από metereologos.gr

Η ατζέντα της επιστήμης
22 – 28 Ιανουαρίου 2017
Το όνομά μου είναι Μποντ... φουγάρο Μποντ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/01/2017 05:45Σχολιάστε
Είναι ένας από τους χαρακτήρες-σύμβολα για γενιές και γενιές, αφού ο Τζέιμς Μποντ έχει μεγαλώσει πολλά παιδιά. Τώρα βέβαια το αν με το παράδειγμά του μεγαλώνει τόσα χρόνια και γερά παιδιά τίθεται μάλλον υπό (σοβαρή) αμφισβήτηση.
Παρακαλώ, μια σόδα – μα ποια σόδα;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/01/2017 05:45Σχολιάστε
Είναι και λίγο σαν χημικός χαμαιλέων αλλά, προσοχή, μην πέσεις επάνω στην καυστική. Σόδα υπάρχει και βοηθάει όταν έχουμε φάει βαριά και άτσαλα, σόδα στο «άισ-κριμ-σόντα», σόδα για τα πλακάκια και το ψυγείο, σόδα και στα ρεβίθια και στα καραμελωμένα κρεμμύδια.
Το χαλινάρι των ενστίκτων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/01/2017 05:45Σχολιάστε
Σκηνή 1η: βρίσκεστε σε έναν δημόσιο χώρο και κάποιος, προφανώς πολύ αγενής, όχι μόνο σας αδικεί (παραδείγματος χάριν
Προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/01/2017 05:45Σχολιάστε
Μια εντολή μέσω μικροφώνου αρκεί και το photoshop παίρνει φωτιά!
ΕΕ: Εγκρίθηκε η κυκλοφορία ινσουλίνης ταχείας δράσης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2017 15:28Σχολιάστε
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χορήγησε έγκριση κυκλοφορίας στην ασπαρτική ινσουλίνη ταχείας δράση για χρήση στη θεραπεία του σακχαρώδους διαβήτη σε ενήλικες. Η έγκριση κυκλοφορίας καλύπτει όλα τα 28 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πώς νιώθουν άνδρες και γυναίκες για το σεξ της μιας νύχτας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2017 13:33Σχολιάστε
Άνδρες και γυναίκες φαίνεται να μετανιώνουν για τις περιστασιακές σεξουαλικές εμπειρίες της μας νύχτας, αλλά για διαφορετικούς λόγους, σύμφωνα με νορβηγική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Evolutionary Psychology.
Νέα εκτίμηση: 6-9 μέτρα η αύξηση της στάθμης τα θάλασσας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2017 11:23Σχολιάστε
Οι επιστήμονες που μελετούν το αρχαίο κλίμα του πλανήτη, ανακάλυψαν ανησυχητικά «σημάδια» που αυξάνουν τον κίνδυνο για το μέλλον, όσον αφορά τη στάθμη των θαλασσών. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η αύξηση της στάθμης της θάλασσας στο μέλλον εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών μπορεί να φτάσει τα εννέα μέτρα!
Οι κυβερνοεπιθέσεις των γιορτών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2017 05:00Σχολιάστε
Ραγδαία αύξηση στις κυβερνοεπιθέσεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του προηγούμενου έτους κατέγραψαν οι ειδικοί. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ασφαλείας Kaspersky Lab, ο αριθμός των χρηστών που ήρθαν αντιμέτωποι με κακόβουλο online λογισμικό άγγιξε τις 319.000, εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 22,49% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2015.
Στα πρόθυρα εξαφάνισης 6 στα 10 πρωτεύοντα θηλαστικά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 15:03Σχόλια (1)
Οι πλησιέστεροι συγγενείς του ανθρώπου κινδυνεύουν: Περίπου το 60% των πρωτευόντων σε όλο τον κόσμο, συνολικά πάνω από 500 είδη πιθήκων, μαϊμούδων και λεμούριων, απειλούνται σήμερα με εξαφάνιση, ενώ το 75% παρουσιάζει ανησυχητική συρρίκνωση πληθυσμών.
Σας αρέσει το καθισιό; Θα γεράσετε πρόωρα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 13:05Σχολιάστε
Πολύ καθισιό, πρόωρα γηρατειά. Οι ηλικιωμένες γυναίκες που είναι καθιστές πάνω από δέκα ώρες τη μέρα και οι οποίες δεν ασκούνται, έχουν κύτταρα που είναι έως οκτώ χρόνια περισσότερο βιολογικά γερασμένα από ό,τι η πραγματική ηλικία τους, σε σχέση με τις συνομήλικές τους που κάνουν λιγότερο καθιστική ζωή και ασκούνται, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Ιδού ο Τιτάνας!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 12:53Σχόλια (3)
Πριν από δώδεκα χρόνια το διαστημικό σκάφος Cassini που εξερευνά το σύστημα του Κρόνου έστειλε στον μεγαλύτερο και πιο ενδιαφέροντα δορυφόρο του, τον Τιτάνα, μια διαστημοσυσκεή. Η συσκευή Huygens εισχώρησε στην ατμόσφαιρα του Τιτάνα και προσεδαφίστηκε στέλνοντας πληροφορίες πίσω στη Γη πολλές πληροφορίες. Η NASA αποφάσισε να συγκεντρώσει τις εικόνες που είχε στείλει η συσκευή και να τις επεξεργαστεί έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα εντυπωσιακό βίντεο του δορυφόρου.
Ανάλυση DNA με το κινητό τηλέφωνο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 12:36Σχολιάστε
Καθώς όλα τα πράγματα γίνονται σταδιακά μικρότερα και φορητά, η ανάλυση DNA δεν μπορούσε να μείνει πίσω. Ερευνητές στις ΗΠΑ και τη Σουηδία δημιούργησαν μια μικρή συσκευή που προσαρτάται σε ένα κινητό τηλέφωνο και επιτρέπει τη διενέργεια άμεσων γενετικών αναλύσεων οπουδήποτε και με πολύ χαμηλότερο κόστος από ό,τι οι εξετάσεις που γίνονται σε εργαστήρια.
Μαλακό ρομποτικό «γάντι» κατά της καρδιακής ανεπάρκειας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 12:33Σχολιάστε
Ερευνητές στις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα μαλακό ρομποτικό «γάντι» που τυλίγει την καρδιά και την βοηθά να χτυπά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για τη θεραπεία της καρδιακής ανεπάρκειας στο μέλλον.
Αντίσωμα «ξετρυπώνει» τον HIV από τις κρυψώνες του στο σώμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 11:27Σχολιάστε
Αμερικανοί ερευνητές ανέπτυξαν ένα νέο αντίσωμα, που μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό σύστημα να «ξετρυπώσει» και να καταστρέψει κρυμμένα κύτταρα τα οποία έχουν μολυνθεί από τον ιό HIV που προκαλεί το AIDS.
1|2|3|4|5|...27