Σε τουλάχιστον 80 περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων έχουν παρέμβει από την αρχή του έτους οι τεχνικοί της COSMOTE για να προλάβουν ή να αποκαταστήσουν προβλήματα, εξασφαλίζοντας σταθερό σήμα στην κινητή τηλεφωνία, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας.

«Σε περιπτώσεις όπου το ύψος του χιονιού δυσχέρανε την πρόσβαση στους σταθμούς βάσης, οι τεχνικοί χρησιμοποίησαν ειδικά οχήματα με ερπύστριες, ενώ δεν έλειψαν περιπτώσεις που χρειάστηκε να διανύσουν μέρος της απόστασης ακόμη και με τα πόδια. Στην πλειονότητα των περιστατικών, τα προβλήματα προκλήθηκαν από τα στρώματα πάγου που είχαν καλύψει τους σταθμούς βάσης, ιδίως εκείνους που βρίσκονται σε μεγάλα υψόμετρα» αναφέρει η COSMOTE.

To 2011 οι τεχνικοί της εταιρίας χρειάστηκε να επέμβουν σε περισσότερες από 100 περιπτώσεις, αντιμέτωποι με χιόνια, παγετούς, καύσωνες, φωτιές και πλημμύρες, ενώ συνολικά πραγματοποίησαν 50.000 επισκέψεις σε εγκαταστάσεις του δικτύου είτε την επέκτασή του είτε για αποκατάσταση προβλημάτων.

«Αξιοποιώντας το προηγμένο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της εταιρείας, οι τεχνικοί της COSMOTE συνέβαλαν την περασμένη χρονιά σε περισσότερες από 150 περιπτώσεις εντοπισμού και διάσωσης ανθρώπων που βρίσκονταν σε κίνδυνο (ορειβάτες, ναυτιλομένους, κ.ά), αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η κινητή τηλεφωνία σώζει ζωές» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρίας.