από metereologos.gr
Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

Επιστημονικές πόζες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/07/2018 05:45Σχολιάστε
Οι ετήσιοι διαγωνισμοί φωτογραφίας που διοργανώνονται από ερευνητικά και ακαδημαϊκά ιδρύματα καθώς και από μεγάλες εταιρείες ολοένα και αυξάνονται.
Δουλειές για... ψήσιμο!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/07/2018 05:45Σχολιάστε
Είναι, χωρίς αμφιβολία, ένα από τα «σήματα κατατεθέντα» της χώρας μας αυτός ο λαμπερός ήλιος που τον διαφημίζουμε στα πέρατα του κόσμου.
Μια καλή, μια ανάποδη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/07/2018 05:45Σχολιάστε
Οταν το τραβάτε, ένα πλεκτό κασκόλ μπορεί να τεντωθεί τόσο ώστε ακόμη και να διπλασιαστεί σε μήκος, αλλά ξαναπαίρνει τις αρχικές διαστάσεις του μόλις το αφήσετε, παρά το γεγονός ότι δεν είναι φτιαγμένο από λάστιχο. Πώς γίνεται αυτό;
Εν τάχει
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/07/2018 05:45Σχολιάστε
Δώδεκα ακόμη δορυφόροι ανακαλύφθηκαν στον Δία, ανεβάζοντας σε 79 τον αριθμό των γνωστών σε εμάς φεγγαριών του.
Εχει αερόσακο το κινητό σου τηλέφωνο;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/07/2018 05:00Σχολιάστε
Οι αερόσακοι είναι ένα σύστημα προστασίας που η ύπαρξή τους έχει συνδεθεί αποκλειστικά με τα αυτοκίνητα. Ομως το τελευταίο διάστημα η ιδέα της χρήσης αερόσακων ή παρόμοιων συστημάτων ασφαλείας και σε άλλα «ευαίσθητα» αντικείμενα ή ακόμη και σε άλλες δραστηριότητες του ανθρώπου έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.
Η ακτινοβολία των κινητών «πλήττει» τη μνήμη των εφήβων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/07/2018 19:37Σχολιάστε
Τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία ραδιοσυχνοτήτων (RF-EMF) που δημιουργούνται από την ακτινοβολία των κινητών τηλεφώνων μπορούν να επιδράσουν αρνητικά στη μνήμη των εφήβων.
Το καλύτερο φάρμακο είναι η φύση!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/07/2018 05:00Σχολιάστε
Είναι επίσημο και με επιστημονική υπογραφή: η ζωή κοντά στη φύση έχει σημαντικά και πολλά (πάρα πολλά) οφέλη για την υγεία. Μια νέα μεγάλη μετα-ανάλυση μελετών αποκαλύπτει ότι το να περνάμε ώρες στην εξοχή ή έστω σε χώρους πρασίνου μέσα στις πόλεις μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, για καρδιαγγειακά νοσήματα, πρόωρο θάνατο από όλα τα αίτια, πρόωρη γέννα, άγχος και υψηλή αρτηριακή πίεση.
Τον Νοέμβριο η εκτόξευση του δορυφόρου HELLAS SAT 4
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/07/2018 10:44Σχολιάστε
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, στις εγκαταστάσεις της Lockheed Martin στο Sunnyvale της Καλιφόρνιας, ο πρώτος κύκλος των θερμικών δοκιμών κενού στον ειδικό θάλαμο TVAC (Thermal VAcum Chamber) στον δορυφόρο HELLAS SAT 4.
Η τεμπελιά μάς κάνει να πιστεύουμε τις ψεύτικες ειδήσεις
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/07/2018 05:00Σχολιάστε
Γιατί οι ψεύτικες ειδήσεις εξαπλώνονται τόσο γρήγορα; Και πώς πέφτουμε τόσο εύκολα στην παγίδα τους; Η επικρατέστερη ερμηνεία που έχουν προτείνει ως τώρα οι επιστήμονες είναι ότι αυτό συμβαίνει επειδή με κάποιον τρόπο καταφέρνουν να «αγγίξουν» τη μεροληψία μας.
Μαγνητικό καλώδιο ανιχνεύει τον καρκίνο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/07/2018 05:00Σχολιάστε
Ένα μαγνητικό καλώδιο που μπορεί να «συλλάβει» καρκινικά κύτταρα στην κυκλοφορία του αίματος ανοίγει νέους δρόμους στην πρώιμη ανίχνευση του καρκίνου, σύμφωνα με μελέτη ερευνητών της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Στάνφορντ.
Ανακάλυψαν 10 νέα φεγγάρια γύρω από τον Δία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/07/2018 22:05Σχολιάστε
Αστρονόμοι ανακοίνωσαν την ανακάλυψη δέκα ακόμη φεγγαριών του Δία, ανεβάζοντας έτσι σε 79 τον αριθμό των φεγγαριών που οι επιστήμονες γνωρίζουν ότι περιβάλλουν αυτόν τον γίγαντα αερίων, περιλαμβανομένου ενός "οδηγού προς την λάθος κατεύθυνση", ο οποίος φαίνεται καταδικασμένος να συντριβεί πάνω σε άλλα φεγγάρια που μοιράζονται τη διαδρομή του.
Αυτόνομο ιπτάμενο ταξί από τη Rolls Royce
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/07/2018 22:10 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 16/07/2018 22:20Σχολιάστε
Στον χορό των αυτόνομων ιπτάμενων οχημάτων μπαίνει και η Rolls Royce η οποία επιβεβαίωσε ότι ετοιμάζει ένα αυτόνομο ιπτάμενο ταξί, παρουσιάζοντας το πρωτότυπό του στη διεθνή αεροπορική έκθεση του Φάρνμπορο.
Ο ιός του έρπητα «ένοχος» για τη νόσο Αλτσχάιμερ;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/07/2018 16:22Σχολιάστε