από metereologos.gr
Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Βρέθηκε ο T.rex των κροκοδείλων

Ζούσε πριν από 95 εκ. έτη είχε μήκος επτά μέτρων και έκανε επιθέσεις σε δεινοσαύρους
Βρέθηκε ο T.rex των κροκοδείλων
Είναι βέβαιο ότι οι αναμετρήσεις ανάμεσα στον D.motherali και τους δεινοσαύρους θα ήταν κάτι περισσότερο από επικές και σίγουρα κανείς δεν θα ήθελε να βρίσκεται κάπου εκεί κοντά

Είναι πολλά τα απολιθώματα προϊστορικών ζώων η ταυτότητα των οποίων παραμένει άγνωστη. Πολλά από τα απολιθώματα που δεν έχουν ταυτοποιηθεί εντοπίστηκαν είτε τυχαία είτε από ερασιτέχνες ερευνητές παλαιοντολογίας και για αυτό δεν έχουν τύχει της απαραίτητης προσοχής από τους ειδικούς παραμένοντας σε συρτάρια και αποθήκες μουσείων ή διαφόρων επιστημονικών ιδρυμάτων. Η δημιουργία νέων προηγμένων οργάνων αλλά και η ανάπτυξη νέων μεθόδων ανάλυσης έχει διευκολύνει την μελέτη των απολιθωμάτων και αποδεικνύει καθημερινά ότι τα συρτάρια και οι αποθήκες κρύβουν πραγματικούς παλαιοντολογικούς θησαυρούς. Ετσι όλο και περισσότεροι επιστήμονες σπεύδουν να μελετήσουν απολιθώματα που δεν έχουν ταυτοποιηθεί.

Το ίδιο αποφάσισε να κάνει και ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου του Τενεσί η οποία μελέτησε απολιθώματα που είχαν εντοπιστεί στο Τέξας πριν από οκτώ χρόνια. Η μελέτη των απολιθωμάτων έδειξε ότι αυτά ανήκουν σε ένα πρόγονο των σημερινών κροκοδείλων. Ο Deltasuchus motherali όπως ονομάστηκε το νέο είδος ζούσε πριν από περίπου 95 εκ. έτη, έφτανε σε μήκος τα επτά μέτρα και σκορπούσε τον τρόμο στις περιοχές που ζούσε. Σύμφωνα με τους ερευνητές ο κροκόδειλος αυτός έτρωγε κυριολεκτικά τα πάντα από φυτά μέχρι ζώα της θάλασσας και της στεριάς. Οπως εκτιμούν οι ερευνητές αυτός ο τρομερός θηρευτής δεν δίσταζε να επιτεθεί ακόμη και σε μεγάλους δεινοσαύρους!

καποιο αριθμητικο λαθος θαχει γινει 'η δεν ηταν και τοσο τρομερος 'θηρευτης' οπως λεγεται... | 14/09/2017 15:31
    Αν το μεγεθος αυτου του αρχαιου κροκοδειλου ηταν μολις 7 μετρα, τοτε μαλλον δεν ηταν και κανενας τρομερος θηρευτης ουτε και απειλουσε και παρα πολυ τα μεγαθηρια που κυκλοφορουσαν εκεινη την εποχη οπως ο Τ.Ρεξ (περιπτου 15 μετρα) 'η ο Βροντοσαυρος (30 μετρα). Οπως θα ειναι γνωστο (ελπιζω) στους γραφοντες, ακομη και σημερα υπαρχουν παρομοιοι 'η και πολυ μεγαλυτεροι κροκοδειλοι οπως ο αυστραλεζικος του αλμυρου νερου που φθανει το 9 μετρα 'η οι αλιγατορες της Αμερικης που φθανουν τα 8 μετρα. Μηπως να γινει καμμια διορθωση???
    Σπυρος