από metereologos.gr
Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Μούρα και καρύδια εναντίον Αλτσχάιμερ

Μούρα και καρύδια  εναντίον Αλτσχάιμερ
Τα μούρα προστατεύουν τον εγκέφαλο εμποδίζοντας την εξασθένηση των κυττάρων του
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΛΟΝΔΙΝΟ Ερευνητική ομάδα του υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ ανακάλυψε ότι η ημερήσια κατανάλωση μούρων λειτουργεί ευεργετικά στην υγεία του εγκεφάλου. Ειδικότερα, οι επιστήμονες διεπίστωσαν ότι τα μούρα περιορίζουν τα συμπτώματα της γήρανσης του εγκεφάλου.

Οπως φαίνεται, τα μούρα εμποδίζουν την εξασθένηση των εγκεφαλικών κυττάρων που συνδέονται με τους μηχανισμούς της μνήμης. Το μυστικό των μούρων είναι τα ανθοκυανίδια, αντιοξειδωτικές ουσίες που έχουν πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων στον ανθρώπινο οργανισμό. Εκτός από τη νόσο Αλτσχάιμερ οι ουσίες αυτές έχει διαπιστωθεί ότι προστατεύουν από καρδιοπάθειες, καρκίνο και διαβήτη. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι ανάλογη δράση με τα μούρα όσον αφορά την προστασία της εγκεφαλικής λειτουργίας είναι πιθανό να έχουν και τα καρύδια.

Ταυτόχρονα, ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου της Νότιας Φλόριδας ανακάλυψε ότι μια πρωτεΐνη που παράγει σε αφθονία ο ανθρώπινος οργανισμός όταν νοσεί από αρθρίτιδα μπορεί να εμποδίσει την εμφάνιση της νόσου Αλτσχάιμερ. Στα πειράματα που έγιναν σε ποντίκια με προβλήματα μνήμης διαπιστώθηκε ότι η χορήγηση της πρωτεΐνης GΜ-CSF είχε ευεργετικά αποτελέσματα στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν. Τώρα οι ερευνητές θέλουν να διαπιστώσουν αν η πρωτεΐνη έχει ανάλογη δράση και στους ανθρώπους.

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος