από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Νέες ανακαλύψεις για τον Κρόνο από το… νεκρό Cassini
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15:25Σχολιάστε
Το διαστημικό σκάφος εντόπισε πλήθος νέων εντυπωσιακών ευρημάτων κατά την διάρκεια της βουτιάς θανάτου που έκανε στον άρχοντα των δαχτυλιδιών του ηλιακού μας συστήματος
Τα προϊόντα ελιάς προστατεύουν το σώμα από το οξειδωτικό στρες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14:35Σχολιάστε
Τα προϊόντα της ελιάς μπορούν να προστατέψουν το σώμα από το σύνδρομο του οξειδωτικού στρες, σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού και του Διεθνούς Παρατηρητηρίου Οξειδωτικού Στρες και του Εργαστηρίου Επεξεργασίας Τροφίμων και Μηχανικής, του Τμήματος Γεωπονίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Στα μάτια ίσως κρύβεται η αιτία της δυσλεξίας, σύμφωνα με γαλλική μελέτη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11:42Σχολιάστε
Γάλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν μια παθολογική και ενδεχομένως αντιμετωπίσιμη αιτία της δυσλεξίας. Σύμφωνα με άρθρο που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Proceedings of the Royal Society B, στα άτομα με δυσλεξία οι κυτταρικοί υποδοχείς του φωτός έχουν πανομοιότυπη διάταξη και στα δύο μάτια, ενώ στους υπόλοιπους ανθρώπους τα εν λόγω ζωτικά για την όραση κύτταρα είναι ασυμμετρικά, ώστε να διαφέρουν στα δύο μάτια.
Στην Ολλανδία η πρώτη γέφυρα από μπετόν, που βγήκε από 3D εκτυπωτή
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09:09Σχολιάστε
Η πρώτη στον κόσμο τρισδιάστατα εκτυπωμένη γέφυρα άνοιξε στη μικρή πόλη Γκέμερτ στη νοτιοανατολική Ολλανδία και μπορούν να τη διασχίσουν πεζοί, ποδήλατα και οχήματα.
Ελον Μασκ: Το 2024 άνθρωποι στον Αρη με δυνατότητα χρήσης των social media!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05:00Σχολιάστε
Κάθε δημόσια αναφορά του αμερικανού μεγιστάνα και οραματιστή Ελον Μασκ συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας
Και οι οδοντίατροι «ένοχοι» για την εξάπλωση ανθεκτικών βακτηρίων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05:00Σχολιάστε
Μια παραγνωρισμένη «πηγή κινδύνου» για την εξάπλωση υπερανθεκτικών μικροβίων παρουσιάζει μια νέα μελέτη που
Νέο προηγμένο προβολικό σύστημα στο Πλανητάριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/10/2017 14:40Σχολιάστε
Νέο προηγμένο προβολικό σύστημα στο Πλανητάριο. Το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό αυξήθηκε η φωτεινότητα διατηρώντας παράλληλα εκπληκτική ποιότητα χρωμάτων
Το ψυγείο που βγάζει selfies
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/10/2017 14:04Σχολιάστε
Σε μια εποχή που η τεχνολογία ολοένα και εξελίσσεται, μια νέα τάση πρόκειται να ενταχθεί στην καθημερινότητά μας.
Ελληνική συμβολή στην ανακάλυψη βαρυτικών κυμάτων από άστρα νετρονίων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/10/2017 10:23Σχόλια (1)
Μια διακεκριμένη Ελληνίδα, επιστήμων της διασποράς, η αστροφυσικός Βίκυ Καλογερά, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Northwestern του Ιλινόις, είχε σημαντική συμβολή στην ανακάλυψη των πρώτων βαρυτικών κυμάτων από τη βίαιη και φωτεινή σύγκρουση δύο άστρων νετρονίων σε απόσταση 130 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη.
Kronos: το άστρο που καταβρόχθισε τους πλανήτες του
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/10/2017 09:15Σχόλια (1)
Ένα άστρο παρόμοιο με τον δικό μας Ηλιο, το οποίο απέχει περίπου 350 έτη φωτός από τη Γη, ταξιδεύει την αρχαία ελληνική μυθολογία στον Γαλαξία. Οι αστροφυσικοί που το μελετούν θεωρούν ότι ο ασυνήθιστος αυτός μακρινός αστέρας έχει «καταπιεί» τους πλανήτες που υπήρχαν γύρω του.
Δύο άστρα νετρονίου γέννησαν μια νέα αστρονομία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/10/2017 18:06Σχόλια (1)
Μπαράζ πολύ σημαντικών αστρονομικών ανακαλύψεων που ανοίγει νέους δρόμους στην κατανόηση του Σύμπαντος
Στον αέρα το «παιδί» του Κονκόρντ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/10/2017 15:42Σχολιάστε
Ξεκινούν οι δοκιμές ενός νέου υπερηχητικού σκάφους που θα κάνει υπερατλαντικές πτήσεις σε τρεις ώρες
Οι πρώτοι άνθρωποι απέφευγαν το συγγενικό σεξ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/10/2017 05:45Σχόλια (1)
Από τα πρώτα βήματά τους στη Γη οι ανατομικά σύγχρονοι άνθρωποι γνώριζαν ότι το σεξ μεταξύ στενών συγγενών δεν βγαίνει σε καλό.
Η μόδα «κολλάει» περισσότερο από τη γρίπη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/10/2017 05:45Σχόλια (1)
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, μια ομάδα ερευνητών άρχισε τη χορήγηση ενός διατροφικού συμπληρώματος σε μικρά παιδιά αγροτικών περιοχών της Γουατεμάλας.
1|2|3|4|5|...27