Τις προσφορές του σουπερμάρκετ σε μια εύχρηστη εφαρμογή κλείνει το ελληνικό app Pockee. «Η ιδέα γεννήθηκε ως ανάγκη, από την πλευρά των εταιρειών που κάνουν τις προωθητικές ενέργειες. Σκεφτήκαμε τους διαθέσιμους τρόπους προώθησης προς τον τελικό καταναλωτή και διαπιστώσαμε ότι κάτι έλειπε. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Pockee, τον Αύγουστο του 2014» λέει στο «Βήμα» ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Pockee Ζήσης Τσαϊρέλης. «Εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους στο σουπερμάρκετ πιο οικονομικά, πιο γρήγορα και γιατί όχι και πιο διασκεδαστικά. Σήμερα καταμετρούμε περί τους 250.000 χρήστες, οι οποίοι αυξάνονται κατά 15%-20% κάθε μήνα».
To Pockee αποτελεί μια δωρεάν εφαρμογή για Android και iOS, ενώ υπάρχει και η αντίστοιχη ιστοσελίδα. «Οι διαθέσιμες προσφορές εμφανίζονται σε αυτήν και ο χρήστης μπορεί να φτιάξει τη λίστα του» εξηγεί ο κ. Τσαϊρέλης. «Κάνει τα ψώνια του πληρώνοντας την πλήρη αξία των προϊόντων και λαμβάνοντας την απόδειξη αγοράς την καταχωρεί στο Pockee σκανάροντας το ειδικό barcode που βρίσκεται στο κάτω μέρος της ή συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα. Στη συνέχεια το Pockee σε συνεργασία με το σουπερμάρκετ εντοπίζει τις αγορασμένες προσφορές και πιστώνει την αξία τους στο Pockee πορτοφόλι του. Ο χρήστης αποφασίζει στην πορεία αν θέλει να τη λάβει σε τραπεζικό λογαριασμό ή Paypal ή να κάνει κάποια δωρεά».
To Pockee συνεργάζεται με 35 εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων –π.χ. Kellogg’s, NOYNOY, Μπάρμπα Στάθης, Χρυσή Ζύμη, ΑΜΙΤΑ, ΜΙΜΙΚΟΣ, Head & Shoulders, Oral B, Ariel κ.ά. –και 18 αλυσίδες σουπερμάρκετ σε όλη την Ελλάδα –π.χ. Σκλαβενίτης, Μασούτης, My Market και Γαλαξίας –ενώ στα άμεσα σχέδιά του είναι η επέκταση στην Τουρκία.
VR στα έμβρυα
Mια νέα «εικονική» εποχή προγεννητικού ελέγχου ανακοίνωσαν επιστήμονες από την Clinica de Diagnostico por Imagem, στο Ρίο ντε Τζανέιρο, στη Βραζιλία. Σύμφωνα με μελέτη τους, με τη βοήθεια της μάσκας εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift οι ειδικοί θα είναι σε θέση να εντοπίζουν τυχόν γενετικά προβλήματα, ενώ παράλληλα θα προσφέρουν στους γονείς τη δυνατότητα να βλέπουν ρεαλιστικά την ανάπτυξη του μωρού τους, σαν να ήταν και οι ίδιοι μέσα στη μήτρα.
Κατά τους επιστήμονες, οι συσκευές VR μπορούν να μετατρέψουν τα δεδομένα που προκύπτουν από τη σάρωση μαγνητικής τομογραφίας (MRI) σε ένα αληθοφανές έμβρυο. Κάτι τέτοιο θα προσφέρει στους γιατρούς αλλά και στους γονείς μια πιο ρεαλιστική εικόνα του εμβρύου, σε σχέση με τη θολή εικόνα των υπερήχων.
Τα νέα ευρήματα θα παρουσιαστούν στο ετήσιο συνέδριο της Ραδιολογικής Εταιρείας της Βόρειας Αμερικής (27.11-2.12).
Κάντε Like με ένα χαμόγελο


Στην αγορά της εταιρείας βιομετρικών αναλύσεων FacioMetrics προχώρησε το Facebook, προκειμένου να ενσωματώσει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερες δυνατότητες με ένα μόλις… βλεφάρισμα των χρηστών. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μεταφραστεί σε μια σειρά από εντολές μέσω π.χ. των εκφράσεων του προσώπου των χρηστών, οι οποίοι π.χ. θα μπορούν να κάνουν Like σε μια φωτογραφία με ένα τους χαμόγελο. Στόχος του μπλε κοινωνικού δικτύου είναι να ανταγωνισθεί τα «έξυπνα» και διασκεδαστικά χαρακτηριστικά του Snapchat.

«Το πώς ο κόσμος μοιράζεται πράγματα και επικοινωνεί αποτελεί πρόκληση. Η δυνατότητα ψηφιακού «μασκαρέματος» ή η προσθήκη φίλτρων θα μπορούσαν να κάνουν την επικοινωνία πιο διασκεδαστική και δημιουργική» αναφέρει εκπρόσωπος του αμερικανικού κολοσσού. «Καλωσορίζουμε την ομάδα του FacioMetrics, η οποία θα βοηθήσει στο να φέρουμε πιο διασκεδαστικά εφέ σε φωτογραφίες και βίντεο, ή ακόμη να κάνουμε την εμπειρία της κοινοποίησης πιο δελεαστική».
Αυτοκίνητο από το… Amazon
Τις δυνάμεις της με την Amazon ένωσε η αυτοκινητοβιομηχανία Fiat Chrysler, γεγονός που σημαίνει ότι σύντομα ο αμερικανικός κολοσσός πρόκειται να ξεκινήσει να πουλάει αυτοκίνητα διαδικτυακά.
Σε πρώτη φάση, οι ιταλοί αγοραστές μέσω του Amazon.it θα έχουν το δικαίωμα της online αγοράς ενός από τα τρία διαθέσιμα μοντέλα της Fiat (500, Panta και 500L) σε τιμή χαμηλότερη κατά 30% από τα φυσικά σημεία πώλησης.
«Η στιγμή να προσφέρουμε στους καταναλωτές έναν νέο τρόπο απόκτησης αυτοκινήτου έχει φτάσει» δήλωσε ο διευθυντής της Fiat Ιταλίας, Τζιανλούκα Ιτάλια, στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου. Αποκάλυψε μάλιστα ότι δημοσκόπηση έδειξε πως το 50% των ιταλών καταναλωτών δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει αυτοκίνητο online. Ωστόσο το 97% και πάλι θα προτιμούσε να αποκτήσει το όχημά του από κάποιο σημείο πώλησης.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ