απεραντο παρκινγκ-φρενοκομειο[κατασταση πρωτοφανη για τα παγκοσμια δεδομενα] η καλυτερο θα ηταν να ειχαμε ροη αδειων βαση μελετων [κυκλοφοριακο-περιβαλλον].Καλυτερα να βλεπουμε πως λειτουργουν αυτα τα θεματα σε πολεις του δυτικου κοσμου και οχι σαν παραδειγμα να παιρνουμε πχ τι ισχυει στη αγορα ταξι στη Τανζανια[οπου και εκει ακομη υποθετω οτι θα υπαρχουν περιορισμοι και κανονες]
    nikos
    απάντηση332
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μπράβο, μπράβο! | 13/03/2012 08:58
    Τα ειδικής μίσθωσης ταξί, επτά ή εννέα θέσεων, μην τυχόν και τα αφήσετε ελεύθερα, να πάρουν κανένα μεροκάματο οι άνεργοι, αλλά να δοθούν στους ήδη κατέχοντες άδεια ταξί... Και βέβαια, το επάγγελμα να μείνει κλειστό, για να προστατευτούν οι επαγγελματίες του κλάδου. Δεν είναι οι ταξιτζήδες ίσοι κι όμοιοι με τους άλλους επαγγελματίες, που είναι ανοιχτά τα επαγγέλματά τους! Έτσι μπράβο...
    πολίτης
    απάντηση344
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Εμπλοκή;;; Αδύνατον!!! | 13/03/2012 08:16
    Σ΄αυτόν τον τόπο όλα ρολόι πάνε! Περίεργο!! Κι οι φίλτατοι τραμπούκοι μας; Εμπρός απεργία, και λάδια στους δρόμους, και κλείστε και τα λιμάνια, μην τυχόν και πατήσει τουρίστας και χαλάσει η πιάτσα! Έτσι μπράβο, στη δόξα της αληταμπουριάς!
    Σπάστε και κανένα κεφάλι άμα λάχει
    απάντηση343
     
-