Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν μια μελέτη για τον αριθμό των ειδών θηλαστικών στον πλανήτη. Σύμφωνα με αυτή την μελέτη ο αριθμός των θηλαστικών ειδών είναι 5.860 από τα οποία γνωρίζουμε τα 5.557 δηλαδή υπάρχουν 303 άγνωστα είδη τα οποία οι ερευνητές εκτιμούν ότι είναι όλα είδη που ζουν στην ξηρά. Οι ερευνητές τονίζουν ότι η επιστημονική κοινότητα πρέπει να δράσει άμεσα και να ξεκινήσουν εξερευνητικές αποστολές για να εντοπιστούν αυτά τα είδη γιατί εκτιμούν ότι όλα κινδυνεύουν με εξαφάνιση.

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα περισσότερα θηλαστικά ζουν στις τροπικές περιοχές και στην Παλαιαρκτική ή Παλαιαρκτική Ζώνη που είναι μια περιοχή του Βόρειου Ημισφαιρίου, που δημιουργήθηκε κατά την Παλαιογενή περίοδο. Η αρχική ενότητα της περιοχής αντικατοπτρίζεται στην γεωγραφική κατανομή των σημερινών ειδών ζώων και φυτών, και ο όρος χρησιμοποιείται στη φυτογεωγραφία και στη ζωογεωγραφία και γενικότερα στη βιογεωγραφία.

Η Παλαιαρκτική ζώνη είναι μαζί με την Νεοαρκτική ζώνη μέρος της Αρκτικής ζώνης. Η Νεοαρκτική περιλαμβάνει την Βόρεια Αμερική, η οποία χωρίστηκε από την Παλαιαρκτική ζώνη και γι’αυτό το λόγο θεωρείται «νέο». Η Παλαιαρκτική ζώνη κατ’ αρχάς περιλαμβάνει την Ευρασία (αφαιρούμενης της Ινδικής υποήπειρου, γιατί αυτή προστέθηκε αργότερα με τη Μετατόπιση των τεκτονικών πλακών) και περιλαμβάνει επίσης την Βόρεια Αφρική.