από metereologos.gr
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018
 
 
Πού ενδέχεται να συναντήσουν προβλήματα οι ταξιδιώτες του καλοκαιριού

«Ζήστε τον μύθο» ή τον... εφιάλτη

Οι μεταφορές, οι παρεχόμενες υπηρεσίες, η ιατρική περίθαλψη και όλα τα άλλα κακά της μοίρας μας
«Ζήστε τον μύθο»  ή τον... εφιάλτη
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ημέρες αποτελούν την αρχή της κορύφωσης της θερινής σεζόν καθώς δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας και τεράστιος αριθμός ξένων τουριστών θα πάρουν τους δρόμους για τα νησιά, τα θέρετρα, τα εξοχικά και τις παραλίες σε ολόκληρη τη χώρα για να «ζήσουν τον μύθο» τους, ο οποίος, ωστόσο, συχνά «μπάζει» από 100 μεριές. Σε μεγάλο βαθμό, σημαντικό κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας καλείται να ισοσκελίσει τα έξοδά του και
να βγάλει τα προς το ζην σε διάστημα 30 ημερών. Και αυτό διότι η ελληνική πολιτεία διαχρονικά δεν έχει ασκήσει σοβαρές και σταθερές πολιτικές για τη νησιωτικότητα ή άλλες μειονεκτικές περιοχές, με αποτέλεσμα να μην έχουν τεθεί ποτέ βάσεις για μόνιμη οικονομική δραστηριότητα καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. Ετσι, με το κράτος να αδυνατεί να εκκινήσει την αναπτυξιακή πορεία των «θερινών» περιοχών, οι ιθύνοντες αρκούνται στο να «κλείνουν» το μάτι στους άμεσα ενδιαφερομένους, προκειμένου «να βγει η σεζόν». Και αυτό τακτικά δημιουργεί προβλήματα και παρεξηγήσεις,
εμπειρίες εκ των οποίων διαθέτουν οι περισσότεροι Ελληνες· που γίνονται χειρότερα από την παντελή έλλειψη και του παραμικρού συντονισμού. Το παράδειγμα των εθνικών οδών είναι χαρακτηριστικό. Ναι, πρέπει κάποτε να γίνουν πραγματικοί αυτοκινητόδρομοι διεθνών προδιαγραφών. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα έργα πρέπει να εκτελεσθούν, όπως εφέτος, μέσα στον Αύγουστο, αναγκάζοντας όσους φεύγουν για τις διακοπές τους οδικώς να στενάζουν στις ουρές του ατελείωτου εργοταξίου που πρέπει να διασχίσουν.

Στις μεταφορές, στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στα ζητήματα υγείας ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα, αυτό το καλοκαίρι, οι ταξιδιώτες. Το εθνικό οδικό δίκτυο αυτές τις ημέρες ανασκάπτεται απ΄ άκρου εις άκρον- με εξαίρεση στο μεγαλύτερο μήκος του, την Εγνατία, που ολοκληρώθηκε-, την ίδια ώρα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τις κύριους προορισμούς είναι προπωλημένα, αρκετά σιδηροδρομικά δρομολόγια ενδέχεται να μην εκτελεσθούν και τα βάσανα δεν τελειώνουν ούτε στο τέλος της διαδρομής. Προσοχή: εκτός από τις οργανωμένες παραλίες ναυαγοσώστες δεν υπάρχουν, ενώ τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας της επαρχίας αντιμετωπίζουν τρομακτικές ελλείψεις. Ακόμη δεν πρέπει να ξεχνάμε τα κατά τόπους και κατά καιρούς «ατοπήματα» των «επαγγελματιών» του τουρισμού, με τα δωμάτια με θέα... στον ακάλυπτο, και τις αστακομακαρονάδες της... οργής. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Εισιτήρια γιοκ!
Κατά την πάγια τακτική τους οι τουριστικοί πράκτορες «εξαφανίζουν» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς, ήδη από τον Ιούνιο. Ετσι δημοφιλείς προορισμοί όπως η Μύκονος, η Πάρος και η Σαντορίνη εμφανίζονται να έχουν μικρή ή καθόλου διαθεσιμότητα από νωρίς- ούτε λόγος για ΙΧ. Από την άλλη τα δρομολόγια για πιο μακρινούς προορισμούς δεν είναι τόσο συχνά και ενδέχεται τον Αύγουστο το όλο σύστημα να εμφανίσει συμφόρηση. Επίσης, τα τελευταία χρόνια οι ακτοπλοϊκές μεταφορές χαρακτηρίζονται και από έναν άνευ προηγουμένου συγκεντρωτισμό καθώς το ταξίδι από τα λιμάνια της Αττικής αποτελεί μονόδρομο. Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, του δεύτερου λιμανιού της χώρας, είναι χαρακτηριστικό: τρία μόλις επιβατηγά- οχηματαγωγά την εβδομάδα (εκτός δηλαδή από τα Flyingcat της ΗSW) σαλπάρουν από τη συμπρωτεύουσα, τα δύο για Βόρειο και το τρίτο για Ανατολικό Αιγαίο. Για όλα τα υπόλοιπα οι Θεσσαλονικείς πρέπει να ταξιδέψουν ή μέσω Βόλου για Σποράδες ή μέσω Πειραιά, Ραφήνας ή Λαυρίου για Κυκλάδες και Κρήτη καθώς ο διαγωνισμός για το άγονο και επιδοτούμενο «ΚΤΕΛ του Αιγαίου» δεν βρήκε ανάδοχο.

Βέβαια δεν είναι μόνο η απομόνωση, αφού η θάλασσα έχει και κακοτοπιές. Αν και εφέτος, μέχρι στιγμής, έχουν καταγραφεί λίγα σχετικά περιστατικά καθυστερήσεων, εν τούτοις είθισται, ειδικά σε περιόδους αιχμής, λόγω της κίνησης και του συνωστισμού στους λιμένες αλλά καμιά φορά και λόγω κακών καιρικών συνθηκών, να σημειώνονται πολύωρες καθυστερήσεις. Επίσης, αυτό το καλοκαίρι έχουν καταγραφεί αρκετά περιστατικά ατυχημάτων αλλά και μηχανικών βλαβών, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν μικρής έκτασης. Ολα αυτά όμως προδίδουν και μια «ελαστικότερη» εφαρμογή των προβλεπόμενων κανόνων ασφαλείας και ελέγχου τα οποία συνεπάγονται καθυστερήσεις, ταλαιπωρία για τους επιβάτες και χρονική μετακύλιση των δρομολογίων, αφού τα περισσότερα πλοία ταξιδεύουν ακατάπαυστα. Υπενθυμίζεται ότι πλέον έχει θεσμοθετηθεί χάρτα επιβατών που προβλέπει συγκεκριμένες διαδικασίες, δικαιώματα και κυρώσεις (όπως συμβαίνει άλλωστε και στις αεροπορικές και στις χερσαίες μεταφορές).

Με τις βαλίτσες στο χέρι
Με τις βαλίτσες στο χέρι ενδέχεται να μείνουν όσοι επιλέξουν να ταξιδέψουν με το τρένο. Και αυτό διότι, σύμφωνα με πληροφορίες, την 1η Αυγούστου θα επέλθουν «κοσμογονικές» αλλαγές των δρομολογίων προς το χειρότερο. Συγκεκριμένα, διακόπτονται το απευθείας δρομολόγιο Καλαμπάκα- Αθήνα και τα τοπικά δρομολόγια των Σερρών, περιορίζονται σε έξι τα δρομολόγια ΛάρισαςΒόλου και σε τέσσερα τα δρομολόγια Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα, ενώ μειώνονται κατά δύο (ίσως και τρεις) οι συρμοί στον προαστιακό της Λάρισας- Θεσσαλονίκης. Ετσι, ενδέχεται να ανατραπούν οι σχεδιασμοί όσων αποφασίσουν να ταξιδέψουν τράνζιτ με τον σιδηρόδρομο έως τα λιμάνια της χώρας.

Επίσης, κατά τις ίδιες πηγές, θα περικοπούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα δρομολόγια της Πελοποννήσου καθώς τα δρομολόγια Αθήνα- Κιάτο- Πάτρα θα εξυπηρετούν μόνο πέντε συρμοί, εκ των οποίων ένας θα συνεχίζει για Πύργο και ένας για Καλαμάτα. Ετσι τον Πύργο θα εξυπηρετούν μόλις δύο τρένα την ημέρα. Ακόμη, θα διεξάγεται ένα μόνο δρομολόγιο στη διαδρομή Πάτρα- Καλαμάτα και άλλο ένα Κυπαρισσία- Καλαμάτα. Ολα αυτά προφανώς θα επηρεάσουν όσους σχεδίαζαν να μεταβούν στις ακτές της Πελοποννήσου με το τρένο. Οσοι λοιπόν δεν διαθέτουν ή δεν θέλουν να ταξιδέψουν με ΙΧ, αναγκαστικά θα εξυπηρετηθούν μέσω ΚΤΕΛ ή με το αμάξι φίλου. Σημειωτέον ότι και στις εθνικές οδούς πραγματοποιούνται αυτήν την περίοδο έργα, πράγμα που σημαίνει ότι αρκετοί οδηγοί ενδέχεται να υποστούν τις συνέπειες της καθυστέρησης στις ώρες αιχμής.

«Αγαπάς την Ελλάδα;»
Το τελευταίο διάστημα η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων (ΥΠΕΕ) κάνει «επιδρομές» σε τουριστικά νησιά καθώς παραδοσιακά φαίνεται να κατέχουν τα πρωτεία στη φοροδιαφυγή. Από την 1η Ιουλίου- μαζί με την απαγόρευση του καπνίσματος- όσοι εκμεταλλεύονται κέντρα διασκέδασης και εν γένει επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστιατόρια, ψητοπωλεία, μεζεδοπωλεία, ταβέρνες, καφετέριες, πιτσαρίες και λοιπά συναφή) υποχρεούνται να εκδίδουν και να παραδίδουν τις αποδείξεις λιανικής πώλησης αμέσως μετά το σερβίρισμα κάθε παραγγελίας. Μαζί με αυτήν την απόφαση καταργήθηκε και το παραδοσιακό διπλότυπο που κυκλοφορούσε στις ταβέρνες. Το ίδιο ισχύει και για τις ξαπλώστρες και τις ομπρέλες. Μην ξεχνάτε ότι οι αποδείξεις συνυπολογίζονται στη φορολογική δήλωση!

Προσοχή, εκτελούνται έργα
Δύσκολα είναι τα πράγματα για τους οδηγούς καθώς στο εθνικό οδικό δίκτυο πραγματοποιούνται ουκ ολίγα έργα, με αποτέλεσμα οι λωρίδες κυκλοφορίας σε αρκετά σημεία να περιορίζονται σε μία. Στην Εθνική οδό ΘεσσαλονίκηςΑθηνών εκτελούνται από τις αρχές Ιουλίου καθ΄ όλο το 24ωρο εργασίες αναβάθμισης από τον κόμβο της Ριτσώνας ως τη γέφυρα Υπάτου με παράλληλη εκτροπή κυκλοφορίας των οχημάτων στον παράπλευρο δρόμο του ρεύματος προς Λαμία και Αθήνα, αντίστοιχα. Ακόμη, ως και τον Αύγουστο θα πραγματοποιούνται εργασίες από τη γέφυρα Υπάτου ως τον ανισόπεδο κόμβο Θηβών, με διοχέτευση της κυκλοφορίας από τους παράπλευρους δρόμους. Συνολικά, στην περιοχή της Υλίκης υλοποιούνται τέσσερα έργα από το 70ό έως το 110ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού, αλλά και στην Αταλάντη. Ακόμη, εργασίες εκτελούνται στα Τέμπη, στον Πλαταμώνα και στη Σκοτίνα, στην Κατερίνη, στον Κορινό Πιερίας, οι οποίες πρόκειται να ολοκληρωθούν ως το τέλος του μηνός.

Στην Πελοπόννησο, επίσης, πραγματοποιούνται εργασίες στο οδικό δίκτυο και συγκεκριμένα στη δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου, η οποία αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία μέσα στον Αύγουστο και έως τότε η κίνηση διεξάγεται από την υπάρχουσα σήραγγα. Στο τμήμα Κόρινθος- Τρίπολη η κυκλοφορία θα περιοριστεί σε δύο λωρίδες, ενώ εργασίες εκτελούνται συνολικά από την Τσακώνα ως την Καλαμάτα και τη Σπάρτη.

Επίσης, ως τις αρχές Αυγούστου θα πραγματοποιούνται τη νύχτα εργασίες στη συμβολή της λεωφόρου Αθηνών με τη λεωφόρο Κηφισού, στην έξοδο για Κόρινθο, και η κυκλοφορία θα διοχετεύεται από παρακαμπτηρίους οδούς, ενώ τον Σεπτέμβριο θα αρχίσουν έργα για τη διαπλάτυνση του δρόμου. Ακόμη, γίνονται επεμβάσεις σε αρκετά σημεία της Εθνικής οδού Ελευσίνας- Κορίνθου, Κορίνθου- Πατρών και Πατρών- Πύργου- Τσακώνας, όπου έχουν αρχίσει οι εργασίες για την κατασκευή των νέων τμημάτων του δρόμου.

Εκκλησιασμός ναι, ναυαγοσώστες όχι!
Αν πιστέψουμε τη βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ κυρία Ευαγγελία Αμμανατίδου «τα στατιστικά στοιχεία για τους ετήσιους πνιγμούς συνανθρώπων μας σε θάλασσες,πισίνες και δεξαμενές στη χώρα μαςμάς κατατάσσουν δυστυχώς στην πρώτη θέση σε ευρωπαϊκό επίπεδο και στη δεύτερη θέση σε παγκόσμιο, αναλογικά με τον πληθυσμό!». «Στην Ελλάδα την τελευταία εικοσαετία πνίγηκαν 5.800 άνθρωποι, ετησίως θρηνούμε κατά μέσο όρο 300 θύματα, από τα οποία το 45% είναι νέοι 15-19 ετών ενώ ο μέσος όρος μικρών παιδιών ανέρχεται σε 20 κάθε χρόνο» ανέφερε σε ερώτησή της στη Βουλή. Σύμφωνα με τον νόμο «σε όλες τις πολυσύχναστες παραλίες από την 1η Ιουνίου μέχρι τις 31 Αυγούστουπρέπει να υπάρχει πύργος με ναυαγοσώστη ανά 600 μέτρα». Η εφαρμογή όμως του νόμου δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη καθώς οι περισσότερες «ξέχασαν» να προσλάβουν. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες οι οποίες αφορούν κολυμβητικές δεξαμενές ο νόμος προβλέπει όχι ναυαγοσώστες αλλά επόπτες ασφαλείας, δηλαδή «κάθε φυσικό πρόσωπο ανεξαρτήτως επαγγελματικής ιδιότητας μπορεί να απασχοληθεί σε θέσεις εποπτών ασφαλείας, με τον όρο ότι θα έχει τις απαραίτητες προβλεπόμενες προϋποθέσεις». Καίτοι στη χώρα μας υπάρχουν σχολές ναυαγοσωστών από τις οποίες αποφοιτούν κάθε χρόνο εκατοντάδες, ο νομοθέτης αποφεύγει συστηματικά να τους εντάξει επαγγελματικά και στην αγορά, με σκοπό να υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να τους προσλαμβάνουν. Με αυτό τον τρόπο οδηγούμαστε στο παροιμιώδες φαινόμενο ο νόμος για τις παιδικές κατασκηνώσεις, που θρήνησαν ήδη θύματα από τον Ιούνιο, να προβλέπει χώρο για εκκλησιασμό και έπαρση σημαίας αλλά όχι για ναυαγοσώστες. Κοινώς, τα παιδιά σας και τα μάτια σας!

«Ου νοσήσεις»
Είναι γνωστό στους παροικούντες την... ιατρική Ιερουσαλήμ ότι οι ελλείψεις σε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό στην επαρχία είναι τεράστιες και γι΄ αυτό οι επίδοξοι ταξιδιώτες καλό θα είναι να μην προκαλούν την τύχη τους καθώς ενδέχεται να βρεθούν προ απροόπτου. Στη Χαλκιδική, όπου τον Αύγουστο την επισκέπτονται περίπου 900.000 ταξιδιώτες, οι γιατροί αποφάσισαν να απέχουν από τις εφημερίες, αρχής γενομένης από την 8η Αυγούστου, οπότε από το μεσημέρι και μετά δεν θα υπάρχει ιατρικό προσωπικό. Παροιμιώδεις είναι και οι ελλείψεις του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, του οποίου η δύναμη βρίσκεται στο 1/3 του οργανογράμματός του, ενώ το νοσοκομείο της Κω έχει έλλειψη παιδίατρου και καρδιολόγου. Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν σε Κέρκυρα και Σύρο, ενώ σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν το Βόρειο Αιγαίο (Λήμνος, Σάμος, Χίος, Λέρος, Μυτιλήνη), η Κάλυμνος, η Ζάκυνθος και η Κεφαλλονιά καθώς και η Κρήτη με τη Δυτική Ελλάδα. Και όλα αυτά με δεδομένες τις χρόνιες αδυναμίες των Κέντρων Υγείας της περιφέρειας και τις λιγοστές δυνατότητες των αγροτικών γιατρών. Το σοβαρό αυτό ζήτημα οξύνει το γεγονός της διαφαινόμενης εξάπλωσης της νέας γρίπης καθώς αρκετά αεροδρόμια, όπως της Καρπάθου, της Κεφαλλονιάς ή της Ζακύνθου, δεν διαθέτουν ακόμη θερμικές κάμερες.

Αστακομακαρονάδες της οργής
Αν και θεωρείται βέβαιο ότι η οικονομική κρίση θα κάνει πιο σώφρονες όλους εκείνους που επί εποχής «παχιών αγελάδων» δέχονταν να πληρώσουν 100 ευρώ για ένα πιάτο φαγητό, εν τούτοις όσο οι καταναλωτές θα αποδέχονται την αυθαιρεσία και την παράνοια, αυτή θα διαιωνί- ζεται. Μια από τις πλέον κλασικές περιπτώσεις είναι το κουβέρ, το οποίο αν και καταργήθηκε «ατύπως» έχει αντικατασταθεί από το ψωμί και συχνά από το εμφιαλωμένο νερό. Το ΚΕΠΚΑ δέχεται διαρκώς καταγγελίες για αυτό το ζήτημα και ενημερώνει ότι «αποτελεί παράβαση της νομοθεσίας οποιαδήποτε ενέργεια του καταστηματάρχη να χρεώσει είδηόπως ψωμί, ψωμί με βούτυρο, εμφιαλωμένο νερό κτλ., που ο πελάτης δεν έχει παραγγείλει».

Τι προσέχουμε στα δωμάτια
Συχνά το σοβαρότερο πρόβλημα των διακοπών είναι η ελλιπής παροχή των συμφωνημένων σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια αλλά και τα τερτίπια στους τομείς εστίασης και διασκέδασης. Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) έχει επισημάνει σε ανακοίνωσή του όλα αυτά που πρέπει να προσέξουμε στις διακοπές. Οι ξενοδόχοι υποχρεούνται να αναρτούν θεωρημένους από τον ΕΟΤ τιμοκαταλόγους σε κάθε δωμάτιο όπου πρέπει να αναγράφεται η τιμή του με τις σχετικές προσαυξήσεις, ενώ το ξενοδοχείο πρέπει να είναι εφοδιασμένο με το ειδικό σήμα του ΕΟΤ και να τηρεί τους κανόνες υγιεινής. Το βασικότερο σημείο των προειδοποιήσεων αφορά την ποιότητα των παροχών του ξενοδοχείου η οποία πρέπει να ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη.

Αν έχουμε κάνει κράτηση και χρειαστεί να την ακυρώσουμε, πρέπει να ενημερώσουμε τον ξενοδόχο 21 ημέρες πριν από την έναρξη της ενοικίασης. Ο ίδιος οφείλει να επιστρέψει την προκαταβολή. Ειδάλλως, αν γίνει κράτηση και δεν χρησιμοποιηθεί το δωμάτιο, οφείλουμε να αποζημιώσουμε το ξενοδοχείο με το μισό της συμφωνημένης τιμής. Σε περίπτωση κατά την οποία έχουμε κλείσει δωμάτιο, αλλά όταν φτάσουμε στο ξενοδοχείο δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ο ξενοδόχος υποχρεούται να μας διασφαλίσει διαμονή σε άλλο ξενοδοχείο της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, το οποίο θα βρίσκεται στην ίδια πόλη και θα διαθέτει τις ίδιες ανέσεις και προϋποθέσεις διαμονής με αυτές που είχαμε συμφωνήσει. Ακόμη οφείλει να μας καταβάλει τα έξοδα μεταφοράς στο άλλο ξενοδοχείο και τυχόν επιπλέον διαφορά στην τιμή. Αν δεν καταστεί αυτό δυνατό, ο ξενοδόχος πρέπει να μας αποζημιώσει με το σύνολο του συμφωνημένου τιμήματος διαμονής. Επίσης ο ξενοδόχος φέρει ευθύνη για την απώλεια ή κλοπή προσωπικών αντικειμένων ή χρημάτων μόνο αν αυτά τού έχουν παραδοθεί προς φύλαξη, μετ΄ αποδείξεως.

Την ημέρα της αναχώρησης οφείλουμε να αδειάσουμε το δωμάτιο ως τις 12 το μεσημέρι, σε περίπτωση όμως που παραμείνουμε ως τις 6 το απόγευμα, χρειάζεται να καταβάλουμε το μισό της ημερήσιας τιμής. Αν χρειαστεί να παραμείνουμε και πέραν των έξι, χρεωνόμαστε ολόκληρο το αντίτιμο, ενώ αν το δωμάτιο έχει κρατηθεί από άλλον πελάτη, ο ξενοδόχος δικαιούται να απομακρύνει τα πράγματά μας. Σε ό,τι αφορά τα ενοικιαζόμενα δωμάτια οφείλουν να διαθέτουν σήμα από τον ΕΟΤ, να έχουν αναρτημένο πίνακα τιμών, να διαθέτουν τον βασικό εξοπλισμό σπιτιού, όπως ψυγείο, κουζίνα, σκεύη κτλ., καθώς και να πληρούν τους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας. Περίπου τα ίδια ισχύουν και στα κάμπινγκ. Πρέπει να διαθέτουν αναλυτικό τιμοκατάλογο των υπηρεσιών τους στην είσοδο και να πληρούν τους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας.

Ποτά και «μπόμπες»
«Δ εν πίνουμε εκεί όπου πίνουν τα αγγλάκια» είθισται να λέγεται σε δημοφιλείς για τους νεαρούς Βρετανούς τουριστικούς προορισμούς. Μπορεί μια γενιά Ελλήνων να έχει ανδρωθεί πίνοντας «μπόμπες» σε αμφιβόλου ποιότητας «ξενυχτάδικα», αυτό όμως δεν σημαίνει ότι διατηρήσαμε το «προνόμιο» κατ΄ αποκλειστικότητα καθώς μάλλον επιδιώκουμε να βάλουμε και άλλους λαούς στον χορό. Μόνο έτσι εξηγείται ότι σε μπαρ της Κέρκυρας, της Ζακύνθου ή του Ηρακλείου με 5 ευρώ μπορεί κανείς να πιει όσο θέλει. Οι «μπόμπες» κυκλοφορούν ελεύθερα, γι΄ αυτό προσοχή.



Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.