από metereologos.gr
Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Εργαστηριακοί μίνι εγκέφαλοι αλλάζουν τη μελέτη των νευρολογικών παθήσεων

Οι εγκεφαλικοί ιστοί του εργαστηρίου χρησιμοποιήθηκαν για τη μελέτη του πώς ο ιός Ζίκα μολύνει τον εγκέφαλο
Εργαστηριακοί μίνι εγκέφαλοι αλλάζουν τη μελέτη των νευρολογικών παθήσεων
Brain organoid_mid

Αμερικανοί επιστήμονες ανέπτυξαν μια βελτιωμένη τεχνική δημιουργίας απλοποιημένου ανθρώπινου εγκεφαλικού ιστού από βλαστικά κύτταρα. Επειδή αυτοί οι μίνι εγκέφαλοι μιμούνται τους ανθρώπινους εγκεφάλους στον τρόπο που αναπτύσσονται και μεγαλώνουν, θεωρούνται ζωτικής σημασίας στην μελέτη περίπλοκων νευρολογικών παθήσεων. Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο του επιστημονικού εντύπου Cell Reports, επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες χρησιμοποίησε τους εγκεφαλικούς ιστούς εργαστηρίου για να κατανοήσει καλύτερα πώς ο ιός Ζικα μολύνει και καταστρέφει τον εμβρυϊκο εγκεφαλικό ιστό, δίνοντάς την ελπίδα ότι κάποια ημέρα θα αναπτυχθούν φάρμακα που θα προλαμβάνουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις του ιού.

Διαβάστε περισσότερα στο in.gr