από metereologos.gr
Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Εκατομμύρια τόνοι ψαριών απορρίπτονται κάθε χρόνο στη θάλασσα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: πριν 28'Σχολιάστε
Αυτό κι αν είναι σπατάλη. Κάθε χρόνο, σχεδόν δέκα εκατομμύρια τόνοι ψαριών ή το 10% περίπου των αλιευμάτων διεθνώς, πετιούνται πίσω στη θάλασσα, ενώ τα περισσότερα θα μπορούσαν κάλλιστα να καταναλωθούν.
Εκτοξεύεται ο HELLAS SAT 3, ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός δορυφόρος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10:32Σχολιάστε
Ο μεγαλύτερος ευρωπαϊκός τηλεπικοινωνιακός δορυφόρος, με το όνομα HELLAS SAT 3 και τις σημαίες της Ελλάδος και της Κύπρου, αναμένεται να εκτοξευτεί απόψε ένα λεπτό πριν από τα μεσάνυχτα.
Η διπλή ταυτότητα του... νερού
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08:00Σχολιάστε
Το νεράκι διαθέτει το διπλό πρόσωπο του Ιανού. Δεν υπάρχει μόνο μια μορφή υγρού νερού, αλλά δύο, οι οποίες έχουν μάλιστα μεγάλες διαφορές στη δομή και στην πυκνότητά τους. Αυτό αποκαλύπτει μια νέα διεθνής έρευνα επιστημόνων με επικεφαλής έναν Έλληνα ερευνητή.
«Κρυφές» γενετικές μεταλλάξεις
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08:00Σχολιάστε
Πολλοί άνθρωποι - έως ένας στους πέντε - που φαινομενικά είναι υγιείς, στην πραγματικότητα είναι πιθανό ότι έχουν στο γονιδίωμά τους μεταλλάξεις, οι οποίες τους προδιαθέτουν για σπάνιες νόσους, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Νέο χημικό καθυστερεί το «μαντάρισμα» της τρύπας του όζοντος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07:00Σχόλια (1)
Η τρύπα του όζοντος πάνω από την Ανταρκτική αποκαθίσταται σταδιακά στα προ του 1980 επίπεδα μετά τη συμφωνία του Μόντρεαλ του 1987, η οποία απαγόρευσε τους χλωροφθοράνθρακες που κατέστρεφαν το όζον.
Καταγγελίες για σοβαρές παρενέργειες καλλυντικών στις ΗΠΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/06/2017 17:45Σχολιάστε
Υπερδιπλασιασμό των καταγγελιών από γιατρούς και καταναλωτές για παρενέργειες καλλυντικών προϊόντων καταγράφει αμερικανική μελέτη για το χρονικό διάστημα 2015-2016 στις ΗΠΑ, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο JAMA Internal Medicine.
Ανακαλύφθηκε δίκτυο γονιδίων που αυξάνει τον κίνδυνο για Αλτσχάιμερ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/06/2017 17:45Σχολιάστε
Πολλά γονίδια που σχετίζονται με την όψιμη απαρχή της νόσου Αλτσχάιμερ εκφράζονται στα μυελοειδή κύτταρα και ρυθμίζονται από μια μοναδική πρωτεΐνη, σύμφωνα με μελέτη της Ιατρικής Σχολής Icahn που δημοσιεύεται στο επιστημονική επιθεώρηση Nature Neuroscience.
Η φυτική πρωτεΐνη προστατεύει από πρόωρη εμμηνόπαυση
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/06/2017 17:02Σχολιάστε
Η αυξημένη κατανάλωση φυτικής πρωτεΐνης φαίνεται να προστατεύει τις γυναίκες από την πρόωρη εμμηνόπαυση και να παρατείνει την αναπαραγωγική τους λειτουργία, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Epidemiology.
Nintendo: To θρυλικό SNES επιστρέφει
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/06/2017 12:45Σχόλια (2)
Τη διάθεση του Super Nintendo Entertainment System (SNES) Classic αναμένεται να διαθέσει στις αρχές Σεπτεμβρίου η Nintendo, μια νέα κλασσική κονσόλα, η οποία η εταιρεία ευελπιστεί ότι θα ενθουσιάσει τους θαυμαστές της παλιάς παιχνιδομηχανής
Συναίσθημα συν ηθική το μυστικό της επιτυχίας στο Twitter
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/06/2017 12:34Σχολιάστε
Τα μηνύματα στο Twitter που αφορούν πολιτικά και κοινωνικά θέματα είναι πιθανότερο να γίνουν viral, όταν η γλώσσα τους προδίδει συναισθηματική φόρτιση και ταυτόχρονα έχει ηθικό περιεχόμενο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Θάνατος από αστεροειδή ή καρχαρία;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/06/2017 20:27Σχόλια (1)
Καθώς κάνετε τα μπάνια σας, δεν αποκλείεται πού και πού να σας περνάει από το μυαλό η πολύ ανησυχητική σκέψη της συνάντησης με κάποιον καρχαρία. Πάντως - για να αναπτερωθεί το ηθικό σας - η πιθανότητα να σκοτωθεί κανείς από αστεροειδή εξ ουρανού είναι πολύ μεγαλύτερη (υπερδιπλάσια) από ό,τι να πεθάνει από καρχαρία, σύμφωνα με τις στατιστικές των θανάτων.
ΔιΆνοια: Δωρεάν εφαρμογή για ασθενείς με άνοια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/06/2017 17:35Σχολιάστε
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε έγκαιρα τον άνθρωπό μας όταν η άνοια αρχίζει να χτυπά την πόρτα; Η Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Science For You (SciFY), υπό την επιστημονική επιμέλεια της Εταιρείας Alzheimer Αθηνών, με τη νέα της δωρεάν εφαρμογή ΔιΆνοια προτείνει πρακτικούς τρόπους για τη βοήθεια ανθρώπων με άνοια να βελτιώσουν τις νοητικές τους λειτουργίες, τη διάθεση, τη λειτουργικότητα και την ποιότητα ζωής τους!
Ραδιόφωνο που λειτουργεί με τον ιδρώτα του σώματος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/06/2017 16:08Σχολιάστε
Εσύ ιδρώνεις και αυτό παίζει μουσική. Μηχανικοί στις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα ραδιόφωνο που μπορεί να παίζει για δύο μέρες, χρησιμοποιώντας τον ιδρώτα του σώματος στη θέση της μπαταρίας, προκειμένου να τροφοδοτείται με ρεύμα.
Η ηχορύπανση στο εμπορικό κέντρο της πόλης αναστατώνει την καρδιά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/06/2017 12:04Σχολιάστε
Η ηχορύπανση στα εμπορικά κέντρα των πόλεων μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία της καρδιάς υποστηρίζουν βρετανοί ερευνητές σε άρθρο που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Information Fusion.
1|2|3|4|5|...27