Οι χρήστες του Twitter φαίνεται να μην αυξάνονται με τον ίδιο ρυθμό όπως παλιότερα, καθώς μέσα στο τελευταίο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά μόνο 2 εκατομμύρια, φθάνοντας τα περίπου 304 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο.

Ζητούμενο η μαζικότητα

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται πλέον κατά πόσο όντως το Twitter μπορεί να γίνει τόσο μαζικό όσο το Facebook, καθώς πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πειστεί ακόμη ότι το χρειάζονται. Το Twitter είναι δημοφιλές μεταξύ των διασημοτήτων, των δημοσιογράφων και των νέων, αλλά δεν έχει κατακτήσει ακόμη το ευρύ κοινό. Ακόμη και μεταξύ των συχνών χρηστών του, λιγότεροι από τους μισούς το «τσεκάρουν» σε καθημερινή βάση.

Οι μετοχές του Twitter στο αμερικανικό χρηματιστήριο υποχώρησαν πάνω από 11%, καθώς οι επενδυτές μάλλον απογοητεύθηκαν, σύμφωνα με τα πρακτορεία Reuters και Γαλλικό και την εφημερίδα «The New York Times». Το κοινωνικό δίκτυο, που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, είχε εισαχθεί στο χρηματιστήριο το 2013 και ο μηνιαίος ρυθμός αύξησης των χρηστών του είναι σήμερα ο χαμηλότερος από τότε.

«Αυτό είναι μη αποδεκτό και δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι», παραδέχθηκε ο συνιδρυτής και μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος Τζακ Ντόρσεϊ, ο οποίος διαδέχθηκε προσωρινά τον Ντικ Κοστόλο, που αποχώρησε ξαφνικά τον Ιούνιο.

Τα νούμερα

Από την άλλη όμως, τα οικονομικά αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου του 2015 και τα έσοδα ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Γουόλ Στριτ, ενώ θετικές είναι και οι μελλοντικές προοπτικές. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 61% στα 502,4 εκατ. δολάρια, τα διαφημιστικά έσοδα ειδικότερα ανέβηκαν κατά 63% στα 452 εκατ. δολάρια, ενώ η ζημιά περιορίσθηκε σε σχέση με πέρυσι, στα 137,6 εκατ. δολ.

Ο επικεφαλής οικονομικών του Twitter Αντονι Νότο δήλωσε ότι «δεν αναμένουμε να δούμε σημαντική αύξηση των χρηστών μας, εωσότου αρχίσουμε να έχουμε πρόσβαση στη μαζική αγορά. Δεν έχουμε ακόμη καταφέρει να ‘περάσουμε’ το μήνυμα για τη μοναδική αξία του Twitter, με συνέπεια οι μη χρήστες να αναρωτιούνται ‘γιατί να το χρησιμοποιήσω;’. Με απλά λόγια, το προϊόν μας παραμένει πολύ δύσκολο να χρησιμοποιηθεί».

Newsroom ΔΟΛ