Παραδόθηκε χθες στο επιβατικό κοινό ο νέος, εντυπωσιακής αρχιτεκτονικής, σταθμός του μετρό στο Νομισματοκοπείο (η φωτογραφία από τους εσωτερικούς χώρους του). Συγχρόνως επαναλειτούργησε το τμήμα της γραμμής 3 του μετρό προς το αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου καταργούνται από σήμερα οι προσωρινές λεωφορειακές γραμμές Χ5 και Χ6 που εξυπηρετούσαν το αεροδρόμιο για όσο διάστημα είχε διακοπεί η κυκλοφορία του μετρό. Επίσης ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι όλες οι ετήσιες κάρτες μετρό αξίας 300 ευρώ ισχύουν πλέον αποκλειστικά για μετακινήσεις στις γραμμές 2 και 3 του μετρό ως τον σταθμό Κορωπίου.

Τον νέο σταθμό, που θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000 επιβάτες, εγκαινίασε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς. Η απόσταση από το Νομισματοκοπείο ως το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα) θα διανύεται πλέον μόλις σε 10 λεπτά, ενώ σε ώρες αιχμής με ΙΧ αυτοκίνητο απαιτούνται τουλάχιστον 40 λεπτά! Στον σταθμό του Νομισματοκοπείου θα λειτουργήσει σταθμός μετεπιβίβασης που θα παραδοθεί σε δεκαπέντε ημέρες και τριώροφο υπόγειο γκαράζ 630 θέσεων αυτοκινήτων, όπου οι επιβάτες του μετρό θα πληρώνουν μισό τέλος στάθμευσης. «Η παράδοση του σταθμού δεν κρύβει πολιτική σκοπιμότητα και δεν γίνεται για προεκλογικούς λόγους» τόνισε ο κ. Σουφλιάς, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ χαρακτήρισε «κατασκευαστικό ανοσιούργημα και παγκόσμια πρωτοτυπία» την έλλειψη πρόβλεψης για τον σταθμό στην Αγία Παρασκευή και είπε ότι ο νέος σταθμός Χολαργού ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο, ενώ της Αγίας Παρασκευής στις αρχές του καλοκαιριού.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ τόνισε ακόμη ότι το μετρό αποτελεί αναμφισβήτητα το σημαντικότερο συγκοινωνιακό και περιβαλλοντικό έργο στην Αττική και για τον λόγο αυτόν τα τελευταία πεντέμισι χρόνια όλοι οι διαθέσιμοι πόροι για τις συγκοινωνιακές υποδομές στην Αθήνα διατέθηκαν κατά προτεραιότητα στις επεκτάσεις του μετρό. Ως τα τέλη του 2009, είπε, θα λειτουργήσουν οι νέοι σταθμοί σε Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι, ενώ την ερχόμενη άνοιξη οι σταθμοί στην Ηλιούπολη, στον Αλιμο, στην Αργυρούπολη και στο Ελληνικό. Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός για την επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά, ενώ προωθείται η δημοπράτηση της γραμμής σχήματος U από το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου και του Παγκρατίου προς το Μαρούσι.

ΠαΣοΚ: Το έργο έχει τη σφραγίδα μας
Απαιτήθηκαν 5,5 χρόνια για να ολοκληρωθεί ένας σταθμός τον οποίο το ΠαΣοΚ παρέδωσε το 2004 κατασκευασμένο κατά 60% τουλάχιστον (το κέλυφος από μπετόν του σταθμού ήταν ολοκληρωμένο), τόνισε χθες ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠαΣοΚ για τα Δημόσια Εργα και βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος υπογράμμισε ότι το μετρό της Αθήνας είναι ένα μεγάλο έργο και έχει τη σφραγίδα του ΠαΣοΚ.