από metereologos.gr

Έλληνας επιστήμονας εξελέγη μέλος της Βασιλικής Εταιρίας Επιστημών του ΗΒ

Ο Βασίλης Πάχνης γνώρισε διεθνή καταξίωση για το έργο του
Έλληνας επιστήμονας εξελέγη μέλος της Βασιλικής Εταιρίας Επιστημών του ΗΒ
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Ένας ακόμη Έλληνας επιστήμονας της διασποράς γνώρισε διεθνή καταξίωση για το έργο του καθώς εξελέγη μέλος της Βασιλικής Εταιρείας Επιστημών της Βρετανίας.

Ο Βασίλης Πάχνης -ένας από τους 50 διακεκριμένους επιστήμονες που εξελέγησαν φέτος μέλη (εταίροι) της Royal Society- είναι επικεφαλής ερευνητικής ομάδας που μελετά την ανάπτυξη, οργάνωση και λειτουργία του νευρικού συστήματος στο βρετανικό Ινστιτούτο Φράνσις Κρικ. Στόχος της έρευνάς του είναι η καλύτερη κατανόηση των παθήσεων που σχετίζονται με το νευρικό σύστημα.

Γεννήθηκε στην Ελλάδα, αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1980 και πήρε το διδακτορικό του στη γενετική το 1986 από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και το Αντικαρκινικό Κέντρο Fox Chase της Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Μετά από μεταδιδακτορική έρευνα στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης έως το 1991, μετακινήθηκε στη Βρετανία και έκτοτε είναι επικεφαλής ερευνητικών ομάδων, αρχικά στο Εθνικό Ινστιτούτο Ιατρικής Έρευνας (ως διευθυντής του τομέα μοριακής νευροβιολογίας) και στη συνέχεια στο Ινστιτούτο Φράνσις Κρικ.

Ο Βασίλης Πάχνης έχει επίσης υπάρξει διευθυντής του Ινστιτούτου Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στην Κρήτη. Έχει συγγράψει πολλές ερευνητικές εργασίες και είναι μέλος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Μοριακής Βιολογίας (ΕΜΠΟ).

Η Βασιλική Εταιρεία είναι ο αρχαιότερος επιστημονικός οργανισμός στον κόσμο, οι ρίζες της οποίας φθάνουν στο 1663, ενώ ανάμεσα στις τάξεις της υπήρξαν ο Ισαάκ Νεύτων, ο Κάρολος Δαρβίνος και ο Στίβεν Χόκινγκ. Το περιοδικό της «Philosophical Transactions», που άρχισε να εκδίδεται το 1665, είναι το αρχαιότερο συνεχώς εκδιδόμενο επιστημονικό περιοδικό στον κόσμο. Σήμερα αποτελεί την εθνική ακαδημία επιστημών της Βρετανίας, έχοντας περίπου 1.600 μέλη, μεταξύ των οποίων ο «πατέρας» του διαδικτύου Τιμ Μπέρνερς-Λι και ο βιολόγος Ρίτσαρντ Ντόκινς.

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Η δωρεάν παιδεία | 15/05/2018 23:31
    ...λειτουργεί κάπως έτσι: πηγαίνεις δωρεάν στην Ιατρική της Αθήνας και μετά κάνεις λαμπρή καριέρα. Γιατί μη μου πείτε ότι είναι τόσο χάλια τα πανεπιστήμιά μας όταν τόσοι και τόσοι πτυχιούχοι τους διαπρέπουν στην αλλοδαπή. Δεν το λέω για να κατηγορήσω τους επιστήμονες, αλλα΄την ηλιθιότητα της ηγεσίας αυτής της χώρας που δεν αφήνει κανένα πλεονέκτημά μας να ΜΗν παει χαμένο.
    Ακαδημαϊκός πολίτης