από metereologos.gr
Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Η γυμναστική αλλάζει τη σύσταση των μικροβίων στο έντερο

Δύο μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση μπορεί να έχει επίδραση στο έντερο ανεξαρτήτως της διατροφής
Η γυμναστική αλλάζει τη σύσταση των μικροβίων στο έντερο
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Δύο μελέτες, η μια σε ποντίκια και η άλλη σε ανθρώπους, αποφαίνονται με ξεκάθαρο τρόπο ότι η γυμναστική από μόνη της μπορεί να αλλάξει τη σύνθεση των μικροβίων στο έντερο. Στην πρώτη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Gut Microbes, μεταμόσχευσαν κόπρανα από ποντίκια που είτε γυμνάζονταν, είτε έκαναν καθιστική ζωή στο παχύ έντερο ποντικιών που έκαναν καθιστική ζωή και είχαν ανατραφεί σε αποστειρωμένο περιβάλλον ώστε να μην έχουν δικό τους εντερικό μικροβίωμα. Στη δεύτερη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Medicine & Science in Sports & Exercise, οι ερευνητές παρακολούθησαν τις αλλαγές στην σύσταση του εντερικού μικροβιώματος σε άτομα που από καθιστική συμπεριφορά κλήθηκαν να γυμναστούν και έπειτα να κάνουν πάλι καθιστική ζωή. «Είναι οι πρώτες μελέτες που δείχνουν ότι η γυμναστική μπορεί να έχει επίδραση στο έντερο ανεξαρτήτως της διατροφής ή άλλων παραγόντων», εξηγεί ο Τζέφρι Γουντς, καθηγητής Κινησιολογίας και Κοινωνικής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις.

Διαβάστε περισσότερα στο in.gr