Μειωμένο εισιτήριο κατά 50% θα πληρώνουν στους συγκοινωνιακούς φορείς αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ ομάδες του πληθυσμού χαμηλών εισοδημάτων, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, με στόχο την ανάδειξη του κοινωνικού χαρακτήρα αλλά και τη διάδοση της χρήσης των Αστικών Συγκοινωνιών. Αφορά όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς καθώς και το μετρό.

Το μέτρο, το οποίο θα εφαρμοστεί από την 1η Μαΐου, θα ισχύει για άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, για άτομα ηλικίας μέχρι 18 ετών, για τους σπουδαστές δημόσιων και ιδιωτικών ΙΕΚ μέχρι 22 ετών, για τους σπουδαστές των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών, καθώς και για τους φοιτητές σχολών και πανεπιστημίων του εξωτερικού με την επίδειξη της διεθνούς φοιτητικής κάρτας.

Επίσης ο κ. Στυλιανίδης ήρθε σε συμφωνία για «πάγωμα» των κομίστρων των φορτηγών δημόσιας χρήσης το 2009. Οσον αφορά τα βυτιοφόρα μεταφοράς υγρών καυσίμων, συμφωνήθηκε από κοινού η επιβολή του δικαιώματος της «σημαίας» να γίνεται στα δύο πρώτα φορτία, αντί των τριών φορτίων που επιβάλλεται σήμερα, ώστε το κόμιστρο να επιβαρύνεται με την επιβολή της «σημαίας» μόνο στα δύο πρώτα φορτία.

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών μετά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους του κλάδου δήλωσε«ότι η απόφαση αυτή θα έχει ευεργετικές επιπτώσεις στην αγορά και κατά συνέπεια στον τελικό καταναλωτή αλλά και στην εθνική οικονομία».

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι έχει παγώσει η τιμή των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ ολόκληρης της Ελλάδας σε συνεννόηση και συνεργασία με τους ιδιοκτήτες αυτού του μέσου μεταφοράς και ανεστάλη η καταβολή τελών χρήσης αεροδρομίου για όλα τα αεροσκάφη που εκτελούν πτήσεις εσωτερικού- εξωτερικού για την περίοδο από τον Απρίλιο ως τον Σεπτέμβριο 2009, σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Τέλος, ο κ. Στυλιανίδης διευκρίνισε χθες ότι η είσοδος των ταξί στους λεωφορειοδρόμους είναι καθαρά πιλοτικό μέτρο και αφορά ορισμένους μόνο λεωφορειοδρόμους που παρουσιάζουν χαμηλό αριθμό διέλευσης λεωφορείων και θα ισχύσει ως τις 15 Ιουλίου. Επίσης, ξεκαθάρισε ότι θα εφαρμόζεται αποκλειστικά και μόνο εκτός δακτυλίου και δεν θα ισχύει σε ώρες αιχμής, ενώ αφορά τα ταξί που ήδη μεταφέρουν επιβάτη, χωρίς να δίνεται το δικαίωμα επιβίβασης ή αποβίβασης επιβατών όσο βρίσκονται στη λωρίδα αυτή.