από metereologos.gr
Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Η γειτονιά «βαραίνει» στη ζυγαριά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/12/2017 15:24Σχόλια (1)
Ακόμη, εκείνοι που μένουν μακριά από ταχυφαγεία (φαστ φουντ), έχουν επίσης μικρότερο δείκτη μάζας σώματος και πιο λεπτή μέση. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η απόσταση από τους χώρους άσκησης, αλλά και από τους ανθυγιεινούς...πειρασμούς, παίζει ρόλο στον έλεγχο της παχυσαρκίας.
Δεινόσαυροι «εισβάλουν» στο Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/12/2017 15:15Σχολιάστε
Το Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου, γιορτάζει το χειμερινό ηλιοστάσιο δυο ημέρες πριν,δηλαδή την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017, και πλημμυρίζει τον τεράστιο θόλο του με Δεινοσαύρους! Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει δωρεάν την Ψηφιακή Παράσταση «Ο θάνατος των δεινοσαύρων» και να πραγματοποιήσει έτσι ένα συναρπαστικό «ταξίδι» εκατομμύρια χρόνια πίσω στον χρόνο, στην εποχή της αδιαφιλονίκητης κυριαρχίας των δεινοσαύρων πάνω στην Γη, αλλά και της μυστηριώδους εξαφάνισής τους.
Οριστικό: Η Αρκτική ξεπαγώνει!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/12/2017 15:01Σχόλια (3)
Ακρως ανησυχητικά για το μέλλον της ανθρωπότητας αλλά και του παγκόσμιου οικοσυστήματος είναι τα όσα αναφέρονται σε νέα έκθεση της Εθνικής Υπηρεσίας Ωκεανών και Ατμόσφαιρας των ΗΠΑ (ΝΟΑΑ). Σύμφωνα με την έκθεση αυτή η αύξηση της θερμοκρασίας στην Αρκτική όχι μόνο αλλάζει γρήγορα και δραστικά την περιοχή αλλά δυστυχώς πρόκειται για μη αναστρέψιμη κατάσταση
H Κίνα έφτιαξε σύστημα ασφαλείας… Minority Report
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/12/2017 05:20Σχολιάστε
Όπως έγινε γνωστό, οι αστυνομικές Αρχές της Σαγκάης χρησιμοποιούν εδώ και λίγο καιρό ένα επαναστατικό σύστημα αναγνώρισης προσώπων, το οποίο θυμίζει αντίστοιχα συστήματα που βλέπουμε σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας, όπως το Minority Report του Στίβεν Σπίλμπεργκ.
Ανακαλύφθηκαν τα πρώτα τσιμπούρια πάνω σε δεινοσαύρους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 18:26Σχόλια (1)
Τελικά, ακόμη και οι δεινόσαυροι δεν είχαν γλιτώσει από τα τσιμπούρια. Επιστήμονες ανακάλυψαν μέσα σε κεχριμπάρια, τέσσερα παγιδευμένα τσιμπούρια. Το ένα παγιδευμένο τσιμπούρι ήταν πιασμένο πάνω στο φτερό ενός δεινόσαυρου, ενώ ένα άλλο ήταν πρησμένο από το πολύ αίμα που είχε ρουφήξει.
Ανακαλύφθηκε απολίθωμα γιγάντιου πιγκουίνου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 18:16Σχολιάστε
Στην ανακάλυψη απολιθωμένων οστών ενός γιγάντιου πιγκουίνου, που είχε ύψος περίπου 1,77 μέτρα και βάρος 100 κιλά, προχώρησαν επιστήμονες στη Νέα Ζηλανδία.
Θεαματική βροχή διαττόντων αστέρων στο βράδυ της Τετάρτης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 10:30Σχολιάστε
Μια από τις πιο θεαματικές βροχές διαττόντων αστέρων, των Διδυμίδων, θα κορυφωθεί το βράδυ της Τετάρτης 13 Δεκεμβρίου προς χαράματα της Πέμπτης 14 Δεκεμβρίου. Αν και προηγήθηκε η υπερ-πανσέληνος στις 3 Δεκεμβρίου, ο ουρανός θα είναι πια αρκετά σκοτεινός, επιτρέποντας την καλή παρατήρηση του φαινομένου.
Τρεις νέους αστέρες νετρονίων εντόπισε το ραδιοτηλεσκόπιο FAS
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 10:08Σχολιάστε
Το κινεζικό ραδιοτηλεσκόπιο FAST, εντόπισε τρία νέα πάλσαρ (αστέρες νετρονίων) σύμφωνα με την Κινεζική Υπηρεσία Αστρονομικών Παρατηρήσεων (NAOC).
Τηλεσκόπιο «τσεκάρει» αστεροειδή-πούρο μήπως κρύβει εξωγήινους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 10:04Σχολιάστε
Το πρόγραμμα αναζήτησης εξωγήινης ζωής Breakthrough Listen έκανε γνωστό ότι για πρώτη φορά θα χρησιμοποιήσει ένα μεγάλο τηλεσκόπιο, του Γκριν Μπανκ στη Δυτική Βιρτζίνια των ΗΠΑ, για να ελέγξει μήπως υπάρχουν κάποιες ενδείξεις εξωγήινης τεχνολογίας.
Η «μεγάλη ερυθρά κηλίδα» του Δία μικραίνει [Βίντεο]
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 09:56Σχολιάστε
Η «μεγάλη ερυθρά κηλίδα» του Δία, το πιο διακριτό χαρακτηριστικό του μεγαλύτερου πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος, η οποία φαίνεται σιγά-σιγά να συρρικνώνεται, έχει πια πλάτος 1,3 φορές μεγαλύτερο από τη διάμετρο της Γης αλλά και βαθιές «ρίζες» 300 χιλιομέτρων στην ατμόσφαιρα του αέριου γίγαντα.
Ζωντανό τατουάζ με εκτύπωση 3D
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/12/2017 05:20Σχολιάστε
Ερευνητές από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) παρουσίασαν ένα τρισδιάστατο «ζωντανό τατουάζ» το οποίο ανταποκρίνεται στο περιβάλλον. Αποτελείται από γενετικά προγραμματισμένα κύτταρα βακτηρίων, μπορεί να αφαιρεθεί ανά πάσα στιγμή και στο μέλλον μπορεί να αποτελέσει «όχημα» για φορετές συσκευές που θα προστατεύουν τον χρήστη από εξωτερικούς και εσωτερικούς κινδύνους.
Γιατί τα υπερηφαίστεια απειλούν την ανθρωπότητα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/12/2017 23:55 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 12/12/2017 05:00Σχολιάστε
Για την πιθανότητα να συμβεί νωρίτερα από το αναμενόμενο μια σούπερ έκρηξη ενός ηφαιστείου, ικανή να επιστρέψει
Στολή αστροναύτη με... αυτόματο πιλότο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/12/2017 14:01Σχολιάστε
Αμερικανική εταιρεία κατασκευάζει μια στολή για αστροναύτες η οποία θα διαθέτει ένα είδος αυτόματου πιλότου. Σε περίπτωση που ο αστροναύτης που πραγματοποιεί εργασίες έξω από διαστημόπλοια ή διαστημικούς σταθμούς αποπροσανατολιστεί, χάσει την ισορροπία του, ζαλιστεί κλπ με το πάτημα ενός κουμπιού θα ενεργοποιεί τον μηχανισμό στην στολή του η οποία θα αναλάβει να τον επιστρέψει σε ασφαλές σημείο.
Πλανητικό απομεινάρι ο μυστηριώδης επισκέπτης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/12/2017 13:08Σχολιάστε
Ο παράξενος αστεροειδής που εντοπίστηκε πριν από λίγες εβδομάδες να επισκέπτεται το ηλιακό μας σύστημα από άλλες περιοχές του γαλαξία είναι ίσως απομεινάρι ενός καταστραμμένου πλανήτη
Επιστήμονες ανακάλυψαν το αρχαιότερο μάτι στον κόσμο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/12/2017 10:23Σχολιάστε
Επιστήμονες ανακάλυψαν το αρχαιότερο μάτι στον κόσμο. Ειναι το παλαιότερο που έχει βρεθεί σε έμβιο οργανισμό και χρονολογείται προ 530 εκατομμυρίων ετών περίπου.
1|2|3|4|5|...27