από metereologos.gr
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Ανταρκτική: Αντίστροφη μέτρηση για αποκόλληση παγόβουνου 5.000 τ.χλμ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17:16Σχολιάστε
Ένα βαθύ χάσμα μήκους 170 χιλιομέτρων στην άκρη της Ανταρκτικής απέχει ελάχιστα από την άλλη άκρη του πάγου, αναφέρουν ερευνητές που πέταξαν πάνω από το γεωλογικό φαινόμενο. Το
Αιώρηση με «όχημα» τη διαφορά θερμοκρασίας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05:00Σχόλια (1)
Το να μπορεί να αιωρείται και να κινείται σαν να πετάει ή να στέκεται στον αέρα χωρίς να αγγίζει το έδαφος είναι ένα
Ο έρπης των γεννητικών οργάνων ύποπτος για παιδικό αυτισμό
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/02/2017 12:10Σχολιάστε
Οι γυναίκες που έχουν μολυνθεί με τον ιό του έρπητα των γεννητικών οργάνων (HSV-2) κατά τα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης, έχουν διπλάσια πιθανότητα να γεννήσουν παιδί που αργότερα θα διαγνωσθεί με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού, σύμφωνα με διεθνή μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο mSphere.
Πάνω από 50% αυξήθηκαν οι επιθέσεις σε Android συσκευές
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/02/2017 10:36Σχολιάστε
Με μια αλματώδη αύξηση που ξεπέρασε το 50% στις κυβερνοεπιθέσεις με λύτρα σε συσκευές Android έκλεισε το 2016. Τα ανησυχητικά στοιχεία έρχονται από νέα έκθεση της εταιρείας λογισμικού ασφαλείας ESET. Πρόκειται μάλιστα για τον μεγαλύτερο αριθμό προσπαθειών διείσδυσης σε συσκευές, σύμφωνα με τους ειδικούς. Όπως αποκαλύπτει η έκθεση «Trends in Android Ransomware» της κορυφαίας εταιρείας ασφαλείας από την Σλοβακία, οι επιθέσεις σε συσκευές Android καταγράφει πρωτοφανή αύξηση.
H πολλή γυμναστική «τρώει» τη… λίμπιντο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/02/2017 10:24Σχολιάστε
Aνδρες προσοχή, μην το παρακάνετε με τη γυμναστική και με τα σπορ! Η πολύ συχνή και έντονη σωματική άσκηση μπορεί να έχει μια ανεπιθύμητη παρενέργεια: τη μείωση της σεξουαλικής επιθυμίας (λίμπιντο), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
O ερυθρός νάνος και οι επτά «αδελφές» της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/02/2017 20:17Σχόλια (4)
Όχι ένας, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά επτά μικροί εξωπλανήτες, οι οποίοι έχουν μεγάλες ομοιότητες με τη Γη, ανακαλύφθηκαν γύρω από ένα σχετικά κοντινό και αχνό άστρο σε απόσταση περίπου 40 ετών φωτός, στον Αστερισμό του Υδροχόου.
Ερχονται τα «έξυπνα» φάρμακα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/02/2017 13:16Σχολιάστε
Ερευνητές στην Ολλανδία ανέπτυξαν μια καινοτόμο μέθοδο, η οποία για πρώτη φορά δημιουργεί τη δυνατότητα να γίνεται ελεγχόμενη χορήγηση των φαρμάκων, μέσω της κυκλοφορίας του αίματος, με τη χρήση υπολογιστών DNA.
Κληρονομική η παιδική παχυσαρκία;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/02/2017 12:52Σχολιάστε
Κατά μέσο όρο το 40% του βάρους ενός παιδιού - πόσο παχύ ή λεπτό θα είναι- κληρονομείται από τους γονείς τους, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.
Το πιο λαμπρό πάλσαρ στο Σύμπαν!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/02/2017 12:43Σχόλια (1)
Το διαστημικό τηλεσκόπιο XMM-Newton του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος εντόπισε έναν περιστρεφόμενο αστέρα νετρονίων (κοσμικά σώματα που είναι γνωστά και ως «πάλσαρ») που είναι χίλιες φορές πιο φωτεινός από ό,τι έως τώρα θεωρείτο δυνατό για τέτοιο άστρο. Το πάλσαρ αυτό βρίσκεται σε ένα γαλαξία (τον NGC 5907) σε απόσταση περίπου 50 εκατομμυρίων ετών φωτός και είναι επίσης το πιο μακρινό που έχει εντοπισθεί μέχρι σήμερα στο Σύμπαν.
Το μπουκάλι που δεν κολλάει η κέτσαπ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/02/2017 10:28Σχολιάστε
Όσο και να κουνήσεις το μπουκάλι, ένα μέρος της κέτσαπ που έχει απομείνει μέσα, δεν πέφτει με τίποτε, όπως όλοι ξέρουμε. Τώρα, επιστήμονες του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ ανακάλυψαν ένα νέο πολύ ολισθηρό υλικό επίστρωσης, το οποίο «απαγορεύει» στην παχύρευστη σάλτσα να κολλήσει στο εσωτερικό του μπουκαλιού.
Χαρτί που τυπώνεται με φως αντί για μελάνι!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/02/2017 10:11Σχολιάστε
Ερευνητές από την Κίνα και τις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα χαρτί πολλών χρήσεων, που μπορεί να τυπωθεί με υπεριώδες φως αντί για μελάνι. Το χαρτί μπορεί να σβηστεί, αν θερμανθεί επί δέκα λεπτά στους 120 βαθμούς Κελσίου, και στη συνέχεια, είναι δυνατό να τυπωθεί ξανά με υπεριώδη ακτινοβολία. Η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί πάνω από 80 φορές με το ίδιο χαρτί.
Διατροφικές αμαρτίες πατέρα παιδεύουσι αρσενικά τέκνα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/02/2017 05:00Σχολιάστε
Η άποψη ότι ο μπαμπάς μεταφέρει στα τέκνα του μόνο το γενετικό υλικό του και... τέρμα έχει αρχίσει να καταρρέει το
Τα ρομπότ πρέπει να φορολογούνται, υποστηρίζει ο Μπιλ Γκέιτς
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/02/2017 21:01 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 20/02/2017 21:12Σχολιάστε
Σε αντίθεση με ότι θα περίμενε κανείς από τον άνθρωπο που πλούτισε από την τεχνολογία, ο Μπιλ Γκέιτς υποστήριξε ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να φορολογήσουν τη χρήση ρομπότ. Το επιχείρημά του; Έτσι, θα συνεχίσει να χρηματοδοτείται η απασχόληση ανθρώπων...
«Ζωντανά» γάντια ειδοποιούν για τοξικές ουσίες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/02/2017 10:58Σχολιάστε
Ερευνητές του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ δημιούργησαν «ζωντανά» γάντια, τα οποία λάμπουν, όταν αγγίζουν τοξικές χημικές ουσίες. Τα καινοτόμα γάντια περιέχουν βιολογικούς αισθητήρες, οι οποίοι αποτελούνται από κύτταρα μικροοργανισμών που ζουν και τρέφονται μέσα σε ένα φιλμ υδρογέλης. Το ζωντανό υλικό των γαντιών, δηλαδή τα βακτήριά τους, μπορεί να αλλάζει κατά βούληση, έτσι ώστε τα γάντια να έχουν ευαισθησία σε διάφορα χημικά τόσο του περιβάλλοντος.
Οι πρώτες κότες παρένθετες μητέρες!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/02/2017 10:49Σχολιάστε
Τις πρώτες κότες στην Ευρώπη που έχουν τροποποιηθεί γενετικά, ώστε να μην παράγουν τα δικά τους κοτόπουλα, αλλά θα χρησιμοποιηθούν μόνο ως παρένθετες μητέρες για να γεννήσουν αυγά από άλλες σπάνιες ράτσες πουλερικών, δημιούργησαν βρετανοί επιστήμονες.
1|2|3|4|5|...27