από metereologos.gr
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
 
 

Προς το αύριο

Ενα UFO από την Ιταλία
Προς το αύριο
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ενα διθέσιο drone για μετακινήσεις «έξω από αυτόν τον κόσμο» δημιούργησε η ιταλική εταιρεία Jet Capsule. To ηλεκτροκίνητο ΙFO (Identified Flying Object) σχεδιάστηκε από τον Πιερπάολο Λατζαρίνι και εκ πρώτης όψεως θυμίζει ιπτάμενο αντικείμενο αγνώστου ταυτότητος (UFO). Διαθέτει οκτώ έλικες και μία μπαταρία που του χαρίζει αυτονομία πτήσης διάρκειας 60-70 λεπτών.

Η κεντρική κάψουλα αυστηρά για δύο είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, για μεγαλύτερη προστασία των επιβατών. Οι επιβάτες θα εισέρχονται στον θόλο με τη βοήθεια σκάλας, ή μέσω ενός μικρού ανελκυστήρα ο οποίος θα τους ανεβάζει καθιστούς και θα «κουμπώνει» στο σκάφος. Σε περίπτωση κινδύνου, το φουτουριστικό κόκπιτ είναι αποσπώμενο με ειδικό σύστημα αλεξίπτωτων για ασφαλή προσγείωση.

Ο ιπτάμενος δίσκος με ύψος τριών μέτρων και διάμετρο δύο μέτρων θα αγγίζει την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 190 χλμ./ώρα.

Για ομαλή προσγείωση χωρίς κραδασμούς το IFO είναι εξοπλισμένο με αναρτήσεις στα έξι πόδια του, το ύψος των οποίων καθορίζεται ανάλογα με το σημείο προσγείωσής του.



Καθρέφτης-«μπάτλερ»

Ονομάζεται Albert και είναι ο καινοτόμος καθρέφτης τεχνητής νοημοσύνης της νεοϋορκέζικης εταιρείας Duo, ο οποίος υπόσχεται να παίξει τον ρόλο ενός... μπάτλερ. Ο «έξυπνος» καθρέφτης, πέρα από το να επιτρέπει στον κάτοχό του να θαυμάζει τον αντικατοπτρισμό του, δέχεται φωνητικές εντολές και διαθέτει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να του προσφέρει πολύτιμες καθημερινές συμβουλές: από το να του δώσει οδηγίες για το πώς να δέσει τη γραβάτα του, μέχρι να του προτείνει μια συνταγή για το γεύμα του ή να παίξει μουσική προκειμένου να του φτιάξει τη διάθεση.

Προκειμένου να γίνεται όσο το δυνατόν πιο αρεστός στον κάτοχό του, ο Albert είναι σε θέση να αλλάζει τη φωνή, το φύλο αλλά και την αίσθηση του χιούμορ του.

Ο χρήστης μπορεί από την πλευρά του να ρωτάει τον διαδραστικό καθρέφτη τεχνητής νοημοσύνης τι έχει το πρόγραμμα της ημέρας, να ανάβει ή να σβήνει τα φώτα στον χώρο ή ακόμη να προβάλλει στην επιφάνειά του τις τελευταίες δημοσιεύσεις του Instagram.



Ακουστικό ελέγχει smartphone


Ενα πρότυπο ακουστικό για smartphone ικανό να ανιχνεύει τις εκφράσεις του προσώπου του κατόχου του και να τις μεταφράζει σε εντολές ανέπτυξαν οι ειδικοί του Ινστιτούτου Φραουνχόφερ, στη Γερμανία. Ετσι, ένα απλό χαμόγελο θα αρκεί για την αποστολή ενός χαμογελαστού emoji με μήνυμα, το κλείσιμο του ματιού θα επιτρέπει την απάντηση μιας κλήσης και το άνοιγμα του στόματος μια επίσκεψη στη Wikipedia.

Το μυστικό του ακουστικού κρύβεται σε αισθητήρες οι οποίοι εντοπίζουν την αλλαγή του μεγέθους του ακουστικού καναλιού όταν κάνουμε εκφράσεις του προσώπου. Οπως εξηγούν οι επιστήμονες, όταν π.χ. χαμογελάμε οι μύες του αφτιού κινούνται επίσης μεταβάλλοντας το μέγεθος του ακουστικού καναλιού. Κάτι τέτοιο ασκεί πιέσεις στο ακουστικό που μπαίνει ως ψείρα μέσα στο αφτί παράγοντας ένα συγκεκριμένο ηλεκτρικό σήμα - ανάλογα με την έκφραση του προσώπου.

To εύχρηστο εργαλείο, κατά τους ειδικούς, θα μπορούσε να βοηθήσει άτομα με προβλήματα κίνησης.



Αθλητικό τρισδιάστατης εκτύπωσης


Τον τρόπο να εκτυπώνει μαζικά αθλητικά παπούτσια ανακοίνωσε ότι βρήκε η Adidas. O γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών ένωσε τις δυνάμεις του με την αμερικανική startup Carbon, δημιουργώντας το παπούτσι-«θαύμα».

Ως γνωστόν, οι παραδοσιακοί τρισδιάστατοι εκτυπωτές είναι αργοί, ενώ η όλη διαδικασία είναι αρκετά πιο κοστοβόρα από την παραδοσιακή διαδικασία παραγωγής. Η καινοτόμος τεχνική στην οποία κατέληξε η Adidas βασίζεται σε πλαστικά υλικά με ευαισθησία στο... φως, τα οποία επιτρέπουν το εύκολο και γρήγορο «πλάσιμο» της πρωτοποριακής σόλας των αθλητικών παπουτσιών από τον τρισδιάστατο εκτυπωτή. Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με την εταιρεία, επιτρέπει την οικονομική δημιουργία του καλουπιού του ποδιού του πελάτη ώστε το παπούτσι να είναι «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα του.

Η νέα τεχνολογία μειώνει τον χρόνο εκτύπωσης της σόλας του επονομαζόμενου Futurecraft 4D αθλητικού σε μόλις 20 λεπτά - από μιάμιση ώρα που απαιτείται μέσω της κοινής μεθόδου 3D εκτύπωσης. Η Adidas εκτιμά ότι σε πρώτη φάση, εντός του 2017, θα καταφέρει να πουλήσει περί τα 5.000 ζεύγη καινοτόμων αθλητικών, ενώ για τον επόμενο χρόνο έχει ανεβάσει τον πήχη στα 100.000 ζεύγη.



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Science περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-