από metereologos.gr
Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Η εποχή «κλειδί» για την επιλόχειο κατάθλιψη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15:47Σχολιάστε
Οι γυναίκες που γεννάνε στη διάρκεια του χειμώνα ή της άνοιξης, έχουν μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν στη συνέχεια επιλόχεια κατάθλιψη, σε σχέση με όσες γεννάνε το φθινόπωρο ή το καλοκαίρι, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Πετυχημένη δοκιμή του σούπερ πυραύλου του Τζεφ Μπέζος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14:23Σχολιάστε
Η διαστημική εταιρεία του ιδρυτή της Amazon κατασκευάζει σκάφος επανδρωμένων αποστολών στην Σελήνη και στο πλαίσιο αυτό πραγματοποίησε δοκιμή ενός σούπερ πυραύλου
Θάλασσα πλαστικών και η Καραϊβική
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13:51Σχολιάστε
Τα πλαστικά αντικείμενα έχουν σχηματίσει ένα αδιαπέραστο στρώμα στα ανοικτά της Ονδούρας
Ο εγκέφαλος ικανοποιεί πρώτα τις δικές του ανάγκες και μετά των μυών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10:39Σχολιάστε
Αν κανείς πρέπει ταυτόχρονα να βάλει το μυαλό και τους μυς του να δουλέψουν σκληρά, σε ποιον από τους δύο τομείς, θα έχει τις μεγαλύτερες απώλειες; Στους μυς, απαντούν βρετανοί ερευνητές.
Παρατάθηκε ξανά η αποστολή Dawn στη Δήμητρα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10:28Σχολιάστε
Η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) αποφάσισε να παρατείνει για δεύτερη φορά - σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό της - την αποστολή του σκάφους Dawn (Αυγή) στο νάνο πλανήτη Δήμητρα, το μεγαλύτερο σώμα στη ζώνη των αστεροειδών μεταξύ Αρη-Δία.
Σημείωμα του Αϊνστάιν για το μυστικό της ευτυχίας δημοπρατείται στην Ιερουσαλήμ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/10/2017 21:15Σχολιάστε
Δύο σημειώματα του Αλμπερτ Αϊνστάιν, το ένα από τα οποία έχει ως θέμα το μυστικό μίας ευτυχισμένης ζωής, δημοπρατούνται την Τρίτη στην Ιερουσαλήμ.
Οι κυνηγοί των αόρατων απειλών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/10/2017 05:45Σχολιάστε
Η ξαφνική ανησυχία για την εμφάνιση ραδιενεργού ρουθηνίου στην ατμόσφαιρα, έντονα εξωτερικευμένη από τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης, έφερε σε πρώτο πλάνο την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενεργείας (ΕΕΑΕ), που έχει ως αποστολή την προστασία μας από τις κάθε είδους ακτινοβολίες.
Τι αποκάλυψαν τα βαρυτικά κύματα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/10/2017 05:45Σχολιάστε
Πριν από ενάμιση χρόνο και κάτι, τον Φεβρουάριο του 2016, η επιστημονική κοινότητα είχε πανηγυρίσει μια μεγάλη επιτυχία: την ανίχνευση, για πρώτη φορά, των βαρυτικών κυμάτων - των «ρυτιδώσεων» στον ιστό του χωροχρόνου που είχε προβλέψει 100 χρόνια πριν ο Αλμπερτ Αϊνστάιν στη Γενική Θεωρία της Σχετικότητας.
προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/10/2017 05:45Σχολιάστε
Θα ελέγχεις το σπίτι με το... μυαλό σου{CR}Πριν από λίγες εβδομάδες παρουσιάστηκε μια τεχνολογία που μετατρέπει σε τηλεκοντρόλ διάφορα αντικείμενα που βρίσκονται στο σπίτι (τασάκια, ποτήρια κ.λπ.) ώστε να διευκολύνεται ο θεατής στη χρήση της τηλεόρασης. Ενας ερευνητής της IBM παρουσίασε τώρα το... απόλυτο τηλεκοντρόλ.
O Αρης έχει μοναδική μαγνητο-ουρά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/10/2017 11:37Σχολιάστε
Την ύπαρξη μιας σπάνιας μαγνητικής δραστηριότητας εντόπισε στον Αρη δορυφόρος της NASA
Η Σελήνη θα έχει τους δικούς της ανθρώπους των... σπηλαίων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/10/2017 10:32Σχολιάστε
Ιαπωνικό σκάφος ανακάλυψε ένα γιγάντιο υπόγειο τούνελ στην Σελήνη που μπορεί να φιλοξενήσει ανθρώπους
Οι λίγες ώρες ύπνου στην εγκυμοσύνη «εγκυμονούν» διαβήτη κύησης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/10/2017 08:40Σχολιάστε
Οι γυναίκες που έχουν γεννήσει γνωρίζουν καλά το μαρτύριο της… άγρυπνης νύχτας στην εγκυμοσύνη (ειδικά στην προχωρημένη φάση της) παρότι η κούραση είναι συνεχής και αφόρητη. Τώρα μια νέα αμερικανική μετα-ανάλυση μελετών έρχεται να δείξει ότι οι λίγες ώρες ύπνου στην εγκυμοσύνη… εγκυμονούν διαβήτη κύησης.
Η ευφυΐα και η αίσθηση του κινδύνου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/10/2017 05:00Σχολιάστε
Συχνά στην καθομιλουμένη λέμε ότι κάποιος έχει «άγνοια κινδύνου», θεωρώντας ότι η τάση μας να αψηφούμε τους
Οι ηλιακές καταιγίδες εμπόδιο για βάσεις στα φεγγάρια του Αρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/10/2017 17:33Σχολιάστε
Οι διαστημικές υπηρεσίες εξετάζουν σχέδια δημιουργίας επανδρωμένων βάσεων στους δύο δορυφόρους του Αρη αλλά μια νέα μελέτη θέτει σοβαρά εμπόδια αφού φαίνεται ότι λόγω της τροχιάς του τα δύο φεγγάρια δέχονται συχνά ηλιακές καταιγίδες οι οποίες θα προκαλούν σοβαρά προβλήματα λειτουργίας στις βάσεις αυτές.
1|2|3|4|5|...27