από metereologos.gr
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Η έλλειψη βλαστοκυττάρων ένοχη για τις συχνές αποβολές;

Μια νέα πρόταση ειδικών για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες
Η έλλειψη βλαστοκυττάρων ένοχη για τις συχνές αποβολές;
Τα βλαστοκύτταρα υποδεικνύουν ως παράγοντα που παίζει κεντρικό ρόλο στην ομαλή κύηση οι ερευνητές
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Η αιτία που μερικές γυναίκες κάνουν συνέχεια αποβολές, όταν μένουν έγκυες, πιθανώς οφείλεται στο ότι υπάρχει έλλειψη βλαστικών κυττάρων στη μήτρα τους, σύμφωνα με βρετανούς επιστήμονες. Είναι η πρώτη φορά που προτείνεται κάτι τέτοιο ως εξήγηση των συχνών αποβολών.

Οι ερευνητές των Σχολών Ιατρικής και Βιολογίας του Πανεπιστημίου Warwick με επικεφαλής τον καθηγητή μαιευτικής και γυναικολογίας Γιαν Μπρόζενς δήλωσαν ότι θα επιχειρήσουν πλέον να αναπτύξουν μια νέα θεραπεία, με βάση τα ευρήματά τους.

Περίπου μία στις πέντε κυήσεις καταλήγει σε αποβολή, ενώ μία στις 100 γυναίκες εμφανίζει τουλάχιστον τρεις διαδοχικές αποβολές. Η έλλειψη βλαστικών κυττάρων στην μήτρα μπορεί να οδηγεί στην πρόωρη γήρανσή της και στην αποτυχία της εγκυμοσύνης. Οι επιστήμονες θα προσπαθήσουν να βρουν λύση στο πρόβλημα, βελτιώνοντας τον αριθμό και την λειτουργία των βλαστοκυττάρων. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Stem Cells».

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Vapourware τα βλαστοκύτταρα! | 09/03/2016 18:00
    Τα πήρανε οι βιοτεχνολογικές για να καταψύχουν βλαστοκύτταρα, και τώρα δε ξέρουν πού να τα πουλήσουν. Ας φτιάξουμε μια εργασία να κουνήσουμε την αγορά λοιπόν, όπως κάνουμε πάντα.
    unleaded