Την συνεργασία της με τους αμερικανικούς κολοσσούς Google και Intel ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία ρολογιών TAG Heuer – μέλος του ομίλου LVMH – ανοίγοντας τον δρόμο για νέα εποχή στον χώρο των πολυτελών smartwatch
που θα ενσωματώνουν την τεχνολογία και τον κομψό σχεδιασμό της ελβετικής ωρολογοποιίας.

Η ανακοίνωση γύρω από την νέα «προσθήκη» στο οικοσύστημα των έξυπνων φορετών συσκευών της Google, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας διεθνούς έκθεσης ωρολογοποιίας και κοσμημάτων Baselworld 2015 (19-26 Μαρτίου) στη Βασιλεία, στην Ελβετία.

Γιατί Android και όχι iOS;

«Υπάρχουν δυο λειτουργικά συστήματα: το ένα είναι το iOS της Apple και το δεύτερο είναι το Android Wear της Google – ποιοι είμαστε εμείς να επινοήσουμε μια νέα γλώσσα σε αυτό το επίπεδο;» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του τομέα ρολογιών του ομίλου LVMH, Ζαν-Κλοντ Μπιβέ, υπογραμμίζοντας ότι ήταν λογικό για την εταιρεία να αναζητήσει συνεργασίες εκτός των ελβετικών συνόρων για την υλοποίηση του «έξυπνου» οράματός της.

«Θα ήταν παράλογο, αν όχι αλαζονικό από μέρους μας, να πιστέψουμε ότι θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε το δικό μας λειτουργικό. Κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό» προσέθεσε.

«Χωρίς αμφιβολία θα μπορούσαμε ενδεχομένως να είχαμε αποταθεί στην Apple, αλλά από την άλλη γιατί να στραφούμε προς μια εταιρεία η οποία παράγει τα δικά της ρολόγια; Από τη μία δηλαδή θα ήμασταν συνεργάτες και από την άλλη ανταγωνιστές. Η Google πάλι δεν παράγει δικά της ρολόγια, οπότε η σχέση συνεργασίας μας έχει τεθεί σε ιδανικές βάσεις» τόνισε ο ίδιος.

Οταν η κλασική ωρολογοποιία «παντρεύεται» με τη νοημοσύνη

Η μεγάλη και ιστορική πορεία των 155 ετών της TAG Ηeuer, χαρακτηρίστηκε από την Intel ως «δυναμική, μοντέρνα και καινοτόμος».

«Ελπίζουμε ότι η συγκεκριμένη συνεργασία μας πρόκειται να αποτελέσει την αρχή για επόμενες συνεργασίες με άλλες παραδοσιακές εταιρείες του χώρου οι οποίες οραματίζονται να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους ενισχύοντάς τα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας» δήλωσε η εκπρόσωπος της Intel, Ελεν Χίλι.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Canalys, μόνο το 2014 πωλήθηκαν περίπου 720.000 smartwatches με λειτουργικό Android Wear, ενώ στα ύψη εκτινάχθηκαν και τα «έξυπνα» βραχιόλια τα οποία παρακολουθούν τους δείκτες υγείας και σωματικής άσκησης των κατόχων τους.

Τα εν λόγω γκάτζετ, μπορούν να συνδυαστούν με Android συσκευές πολλών εταιρειών γεγονός που διευρύνει τη δυνατότητα επιλογής από πλευράς του καταναλωτικού κοινού, σε αντίθεση με τις φορετές συσκευές της Apple που «μιλούν» αυστηρά και μόνο με ταμπλέτες και κινητά της εταιρείας.